abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2003 @ 11:05:52 #1
62741 Liquid.SilverFox
blablablablasblasblablaburp
pi_15139630
Waarom zijn er zoveel moraalriddertjes die meteen beginnen te janken en beledigt beginnen te zijn als je eens een keer lekker "KANKERZOOI" ofzo roept? Ik ken er genoeg, die vinden "dat je niet met ziektes mag schelden".
Wat een crap, ze roepen zelf ook "tering" en "tyfus" en dat soort dingen en dat mag dan zeker weer wel. Ik kan die hypocritie niet uitstaan..

Het gaat er toch om hoe het bedoeld is? Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?

Justice is not the only right in this world..
pi_15139652
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:05 schreef Liquid.SilverFox het volgende:
Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?
ik wel

[Dit bericht is gewijzigd door ReSiever op 04-12-2003 11:06]

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
  donderdag 4 december 2003 @ 11:06:51 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_15139655
waarschijnlijk kennen die mensen iemand die aan kanker is overleden is vaak zo
ik heb vaak ook de neiging het woord te gebruike maar ik kan me nog net inhouden vaak
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 4 december 2003 @ 11:07:01 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15139663
quote:
Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?
Tuurlijk wel.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_15139681
vind het erg dat mensen die woorden gebruiken als scheld/vloekwoord.........

Doe er zelf niet aan

[Dit bericht is gewijzigd door AjaxAmsterdam op 04-12-2003 11:07]

pi_15139683
Het gaat erom dat als je overal Kanker gaat zeggen, je mensen gewoon kunt kwetsen doordat zij wel ervaring hebben gehad met kanker in de familie. Maar waarschijnlijk begrijp je dat pas als je het zelf meemaakt..
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  donderdag 4 december 2003 @ 11:07:49 #7
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_15139686
quote:
Waarom zijn er zoveel moraalriddertjes die meteen beginnen te janken en beledigt beginnen te zijn als je eens een keer lekker "KANKERZOOI" ofzo roept? Ik ken er genoeg, die vinden "dat je niet met ziektes mag schelden".
Wat een crap, ze roepen zelf ook "tering" en "tyfus" en dat soort dingen en dat mag dan zeker weer wel. Ik kan die hypocritie niet uitstaan..

Het gaat er toch om hoe het bedoeld is? Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?

Omdat het totaal respectloos is om met kanker te schelden... Alleen figuren zoals jij zien dat blijkbaar niet in. Jammer, erg jammer...

[Dit bericht is gewijzigd door beany op 04-12-2003 11:08]

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_15139695
yeps ik ben ook een moraalridder dan in jou ogen

waarom?

omdat ik een hersentumor heb en als je dan dus kankerlijer tegen me zegt je eigenlijk wel gelijk hebt, maar dat toch als een dolkstoot in je hart komt

misschien dat je dat snapt

pi_15139715
Omdat het een gevaarlijke ziekte is, met de kans dat je dood gaat.
Als er ooit een manier wordt gevonden dat kanker nooit meer iemand het leven ontneemt zal dat wel minder worden.
  donderdag 4 december 2003 @ 11:09:02 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15139725
Kan me voorstellen dat mensen vallen over het woord kanker als scheldwoord. Dat wil niet zeggen dat ik nooit scheld. Maar in elk geval nooit met dit woord.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 4 december 2003 @ 11:09:27 #11
62741 Liquid.SilverFox
pi_15139736
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:07 schreef beany het volgende:

[..]

Omdat het totaal respectloos is om met kanker te schelden... Alleen figuren zoals jij zien dat blijkbaar niet in. Jammer, erg jammer...

kanker op joh
het gaat er om hoe het bedoeld is..
als ik zeg "kankeretui wil niet open", en iemand hoort dat,
dan wens ik het toch niemand toe ofzo
pi_15139750
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
yeps ik ben ook een moraalridder dan in jou ogen

waarom?

omdat ik een hersentumor heb en als je dan dus kankerlijer tegen me zegt je eigenlijk wel gelijk hebt, maar dat toch als een dolkstoot in je hart komt

misschien dat je dat snapt

Nee, ik snap je nog steeds niet...
  donderdag 4 december 2003 @ 11:10:34 #13
62741 Liquid.SilverFox
pi_15139767
daarbij ik zou nooit iemand kanker toewensen
en als ik weet dat iemand het heeft hou ik me oook zeker wel in..

gaat mij meer om die mensen die overal wat te zeiken op moete hebben

pi_15139793
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:10 schreef Liquid.SilverFox het volgende:
daarbij ik zou nooit iemand kanker toewensen
en als ik weet dat iemand het heeft hou ik me oook zeker wel in..

gaat mij meer om die mensen die overal wat te zeiken op moete hebben

Iemand een kankerlijer noemen is toch niet iemand kanker toewensen, kanker toewensen word toch (bijna) nooit gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door boebiedoe op 04-12-2003 11:13]

pi_15139806
quote:
Uhm.. wat is er dan minder respectloos om te pas en te onpas met het vrouwelijk geslachtsdeel te gooien? Je stelling gaat pas op als je zegt "Schelden is respectloos" of zo iets onzinnigs.
  donderdag 4 december 2003 @ 11:12:13 #16
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_15139815
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:07 schreef beany het volgende:

[..]

Precies!
quote:
Wat een crap, ze roepen zelf ook "tering" en "tyfus" en dat soort dingen en dat mag dan zeker weer wel.
Ik ken weinig mensen die iemand kennen die ooit tyfus heeft gehad. Maar ik ken wel zelf mensen die kanker hebben (gehad). Meerdere zelfs. De kans door met kanker te schelden iemand te kwetsen is honderden/duizenden keren hoger.
pi_15139840
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:11 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Iemand een kankerlijer noemen is iemand geen kanker toewensen, kanker toewensen word toch (bijna) nooit gedaan

niet volgens mij als je zegt dat ie lijdt aan kanker moet ie dat ook hebben en wens je hem dat dus toe... of ga je er vanuit dat ie het al heeft... wat dan dus nog lijper zou zijn als je dat zegt
pi_15139855
quote:
Ik ken weinig mensen die iemand kennen die ooit tyfus heeft gehad
Omdat er in jouw wereldje geen mensen zijn die tyfus hebben gehad mag 'men' er wel mee schelden?

Uhu.. da's niet alleen bekrompen gedachte, da's ook noge es egoïstisch

pi_15139866
Hangt ook af van waar je bent.

In de haag wogt bèvoâhbeild heil wat afgekankâhd dus daah kèk men mindâh vaak vreim op.

pi_15139870
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:09 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Nee, ik snap je nog steeds niet...

mja aan je webicon te zien gaat dat ook ver boven jou pet
  donderdag 4 december 2003 @ 11:14:30 #21
11875 beany
pi_15139887
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:11 schreef rwr-xr-x het volgende:

[..]

Uhm.. wat is er dan minder respectloos om te pas en te onpas met het vrouwelijk geslachtsdeel te gooien? Je stelling gaat pas op als je zegt "Schelden is respectloos" of zo iets onzinnigs.

Hij haalt hier het schelden met kanker aan... en dus reageer ik daar op. Je hebt mij niet horen zeggen dat het te pas en te onpas gooien met het vrouwelijk geslachtsdeel minder respectloos is. Ook dat is respectloos ja. Er zijn nog meer woorden waarbij het respectloos is om die te gebruiken tijdens een scheld partij.
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
  donderdag 4 december 2003 @ 11:15:17 #22
11875 beany
pi_15139912
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:09 schreef Liquid.SilverFox het volgende:

[..]

kanker op joh
het gaat er om hoe het bedoeld is..
als ik zeg "kankeretui wil niet open", en iemand hoort dat,
dan wens ik het toch niemand toe ofzo

Die red je niet. Mijn respect zal je nooit krijgen.
  donderdag 4 december 2003 @ 11:16:21 #23
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_15139941
in een vrienden groep gebruikten we best vaak kanker, totdat er iemand helemaal niet goed van werd besloten we maar te matigen .

we hadden ook wel eens een willekeurig nummer opgebeld en gezegd dat ze vol met kanker en gezwellen zat
achter af voelde we ons wel een beetje schuldig.

[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 04-12-2003 11:17]

FOK!fotograaf donderdag 4 december 2003 @ 11:16:31 #24
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15139946
Het is veel effectiever om iemand verbaal af te fakkelen dan met allerlei domme termen te gooien. Kankeren kan iedere VMBO-er, echt verbaal fakkelen is een kunst , maar goed, daar heb je weer een beetje hersenen voor nodig.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_15140074
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:16 schreef NeMe het volgende:

we hadden ook wel eens een willekeurig nummer opgebeld en gezegd dat ze vol met kanker en gezwellen zat

Wat debiel.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')