quote:Ze hadden de Award beter "Wie durft de Islam en moslims het meest te schofferen" award kunnen noemen. Wat een belediging voor Fortuyn, de beste man had toch wel meer te melden dan alleen kritiek op het allochtonen vraagstuk ?
Op internet organiseren twee websites een verkiezing voor de Pim Fortuyn Awards. De prijzen zijn bedoeld voor een politicus die 'in de geest' van Fortuyn opereert en voor een opinievormer. De verkiezing moet een ondersteuning zijn van het gedachtegoed van Fortuyn en zijn ,,nieuwe, directe en populaire manier'' van politiek bedrijven.De genomineerde politici zijn: de Kamerleden Joost Eerdmans (LPF), Geert Wilders (VVD) en Ayaan Hirsi Ali (VVD), en de Rotterdamse raadsleden Michiel Smit (Nieuw Rechts) en Ronald Sörensen, leider van Leefbaar Rotterdam.
De categorie opinievormers bestaat uit Theo van Gogh, Bob Smalhout, Marcel Roele, Rob Hoogland en Pamela Hemelrijk.
Er zijn ook genoeg opinievormers en politici aan de linkerkant en in het midden van het politieke spectrum te vinden die vernieuwende politiek bedrijven. Gek genoeg zijn er alleen rechtse en ultra rechtse politici en columnisten genomineerd. Beetje preken voor eigen parochie zo.
Ik denk niet dat Pim had gewild dat lieden als Michiel Smit genomineerd zouden worden voor een award met zijn naam eraan.
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 30-11-2003 03:19]
quote:conlict had mij gequote mensen
Op zondag 30 november 2003 03:24 schreef Conflict het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 30-11-2003 03:27]
quote:3 nutteloze reacties.... (of 5 het is maar hoe je het ziet...
Op zondag 30 november 2003 03:26 schreef ClioSporT het volgende:[..]
conlict had mij gequote mensen
quote:mag ik u er op wijzen dat kerst weer in de buurt is.... dus vrede op aarde en ook voor je medefokkers...
Op zondag 30 november 2003 03:27 schreef Mr_Knoxville het volgende:
destijds geen goed woord over voor Pim Fortuyn en nu doe je net alsof het je iets kan schelen, rot op man linkse mongool
quote:Daarom heb ik het ook verwijderd.
Op zondag 30 november 2003 03:26 schreef ClioSporT het volgende:[..]
conlict had mij gequote mensen
Sorry voor het offtopic posten.
quote:3 keer woordwaarde.
Op zondag 30 november 2003 03:27 schreef Mr_Knoxville het volgende:
linkse hypocriete mongool
quote:kan je geen betere reactie verzinnen?
Op zondag 30 november 2003 03:40 schreef gelly het volgende:[..]
3 keer woordwaarde.
quote:En vervolgens nomineert men enkel personen die alleen kunnen zeiken op allochtonen en moslims. Het gedachtengoed van Fortuyn had toch wel meer inhoud dan dat ?
De verkiezing moet een ondersteuning zijn van het gedachtegoed van Fortuyn en zijn ,,nieuwe, directe en populaire manier'' van politiek bedrijven.
quote:Net alsof jij daar iets om geeft debiel, ga bij Femke of Jan klagen!
Op zondag 30 november 2003 03:41 schreef gelly het volgende:
Anyway, waar het me om gaat is het volgende :
[..]En vervolgens nomineert men enkel personen die alleen kunnen zeiken op allochtonen en moslims. Het gedachtengoed van Fortuyn had toch wel meer inhoud dan dat ?
quote:"Rechtse" users zijn niet volwassen en verantwoordelijk genoeg om normaal te reageren of het topic links (ha ha) te laten liggen ?
Op zondag 30 november 2003 03:42 schreef Steijn het volgende:
Niet echt handig om zo'n topic te openen op zaterdagnacht.
Kozzmic of Sizzler ruimen de boel morgen wel op.
quote:uhu, nee jij bent volwassen bezig om te proberen mensen met een andere gedachtengoed een trap na te geven
Op zondag 30 november 2003 03:43 schreef gelly het volgende:[..]
"Rechtse" users zijn niet volwassen en verantwoordelijk genoeg om normaal te reageren of het topic links (ha ha) te laten liggen ?
Kozzmic of Sizzler ruimen de boel morgen wel op.
quote:Ik probeer een normale discussie op te starten, maar je bent niet echt gediend van kritiek zie ik.
Op zondag 30 november 2003 03:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
uhu, nee jij bent volwassen bezig om te proberen mensen met een andere gedachtengoed een trap na te geven
quote:nee nee, het gedachtengoed van Pim Fotuyn nu ophevelen terwijl je het er nooit mee eens bent geweest, nogmaals, een hypocriete zak ben je.
Op zondag 30 november 2003 03:46 schreef gelly het volgende:[..]
Ik probeer een normale discussie op te starten, maar je bent niet echt gediend van kritiek zie ik.
quote:Scheinheil. Als er iemand alleen maar kon kankeren en zeiken op Fortuyn was jij het wel, en nu is het opeens de beste man die heel veel te vertellen had?
Op zondag 30 november 2003 03:17 schreef gelly het volgende:[..]
de beste man
Je wil gewoon weer wat kankeren met je LPF/VVD/moslim-obsessie.
Edit: ah ik zie dat ik niet de enige ben die dit op was gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |