Op maandag 1 december bezoekt Balkenende Nijmegen, samen met andere prominenten uit de CDA-top. Het CDA organiseert vanaf 18.30 uur een openbare bijeenkomst in de schouwburg.
Van 17.30 tot 18.30 uur voert Keer Het Tij Nijmegen actie bij de ingang van de schouwburg.
Iedereen die Balkenende en zijn kabinet het liefst ziet vertrekken nodigen we uit om deel te nemen. Met een unaniem gebaar willen we duidelijk maken dat wij Balkenende liever kwijt dan rijk zijn.
Het is een geweldloze actie. Je krijgt ter plekke te horen wat de bedoeling is. Behalve veel vrienden en bekenden hoef je verder niks mee te nemen.
Binnen in de schouwburg deelt het CDA tegen betaling erwtensoep uit. Voor mensen die dat niet kunnen betalen, of vinden dat die soep te heet wordt opgediend, deelt Keer Het Tij een gratis WWB-maaltijd uit.*
Vervolgens gaat er bij de volgende verkiezingen een echt liberale partij deelnemen aan de verkiezingen. Onder aanvoering van van Aartsen, die de leiding heeft genomen over het liberale deel van de VVD en D66.
quote:Spam is het onverschoond aanprijzen van een eigen site voor eigen (commercieel) gewin.
Op zondag 30 november 2003 02:56 schreef BAZZA het volgende:
Waarom?
quote:Of waarom Balkie naar huis moet.
Op zondag 30 november 2003 03:10 schreef Conflict het volgende:[..]
Spam is het onverschoond aanprijzen van een eigen site voor eigen (commercieel) gewin.
quote:WTF is WWB?
Op zondag 30 november 2003 02:52 schreef KeerHetTijNijmegen het volgende:
Binnen in de schouwburg deelt het CDA tegen betaling erwtensoep uit. Voor mensen die dat niet kunnen betalen, of vinden dat die soep te heet wordt opgediend, deelt Keer Het Tij een gratis WWB-maaltijd uit.*
Ik wil wel graag weten wat ik eet voordat ik kom. .
quote:Ja, dat bedoelde ik
Op zondag 30 november 2003 03:11 schreef Steijn het volgende:Of waarom Balkie naar huis moet.
quote:Die B staat voor Bier.
Op zondag 30 november 2003 03:14 schreef sig000 het volgende:[..]
WTF is WWB?
.
Ik wil wel graag weten wat ik eet voordat ik kom.
.
quote:Dan komt íe wel
Op zondag 30 november 2003 03:21 schreef Steijn het volgende:[..]
Die B staat voor Bier.
quote:Ik heb me ook al aangemeld.
Op zondag 30 november 2003 03:34 schreef Conflict het volgende:[..]
Dan komt íe wel
quote:Mooi hoor, dit soort acties.
Op zondag 30 november 2003 02:52 schreef KeerHetTijNijmegen het volgende:
Met een unaniem gebaar willen we duidelijk maken dat wij Balkenende liever kwijt dan rijk zijn.
quote:Ja, met z'n allen met fluitje in de mond naar een onelinerende spreker luisteren.
Op zondag 30 november 2003 03:44 schreef Greyfox het volgende:[..]
Mooi hoor, dit soort acties.
Gelukkig zie ik NOOIT bij dit soort acties het alternatief.
anders zou het nog serieus genomen worden
quote:Je bedoeld luisteren naar een democratisch gekozen man?
Op zondag 30 november 2003 03:45 schreef Steijn het volgende:[..]
Ja, met z'n allen met fluitje in de mond naar een onelinerende spreker luisteren.
Ik zag dit topic staan
En liet het aan mijn vriendin zien
Wij denken nu
Dat jij nogal
kansloos bent ;-)))))
quote:Nee.
Op zondag 30 november 2003 03:49 schreef Greyfox het volgende:[..]
Je bedoeld luisteren naar een democratisch gekozen man?
quote:KKK dus.
Op zondag 30 november 2003 04:25 schreef Hayek het volgende:
kansarm-kansloos-keerhettij
quote:Hier is hun leider
Op zondag 30 november 2003 04:04 schreef Steijn het volgende:
Nee.Ik volg je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |