Het gaat er toch om hoe het bedoeld is? Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?
quote:ik wel
Op donderdag 4 december 2003 11:05 schreef Liquid.SilverFox het volgende:
Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?
[Dit bericht is gewijzigd door ReSiever op 04-12-2003 11:06]
quote:Tuurlijk wel.
Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?
Doe er zelf niet aan
[Dit bericht is gewijzigd door AjaxAmsterdam op 04-12-2003 11:07]
quote:Omdat het totaal respectloos is om met kanker te schelden... Alleen figuren zoals jij zien dat blijkbaar niet in. Jammer, erg jammer...
Waarom zijn er zoveel moraalriddertjes die meteen beginnen te janken en beledigt beginnen te zijn als je eens een keer lekker "KANKERZOOI" ofzo roept? Ik ken er genoeg, die vinden "dat je niet met ziektes mag schelden".
Wat een crap, ze roepen zelf ook "tering" en "tyfus" en dat soort dingen en dat mag dan zeker weer wel. Ik kan die hypocritie niet uitstaan..Het gaat er toch om hoe het bedoeld is? Als je kut zegt bedoel je meestal toch ook niet letterlijk "het vrouwelijke geslachtsdeel" ?
[Dit bericht is gewijzigd door beany op 04-12-2003 11:08]
waarom?
omdat ik een hersentumor heb en als je dan dus kankerlijer tegen me zegt je eigenlijk wel gelijk hebt, maar dat toch als een dolkstoot in je hart komt
misschien dat je dat snapt
quote:kanker op joh
Op donderdag 4 december 2003 11:07 schreef beany het volgende:[..]
Omdat het totaal respectloos is om met kanker te schelden... Alleen figuren zoals jij zien dat blijkbaar niet in. Jammer, erg jammer...
quote:Nee, ik snap je nog steeds niet...
Op donderdag 4 december 2003 11:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
yeps ik ben ook een moraalridder dan in jou ogenwaarom?
omdat ik een hersentumor heb en als je dan dus kankerlijer tegen me zegt je eigenlijk wel gelijk hebt, maar dat toch als een dolkstoot in je hart komt
misschien dat je dat snapt
gaat mij meer om die mensen die overal wat te zeiken op moete hebben
quote:Iemand een kankerlijer noemen is toch niet iemand kanker toewensen, kanker toewensen word toch (bijna) nooit gedaan
Op donderdag 4 december 2003 11:10 schreef Liquid.SilverFox het volgende:
daarbij ik zou nooit iemand kanker toewensen
en als ik weet dat iemand het heeft hou ik me oook zeker wel in..gaat mij meer om die mensen die overal wat te zeiken op moete hebben
[Dit bericht is gewijzigd door boebiedoe op 04-12-2003 11:13]
quote:Uhm.. wat is er dan minder respectloos om te pas en te onpas met het vrouwelijk geslachtsdeel te gooien? Je stelling gaat pas op als je zegt "Schelden is respectloos" of zo iets onzinnigs.
Omdat het totaal respectloos is om met kanker te schelden... Alleen figuren zoals jij zien dat blijkbaar niet in. Jammer, erg jammer...
quote:Precies!
Op donderdag 4 december 2003 11:07 schreef beany het volgende:[..]
quote:Ik ken weinig mensen die iemand kennen die ooit tyfus heeft gehad. Maar ik ken wel zelf mensen die kanker hebben (gehad). Meerdere zelfs. De kans door met kanker te schelden iemand te kwetsen is honderden/duizenden keren hoger.
Wat een crap, ze roepen zelf ook "tering" en "tyfus" en dat soort dingen en dat mag dan zeker weer wel.
quote:niet volgens mij als je zegt dat ie lijdt aan kanker moet ie dat ook hebben en wens je hem dat dus toe... of ga je er vanuit dat ie het al heeft... wat dan dus nog lijper zou zijn als je dat zegt
Op donderdag 4 december 2003 11:11 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Iemand een kankerlijer noemen is iemand geen kanker toewensen, kanker toewensen word toch (bijna) nooit gedaan
quote:Omdat er in jouw wereldje geen mensen zijn die tyfus hebben gehad mag 'men' er wel mee schelden?
Ik ken weinig mensen die iemand kennen die ooit tyfus heeft gehad
Uhu.. da's niet alleen bekrompen gedachte, da's ook noge es egoïstisch
In de haag wogt bèvoâhbeild heil wat afgekankâhd dus daah kèk men mindâh vaak vreim op.
quote:mja aan je webicon te zien gaat dat ook ver boven jou pet
Op donderdag 4 december 2003 11:09 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Nee, ik snap je nog steeds niet...
quote:Hij haalt hier het schelden met kanker aan... en dus reageer ik daar op. Je hebt mij niet horen zeggen dat het te pas en te onpas gooien met het vrouwelijk geslachtsdeel minder respectloos is. Ook dat is respectloos ja. Er zijn nog meer woorden waarbij het respectloos is om die te gebruiken tijdens een scheld partij.
Op donderdag 4 december 2003 11:11 schreef rwr-xr-x het volgende:[..]
Uhm.. wat is er dan minder respectloos om te pas en te onpas met het vrouwelijk geslachtsdeel te gooien? Je stelling gaat pas op als je zegt "Schelden is respectloos" of zo iets onzinnigs.
quote:Die
Op donderdag 4 december 2003 11:09 schreef Liquid.SilverFox het volgende:[..]
kanker op joh
het gaat er om hoe het bedoeld is..
als ik zeg "kankeretui wil niet open", en iemand hoort dat,
dan wens ik het toch niemand toe ofzo
we hadden ook wel eens een willekeurig nummer opgebeld en gezegd dat ze vol met kanker en gezwellen zat
achter af voelde we ons wel een beetje schuldig.
[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 04-12-2003 11:17]
quote:Wat debiel.
Op donderdag 4 december 2003 11:16 schreef NeMe het volgende:we hadden ook wel eens een willekeurig nummer opgebeld en gezegd dat ze vol met kanker en gezwellen zat
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |