Mensen blijf ontopic, het is gewoon een vraag, niet slecht bedoeld.
quote:Het schijnt strakker te zijn... ofzo?
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ok, afgezien van de 1000en manieren om seksueel met iemand anders bezig zijn, zijn er 2 lichaamsdelen precies op elkaar afgestemd om van elkaar te genieten; de penis en de vagina. Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina, en dat is ook niet zo verwonderlijk; zo heeft de natuur het immers bedoeld. Daarom vraag ik me af, missen jullie homo's dat gevoel nou niet? Anale sex met veel glijmiddel of orale seks ten spijt, het is toch anders.
quote:Hoezo
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
zo heeft de natuur het immers bedoeld.
Het feit dat homo's gewoon niet opgewonden worden van een vrouw en haar vagina, zegt eigenlijk al genoeg: waarom zou een homo een penis in een vagina steken als het voor hem niks doet?
.
quote:Ik denk het ook
Op woensdag 3 december 2003 19:38 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Hoezo
Je zou ook kunnnen stellen dat de natuur heeft bepaald dat de mannen 2 opties hebben...
quote:Maar als een homo nou nog nooit een vagina 'geprobeerd' heeft kan ie dat toch ook niet weten ?
Op woensdag 3 december 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:Het feit dat homo's gewoon niet opgewonden worden van een vrouw en haar vagina, zegt eigenlijk al genoeg: waarom zou een homo een penis in een vagina steken als het voor hem niks doet?
.
quote:Het is natuurlijk heel makkelijk om het om te draaien en te vragen: Hetero's: Missen jullie een mannenkontgat?
Op woensdag 3 december 2003 19:41 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Maar als een homo nou nog nooit een vagina 'geprobeerd' heeft kan ie dat toch ook niet weten ?
quote:ja, maar wat is dan een homo?
Op woensdag 3 december 2003 19:41 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Maar als een homo nou nog nooit een vagina 'geprobeerd' heeft kan ie dat toch ook niet weten ?
als een homo sexueel aangetrokken was door een vagina was hij geen homosexueel..
quote:Is een mannenkont anders als een vrouwenkont dan??
Op woensdag 3 december 2003 19:42 schreef Nimitz het volgende:[..]
Het is natuurlijk heel makkelijk om het om te draaien en te vragen: Hetero's: Missen jullie een mannenkontgat?
quote:Neuh..denk t niet.
Het is natuurlijk heel makkelijk om het om te draaien en te vragen: Hetero's: Missen jullie een mannenkontgat?
quote:heb toch liever de vrouwelijke haarloze variant
quote:Een mannenkont is meestal behaarder (
Op woensdag 3 december 2003 19:45 schreef erodome het volgende:[..]
Is een mannenkont anders als een vrouwenkont dan??
quote:Daar heb je een goed punt
Op woensdag 3 december 2003 19:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, maar wat is dan een homo?
.
een homosexueel voelt zich aangetrokken door mannen, wezens zonder vagina (en meestal zonder borsten. )
als een homo sexueel aangetrokken was door een vagina was hij geen homosexueel..
Maar er zijn toch ook wel homo's die eerst geen homo waren ?
En ik vraag me af of ze het niet eens willen proberen (die vagina dan)
quote:Waarom zou ik
Ik denk dat MikeyMo een punt hebt.
Het gevoel in je penis heeft niets te maken met de opwinding.
Ik denk dat als je een homo een blinddoek opdoet, en hem vervolgens een vagina en een anus laat penetreren, dat hij de vagina lekkerder vindt.
quote:Wehehe, gewaagde opmerking.
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk dat als je een homo een blinddoek opdoet, en hem vervolgens een vagina en een anus laat penetreren, dat hij de vagina lekkerder vindt.
quote:Of andersom.
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
dus? .
quote:Vrouwen hebben ook een anus hoor.
Op woensdag 3 december 2003 19:50 schreef Modus het volgende:[..]
Of andersom.
quote:En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....
Op woensdag 3 december 2003 19:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..
dus?
.
quote:Ik heb het maar zo gedaan anders wordt er gezegd: maar mannen hebben toch de kont van hun vriendin
Op woensdag 3 december 2003 19:45 schreef erodome het volgende:[..]
Is een mannenkont anders als een vrouwenkont dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |