wilde ik effe mededelen.....
quote:Mwahahaha pre-internet-stuff hahaha alsof internet al decennia de normaalste zaak van de wereld is. Anyway het zijn zender-radio's(nouja eigenlijk maar eentje) waarmee ze door een vreemd weersverschijnsel met elkaar kunne praten, ondanks dat ze 30 jaar van elkaar verwijderd zijn.
Op maandag 18 juni 2001 19:50 schreef Hik het volgende:
Het is een film met een *redelijk* onwaarschijnlijk plot (Vader en zoon vinden elkaar middels 'bakkies' (pre-internet-stuf) terwijl de vader al jarenlang dood is. Ze weten samen moorden op te lossen/ te voorkomen die 30 jaar geleden zijn gebeurd.) en toch is-ie heel goed.
Heb er in elk geval ook van genoten...
Een geslaagde mix van sf en thriller, met de nodige emotionele momenten. Erg vermakelijk, hoewel je natuurlijk wel weer met de nodige tijdparadoxen blijft zitten zoals vele(elke?) tijdreisfilm heeft, maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Ik zit vanaf `95 op het i-net,
Op maandag 18 juni 2001 22:39 schreef Herald het volgende:[..]
Mwahahaha pre-internet-stuff hahaha alsof internet al decennia de normaalste zaak van de wereld is.
Maar ik vond de film ook een onverwachte topper!
quote:ja, maar dat zeg je ook over GTST
Op zondag 17 augustus 2003 22:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldige film dit, ik begon zonder verwachtingen naar deze film te kijken maar het is echt een topper. Perfecte mix van actie, drama en fantasy
quote:Shut Up MikeyMo, ga lekker ergens anders off topic lopen irriteren. En als je je echt zo goed in mij verdiept had had je geweten dat ik niet bepaald gek ben op GTST.
Op zondag 17 augustus 2003 22:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja, maar dat zeg je ook over GTST
quote:ah, was maar een geintje joh, je kent me toch
Op zondag 17 augustus 2003 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Shut Up MikeyMo, ga lekker ergens anders off topic lopen irriteren. En als je je echt zo goed in mij verdiept had had je geweten dat ik niet bepaald gek ben op GTST.
Volgens mij is het interessanter als Just-dennis zich in je verdiept
Ik ben out
dat van Just-dennis was dus ook een geintje
quote:Zeker kijken en aanschaffen op DVD is het ook zeker waard, ik ga zo ook weer kijken.
Op zondag 17 augustus 2003 22:51 schreef Sai het volgende:
Ik wil hem al bijna een jaar zien, en had hem donderdag bijna op DVD gekocht. Ik ga zeker kijken!
De anderen wilden hem toch afkijken, maar voor mij was de hele film verpest. Wel mijn geld terug gekregen aangezien hij bij de videotheek gelukkig hetzelfde bleek te doen.
Wel een gave film inderdaad, ik hou wel van die 'what if' films en films die spelen met tijd.
Edit: zo even gefikst California!
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 18-08-2003 02:44]
[Dit bericht is gewijzigd door California op 18-08-2003 12:43]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |