Ronaldo en Zidane zijn geweldige voetballers, maar hebben het afgelopen jaar nou niet zo fantastisch gepresteerd dat ze bij de beste 3 horen.
Om dit grote onrecht een beetje ongedaan te maken, heb ik besloten een alternatieve verkiezing te organiseren.
Iedereen mag 3 spelers nomineren waarvan hij of zij denkt dat ze in aanmerking komen voor de titel van beste voetballer van het jaar 2003.
Er is één voorwaarde om mee te mogen doen, je moet een kleine toelichting geven waarom juist die spelers het volgens jou verdienen
Iedere speler mag in principe, maar wees alsjeblieft een beetje serieus
succes en have fun
Een speler die zijn ploeg overal doorheen sleept, goed overzicht heeft, goede techniek, en ook mooie doelpunten maakt
Is dit alleen nomineren, of gelijk de verkiezing ?
[Dit bericht is gewijzigd door rubbereend op 03-12-2003 20:25]
2. Henry, de levensgevaarlijke en snelle doelpuntenmachine.
3. Rafaël van der Vaart, die momenteel weliswaar wat minder in goede doen is, maar vorig seizoen met kop en schouder de belangrijkste speler was bij Ajax.
quote:
Iedereen mag 3 spelers nomineren waarvan hij of zij denkt dat ze in aanmerking komen voor de titel van beste voetballer van het jaar 2003
2. Andriy Shevchenko: schoot zijn club naar de Champions League zege en is sowieso erg belangrijk voor Milan.
3. Raúl: valt misschien niet meer zo op binnen het geweld van Real Madrid, maar is desondanks een zeer belangrijke speler, evenals voor de nationale ploeg, die hij haast eigenhandig alsnog naar het EK bracht.
Ik snap niet dat die gozer niet genomineerd is. Hij is zo goed, ik ben ook bang dat hij naar de Konklijke gaat verhuizen! Dat zou ik opzich jammer vinden. Hij zou overigens wel goed tot zijn recht daar kunnen komen aangezien er daar een drastisch tekort is aan werkers!!
2 - Raúl. Geniaal in al z'n eenvoud.
3 - Henry. Krachtmens en technicus in één. Houdt Arsenal in z'n eentje aan de top.
Said Bakatti - geweldige dreumes die bij Heerenveen enorm veel progressie heeft gemaakt. Vorig seizoen nogal onzeker aan de bal en geen stabiele factor in de ploeg, nu een van de stuwende krachten in het team. Hij is snel en passeert inmiddels vrijwel iedere spelers. Zijn dwergschap strooit tegenstanders zand in de ogen. Is enthousiast en zeer schappelijk naar supporters.
Jelle ten Rouwelaar - keeper voor de toekomst. Wordt nu nog afgerekend op wat blunders maar is daar zo open en eerlijk over. Ontwapenend. Beer van een vent, er staat iemand in de goal. Als hij deze tegenslagen overwint dan komt alles goed.
niet goed bevonden door 'kenners'
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 03-12-2003 21:02]
quote:Oh, je was serieus ?
Op woensdag 3 december 2003 20:37 schreef SCH het volgende:[..]
Sorry dan.
Heb me vergist in je voetbalkennis.
quote:PSV had m gestrikt
Op woensdag 3 december 2003 20:29 schreef Virus het volgende:
NEDVED
NEDVED
NEDVED
Jammer dat PSV hem destijds niet had weten te strikken
quote:Is het verplicht om Nedved te noemen dan, dat wist ik niet hoor? Ik vind die voorspelbare heldenverering zo
Op woensdag 3 december 2003 20:38 schreef tong80 het volgende:[..]
Oh, je was serieus ?
Sorry dan.
Heb me vergist in je voetbalkennis.
Jij weet ook wel dat Jelle niet kan tippen aan Nedved ik wet dat hij nog beter kan keepen ook!!
quote:Laat Tony dan even een lijstje neerzetten van mensen waar je verplicht uit moet kiezen. Ik dacht dat het vrij was.
Op woensdag 3 december 2003 20:43 schreef Virus het volgende:
Eigenlijk is dat min of meer verplicht ja! Als je realistisch bent!Jij weet ook wel dat Jelle niet kan tippen aan Nedved ik wet dat hij nog beter kan keepen ook!!
quote:Heb ik Nedved genoemd ?
Op woensdag 3 december 2003 20:40 schreef SCH het volgende:[..]
Is het verplicht om Nedved te noemen dan, dat wist ik niet hoor? Ik vind die voorspelbare heldenverering zo
![]()
Heb meer bewondering voor jongens die zich door tegenslagen heenwerken of boven zichzelf uitstijgen. Maar ga lekker door met dat ge-icoon
Raúl wordt al jaren ondergewaardeerd door de heren critici. Het is zo simpel en doelmatig wat ie doet, dat men de schoonheid ervan niet ziet.
Shevchenco zal nooit een verkiezing winnen omdat het een bleekneusje uit de Oekraïne is. Het gebeurt zelden dat voetballers uit die regionen slagen bij een topclub.
Zie Zavarov, Michailichenko, Belanov etc.
En Henry verdient gewoon een nominatie omdat ie al jaren op zeer hoog niveau presteerd.
Ik kan ook wel Danny Hesp gaan noemen omdat ie zich terug heeft gevochten na een beenbreuk.
quote:Nee, die krijg echt weinig aandacht.
Op woensdag 3 december 2003 20:45 schreef tong80 het volgende:
Raúl wordt al jaren ondergewaardeerd door de heren critici. Het is zo simpel en doelmatig wat ie doet, dat men de schoonheid ervan niet ziet.
quote:Moet je doen.
Ik kan ook wel Danny Hesp gaan noemen omdat ie zich terug heeft gevochten na een beenbreuk.
Maar golfer noemde Van der Vaart toch ook?
quote:Snap ik ook niet.
Op woensdag 3 december 2003 20:47 schreef SCH het volgende:Maar golfer noemde Van der Vaart toch ook?
Bakatti zou ik zelf nooit noemen, maar ik heb er geen problemen mee als er een redelijke verklaring bij staat.
quote:Bakatti is ethousiast en zeer schappelijk naar de supporters is i.d.d een goede reden.
Op woensdag 3 december 2003 20:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bakatti zou ik zelf nooit noemen, maar ik heb er geen problemen mee als er een redelijke verklaring bij staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |