Fok! Eiland Tuning Shop
Wij tunen uw auto!!
Laat uw auto bij ons achter, geef aan wat er veranderd moet worden, en uw krijgt binnen een week zichtbaar resultaat!
Post hier een foto van jouw auto!
Vanalles is mogelijk:
* Carbon Fiber Hoods
* Carbon Fiber Spoilers
* Verschillende Decals/Venyls/Graphics
* Velgen
* Bodykits
* Verlagen van auto
* En nog veel meer.......
GEZOCHT:
Photoshop tuners om hier de auto's te tunen. Meld je nu aan via een post of stuur een e-mail naar FokEilandTuningShop@hotmail.com
De duur van het tunen van de auto's hangt van uw wensen af, een gehele bodykit duurt langer dan een CF Hood. Ook is F.E.T.S. niet verantwoordelijk voor de gevolgen die de auto na het tunen veroorzaakt. Als u hier een auto post gaat u akkoord met de bovenstaande voorwaarden, etc.
Fok!EilandTuningShop, Tune to the limit!
-edit- geen diss maar gewoon niet mijn ding ('k had ff de Faq gelezen)
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 01-12-2003 21:40]
Een voorbeeldje van dat laatste is bijvoorbeeld de "diablo" waarmee ik van topic naar topic scheur!
NB: _laysskylighter_, is dit een beetje de bedoeling???
Zou je deze voor me kunnen tunen?
Stuur de offerte maar naar mijn fax.
*faxnummer geeft*
* stuurt fax naar joda:
Wat wil je graag aan je auto laten veranderen?
Dé wagen die iedereen die ook maar iets met films te maken heeft zou willen hebben.
Een wagen waar Austin Powers jaloers op zou zijn:
De Pin-Up-Porche!!
* Phoentje kijkt verschrikt op van waar ze mee bezig was (nl. de verf van haar handen af poetsen.
"Oh, betaling voor het opleuken van de auto? Daar hoef ik niets voor te hebben hoor!! Helemaal graag gedaan. De verf die ik heb gebruikt komt gewoon uit de werkplaats van meneer _laytsskylighter_ dus vecht het met hem maar uit of daar nog een vergoeding tegenover staat!
deze aub van een mooie vinyl voorzien en eventueel nog een luchthapper en getinte ramen
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:06 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Nou, die verf stond hier al in dit gebouw, dus daar hoef ik niets voor te hebben. Heb jij even geluk!
roep maar als ik nog wat voor jullie kan doen.....
* wegrijdt in auto....
En nog een praktische tip: klik op het post-icoon en gebruik dat adres in je linkje: dan opent 'ie rechtstreeks bij de juiste post!!
quote:hehe lol
Op vrijdag 19 december 2003 19:34 schreef Phoentje het volgende:
Ow... is dát een "vinyl"???
Gewoon zo'n fleurig vlammetje op de zijkant??
Zég dat dan toch ook gewoon... dan snappen simpele Eilandertjes zoals ik het ook!En nog een praktische tip: klik op het post-icoon en gebruik dat adres in je linkje: dan opent 'ie rechtstreeks bij de juiste post!!
quote:Ah je bedoeld striping ?
Op zondag 14 december 2003 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[afbeelding]deze aub van een mooie vinyl voorzien
en eventueel nog een luchthapper en getinte ramen
quote:ja stripping,vinyl zijn zoveel namen voor
Op vrijdag 19 december 2003 22:21 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ah je bedoeld striping ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |