abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15125772
Omdat er bij de Fifa alleen maar prutsers werken en de bondscoaches die door wijlen Boudewijn Buch geïnterviewd zouden worden evenveel stemrecht hebben als de coaches van de toplanden is de verkiezing van de gouden bal voor voetballer van het jaar een lachertje geworden.

Ronaldo en Zidane zijn geweldige voetballers, maar hebben het afgelopen jaar nou niet zo fantastisch gepresteerd dat ze bij de beste 3 horen.

Om dit grote onrecht een beetje ongedaan te maken, heb ik besloten een alternatieve verkiezing te organiseren.

Iedereen mag 3 spelers nomineren waarvan hij of zij denkt dat ze in aanmerking komen voor de titel van beste voetballer van het jaar 2003.

Er is één voorwaarde om mee te mogen doen, je moet een kleine toelichting geven waarom juist die spelers het volgens jou verdienen

Iedere speler mag in principe, maar wees alsjeblieft een beetje serieus

succes en have fun

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15125939
Pavel Nedved

Een speler die zijn ploeg overal doorheen sleept, goed overzicht heeft, goede techniek, en ook mooie doelpunten maakt

Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:21:54 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_15126071
Als ik een speler op 1 zet krijgt ie dan meer punten dan de nummer 3 ?

Is dit alleen nomineren, of gelijk de verkiezing ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 december 2003 @ 20:21:55 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15126073
Ryan Giggs; al jaren vaste waarde in Manchester wist bjina Wales mee te krijgen naar het EK
Thierry Henry; moet daar nog een toelichting bij???? nou vooruit dan, geniaal
Ruud van Nistelrooij; sterke spits, nooit te beroert om te werken en scoort aan de lopende band

[Dit bericht is gewijzigd door rubbereend op 03-12-2003 20:25]

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_15126092
1. Pavel Nedved, de stuwende kracht achter Juventus en Tjechië het afgelopen seizoen.

2. Henry, de levensgevaarlijke en snelle doelpuntenmachine.

3. Rafaël van der Vaart, die momenteel weliswaar wat minder in goede doen is, maar vorig seizoen met kop en schouder de belangrijkste speler was bij Ajax.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_15126127
quote:
Iedereen mag 3 spelers nomineren waarvan hij of zij denkt dat ze in aanmerking komen voor de titel van beste voetballer van het jaar 2003
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:24:54 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_15126198
Blijven er na de nominatieronde 3 spelers over ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15126242
1. Pavel Nedved: de stuwende kracht van zowel één van de sterkste clubs als landen in Europa.

2. Andriy Shevchenko: schoot zijn club naar de Champions League zege en is sowieso erg belangrijk voor Milan.

3. Raúl: valt misschien niet meer zo op binnen het geweld van Real Madrid, maar is desondanks een zeer belangrijke speler, evenals voor de nationale ploeg, die hij haast eigenhandig alsnog naar het EK bracht.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15126366
NEDVED
NEDVED
NEDVED
Jammer dat PSV hem destijds niet had weten te strikken

Ik snap niet dat die gozer niet genomineerd is. Hij is zo goed, ik ben ook bang dat hij naar de Konklijke gaat verhuizen! Dat zou ik opzich jammer vinden. Hij zou overigens wel goed tot zijn recht daar kunnen komen aangezien er daar een drastisch tekort is aan werkers!!

Een van de grote hoofden
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:29:58 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_15126392
1 - Shevchenko. Het wordt tijd dat spelers uit het oostblok ook eens worden erkent. Ondanks dat ze voor de media niet van belang zijn.

2 - Raúl. Geniaal in al z'n eenvoud.

3 - Henry. Krachtmens en technicus in één. Houdt Arsenal in z'n eentje aan de top.

pi_15126552
Mateja Kezman - de beste spits van de HCE - hij voetbalt intelligent, heeft veel inzicht, kan in dienst van het team spelen - werkt als een paard en isook nog eens een van de slimste en aardigste spelers die er is. Brengt fleur aan de soms wat saaie Nederlandse competitie

Said Bakatti - geweldige dreumes die bij Heerenveen enorm veel progressie heeft gemaakt. Vorig seizoen nogal onzeker aan de bal en geen stabiele factor in de ploeg, nu een van de stuwende krachten in het team. Hij is snel en passeert inmiddels vrijwel iedere spelers. Zijn dwergschap strooit tegenstanders zand in de ogen. Is enthousiast en zeer schappelijk naar supporters.

Jelle ten Rouwelaar - keeper voor de toekomst. Wordt nu nog afgerekend op wat blunders maar is daar zo open en eerlijk over. Ontwapenend. Beer van een vent, er staat iemand in de goal. Als hij deze tegenslagen overwint dan komt alles goed.
niet goed bevonden door 'kenners'

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 03-12-2003 21:02]

Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:36:43 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_15126617
Flauw SCH.

pi_15126647
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:36 schreef tong80 het volgende:
Flauw SCH.

Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:38:52 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_15126694
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, je was serieus ?

Sorry dan.

Heb me vergist in je voetbalkennis.

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 december 2003 @ 20:38:58 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15126698
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:29 schreef Virus het volgende:
NEDVED
NEDVED
NEDVED
Jammer dat PSV hem destijds niet had weten te strikken
PSV had m gestrikt alleen daarna tekende hij ook bij Lazio en later besloot de eufa (mafia) dat dat contract bij PSV maar moest worden afgekocht voor het enorme bedrag van ongeveer 35.000 zwitserse franken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_15126745
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oh, je was serieus ?

Sorry dan.

Heb me vergist in je voetbalkennis.

Is het verplicht om Nedved te noemen dan, dat wist ik niet hoor? Ik vind die voorspelbare heldenverering zo
Heb meer bewondering voor jongens die zich door tegenslagen heenwerken of boven zichzelf uitstijgen. Maar ga lekker door met dat ge-icoon
pi_15126802
Eigenlijk is dat min of meer verplicht ja! Als je realistisch bent!

Jij weet ook wel dat Jelle niet kan tippen aan Nedved ik wet dat hij nog beter kan keepen ook!!

Een van de grote hoofden
pi_15126828
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:43 schreef Virus het volgende:
Eigenlijk is dat min of meer verplicht ja! Als je realistisch bent!

Jij weet ook wel dat Jelle niet kan tippen aan Nedved ik wet dat hij nog beter kan keepen ook!!

Laat Tony dan even een lijstje neerzetten van mensen waar je verplicht uit moet kiezen. Ik dacht dat het vrij was.
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:45:33 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_15126858
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Is het verplicht om Nedved te noemen dan, dat wist ik niet hoor? Ik vind die voorspelbare heldenverering zo
Heb meer bewondering voor jongens die zich door tegenslagen heenwerken of boven zichzelf uitstijgen. Maar ga lekker door met dat ge-icoon

Heb ik Nedved genoemd ?

Raúl wordt al jaren ondergewaardeerd door de heren critici. Het is zo simpel en doelmatig wat ie doet, dat men de schoonheid ervan niet ziet.

Shevchenco zal nooit een verkiezing winnen omdat het een bleekneusje uit de Oekraïne is. Het gebeurt zelden dat voetballers uit die regionen slagen bij een topclub.
Zie Zavarov, Michailichenko, Belanov etc.

En Henry verdient gewoon een nominatie omdat ie al jaren op zeer hoog niveau presteerd.

Ik kan ook wel Danny Hesp gaan noemen omdat ie zich terug heeft gevochten na een beenbreuk.

pi_15126873
Het is niet verplicht verplicht!! Maar het is gewoon zo!!!
Een van de grote hoofden
pi_15126918
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:45 schreef tong80 het volgende:
Raúl wordt al jaren ondergewaardeerd door de heren critici. Het is zo simpel en doelmatig wat ie doet, dat men de schoonheid ervan niet ziet.
Nee, die krijg echt weinig aandacht.
quote:
Ik kan ook wel Danny Hesp gaan noemen omdat ie zich terug heeft gevochten na een beenbreuk.
Moet je doen.

Maar golfer noemde Van der Vaart toch ook?

Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:50:46 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_15127007
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:47 schreef SCH het volgende:

Maar golfer noemde Van der Vaart toch ook?

Snap ik ook niet.

pi_15127010
Je mag in principe iedereen noemen, als je maar een redelijke verklaring hebt. "Hij heeft zo'n leuk kontje" accepteer ik niet bijvoorbeeld. Ook Heitinga accepteer ik niet, omdat hij dit jaar maar een paar wedstrijden heeft gespeeld

Bakatti zou ik zelf nooit noemen, maar ik heb er geen problemen mee als er een redelijke verklaring bij staat.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15127056
We gaan eerst nomineren en dan stemmen, maar de 3 spelers met de meeste nominaties gaan door naar de eindronde
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2003 @ 20:53:21 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_15127071
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Bakatti zou ik zelf nooit noemen, maar ik heb er geen problemen mee als er een redelijke verklaring bij staat.

Bakatti is ethousiast en zeer schappelijk naar de supporters is i.d.d een goede reden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')