quote:Supervet, die burnout. Hoe heb je die gemaakt?
Op woensdag 26 november 2003 15:36 schreef beschuit het volgende:
mijn eerste soep:origineel;
[afbeelding]soep;
[afbeelding]o.a.
- ramen getint
- koplampen wat agressiever gemaakt
- wat naden verwijderd
- voorspoiler iets minder druk gemaakt
- burnout proberen te faken
En @ beschuit koele soep! Raamjes zou ik nog een beetje beter afwerken (rubbers niet coaten) en nog iets meer wheelspin, dan is 'ie helemaal perfect!
ik zal nog een wat puntjes op de i gaan zetten
thnx voor de reacties
quote:Netjes, maar wel stomme fout in die foto, check die palmboom in de voorruit
Op zondag 2 november 2003 22:24 schreef zerrocool het volgende:
die gast komt uit polen ik zal voor de liefhebbers hier nog wat van z'n werk laten zien:
quote:Lees de openingspost van PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 17 eens, daar staan een paar tutorials. Hou er rekening mee dat je niet daar je auto post, want daar worden alleen auto's gepost die met de wedstrijd te maken hebben.
Op zondag 30 november 2003 01:39 schreef Parvus2 het volgende:
heb net ff wat geprobeerd enzo..is nog best lastig...staat er niet ergens op een site ofzo hoe je alles het beste kan doen? ; )
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:36 schreef beschuit het volgende:
mijn eerste soep:origineel;
[afbeelding]soep;
[afbeelding]o.a.
- ramen getint
- koplampen wat agressiever gemaakt
- wat naden verwijderd
- voorspoiler iets minder druk gemaakt
- burnout proberen te faken
quote:Okey, thank you
Op zondag 30 november 2003 11:40 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lees de openingspost van PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 17 eens, daar staan een paar tutorials. Hou er rekening mee dat je niet daar je auto post, want daar worden alleen auto's gepost die met de wedstrijd te maken hebben.
..Want met de Retangular Marquee Tool lukt het alleen met rechte lijnen, maar ik heb vaak plaatjes met auto's die schuin gefotografeerd zijn...
ik zou trouwens polygonal tool gebruiken, lasso is beetje lastig met rechte lijnen
quote:omfg, dat is veruit de mooiste s40 die ik heb gezien
Op zondag 12 oktober 2003 16:45 schreef jwstoop het volgende:
ik ben ook weer ff bezig geweest
[afbeelding]klik voor een grotere versie. Daar zie je trouwens wel dat een aantal details nog niet goed zijn, maarja boeie...
quote:ik hoop dat dit een rare vorm van humor is
Op zondag 30 november 2003 21:53 schreef Parvus het volgende:
i know 'dude' maar zo hou ik het topic een beetje levend ;--)
alvast bedankt
quote:Nee hoor, om de zoveel tijd is er weer een n00b die in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 17 zijn eigen auto post om te photoshoppen, die blijven we hiernaartoe sturen. Totdat alle n00bs in de wereld het snappen! Zo
Op maandag 1 december 2003 16:53 schreef Parvus het volgende:
Dit is geen humor, maar als hier niemand meer post verdwijnt dit topic naar beneden, en dat is zonde
quote:Dan zou je even je auto uit een andere hoek moeten fotograferen, dit is erg moeilijk zo. Voor de ideale hoek moet je kijken naar bijv. http://216.117.199.231/Holden/Monaro/Holden-Monaro-006.jpg. Dit is een goede photoshophoek
Op maandag 1 december 2003 20:25 schreef ikkeonnie het volgende:
hai jongens kunnen jullie misschien hier iets van maken? aangezien ik nie zo bekend ben met photoshop. maar ik wilde eens kijke wat er allemaal van gemaakt kon worden. in mooi opzicht dan.
[afbeelding]
Hoe kan je een auto én verlagen én een andere kleur geven?...
als ik een hele auto selecteer en dmv Hue / Saturation hem een ander kleurtje geef en daarna met de lasso tool de ramen enzo 'delete' zodat die weer de goede kleur krijgen, en ik selecteer daarna vanaf de wielen en verlaag hem, zie ik op de 'gedelete' plaatsen de andere auto erdoorheen..(snappen jullie het nog? ) en andersom werkt het ook niet...hoe wel?
quote:gast lees alsjeblieft ff een tutorial
Op dinsdag 2 december 2003 23:05 schreef Parvus het volgende:
Daar ben ik weerHoe kan je een auto én verlagen én een andere kleur geven?...
als ik een hele auto selecteer en dmv Hue / Saturation hem een ander kleurtje geef en daarna met de lasso tool de ramen enzo 'delete' zodat die weer de goede kleur krijgen, en ik selecteer daarna vanaf de wielen en verlaag hem, zie ik op de 'gedelete' plaatsen de andere auto erdoorheen..(snappen jullie het nog?
) en andersom werkt het ook niet...hoe wel?
quote:Lees idd even een tutorial. Daar staat het ZO duidelijk uitgelegd... Ik hoop toch wel dat je snapt dat we niet elke soepn00b deze dingen uitleggen --> Het is immers zóóó simpel...
Op dinsdag 2 december 2003 23:05 schreef Parvus het volgende:
Daar ben ik weerHoe kan je een auto én verlagen én een andere kleur geven?...
als ik een hele auto selecteer en dmv Hue / Saturation hem een ander kleurtje geef en daarna met de lasso tool de ramen enzo 'delete' zodat die weer de goede kleur krijgen, en ik selecteer daarna vanaf de wielen en verlaag hem, zie ik op de 'gedelete' plaatsen de andere auto erdoorheen..(snappen jullie het nog?
) en andersom werkt het ook niet...hoe wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |