abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1027609
Ik had gisteren Star Trek II: The Wrath of Khan gezien. Normaal ben ik anti-trek (op seven of nine na ) maar ik vond dit wel lache! Het was allemaal zo nep en overdreven serieus dat ik er gewoon met plezier naar heb gekeken, ook al snapte ik geen ruk van wat ze allemaal niet zeiden. Dus voor volgende week, Star Trek III een aanrader als je in een niet al te serieuse of melige bui bent!
  woensdag 13 juni 2001 @ 19:06:31 #2
5673 heijx
Qui que boue
pi_1027667
nou, haal dan je hart maar op.
Spock (Doctor Spock volgens die omroepster van Veryorin) is dooi maar hij zwerft nog wel ergens rond in meta- of anaplasmavorm en dus gaan ze in deel 3 naar hem zoeken.

The search for Spock.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_1027689
Jah, in de TrosKompas staat dat de geest van Spock nog steeds in het schip is en dat ze dat ergens naar toe moeten brengen om het rust te geven. Maar eigenlijk draait het niet om het verhaal want dat boeit niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2001 @ 19:23:38 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1027741
zijn geest is in Dr. McCoy's hoofd om precies te zijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 13 juni 2001 @ 19:52:51 #5
1358 Xhorder
He's back...
pi_1027894
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 19:11 schreef Todo het volgende:
Maar eigenlijk draait het niet om het verhaal want dat boeit niet.
Uh niet dan? Het gaat juist wel om het verhaal... hmm ik moet nog ff kijken trouwens..
... na vijf jaar
pi_1027955
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:55 schreef Todo het volgende:
Ik had gisteren Star Trek II: The Wrath of Khan gezien. Normaal ben ik anti-trek (op seven of nine na ) maar ik vond dit wel lache! Het was allemaal zo nep en overdreven serieus dat ik er gewoon met plezier naar heb gekeken, ook al snapte ik geen ruk van wat ze allemaal niet zeiden. Dus voor volgende week, Star Trek III een aanrader als je in een niet al te serieuse of melige bui bent!
Hmmm, ik voel mij als Trekkie nu enigszins te kakken gezet. Pas maar op, één kneepje in je nek en ik heb je tegen de vlakte!
pi_1028008
Ik vind deel 1 en 3 wel goeie films. 2 is zwaar crap , generations is crap en de meest crappie Trekfilm is dat ze terug naar de 20ste eeuw ( wat heb ik daar nou aan, ik wil lasers, dames in strakke pakjes, mensen met spareribs op hun voorhoofd!) gaan.
pi_1028167
die waarin ze teruggaan in de tijd is juist de meest grappige!
pavel chekov (engelssprekende rus met een zwaar russisch accent)
vraagt tijdens de koude oorlog aan een willekeurige voorbijganger: vere are ze nuclear vessels?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:07:45 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_1028229
Ik vond die films wel leuk cult ja! Ik heb ze niet helemaal gekeken, omdat ik wel andere dingen te doen had. Maar toch heb ik me grotendeels vermaakt. Anders dan de huidige Star Trek afleveringen, die zo veel meer van hetzelfde zijn dat ik me er niet meer toe kan aanzetten elke (of uberhaupt een) aflevering te kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:15:27 #10
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1028265
"KHAAANN!!! >dramatische pauze van een seconde< KHAAANN!!!"

Meest trieste Star Trek film ooit. Schijnt geregiseerd te zijn door William Shatner himself...

The Internets, I needs it..
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:49:12 #11
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_1028454
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
"KHAAANN!!! >dramatische pauze van een seconde< KHAAANN!!!"

Meest trieste Star Trek film ooit. Schijnt geregiseerd te zijn door William Shatner himself...

Gij zult niet vloeken! The Wrath of Khan is geniaal! Vooral die achtervolging in de Mutara nebula...
* QyRoZ heeft hem op DivX en gaat zo nog een keertje kijken Kan niet wachten op ST4 over twee weken, die is HELEMAAL geniaal...
For great justice!
  FOK!fossiel woensdag 13 juni 2001 @ 21:56:51 #12
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1028481
Mijn favoriete Star Trek films zijn toch wel: 'The voyage home' en 'First Contact'.

Voyage home gewoon erg leuk
First Contact lekker veel actie

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2001 @ 21:59:57 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1028494
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:46 schreef paladin het volgende:
die waarin ze teruggaan in de tijd is juist de meest grappige!
pavel chekov (engelssprekende rus met een zwaar russisch accent)
vraagt tijdens de koude oorlog aan een willekeurige voorbijganger: vere are ze nuclear vessels?
juist
echt humor

landen ze met dat schip in Golden Gate Park, zegt Kirk: Everybody remember here we parked.

McCoy en Kirk gaan Chekov redden, ligt in het ziekenhuis, samen met Gillian (als patient).
Ze worden tegegehouden:
McCoy: This woman has acute post-prandial upper abdominal distension.
Kirk: What did you say she had?
antwoord McCoy: Cramps.

nog een voorbeeldje:
Spock wordt nogal vreemd aangekeken door zijn vreemde gedrag, Kirk verklaard het even:
Oh, him? He's harmless. Part of the free speech movement at Berkeley in the sixties. I think he did a little too much LDS.

En dan nog het hele gedoe met vloeken door de hele film heen
Spock tegen Kirk: Your use of language has altered since our arrival. It is currently laced with, shall we say, more colorful metaphors, "double dumb-ass on you" and so forth.
Kirk: Oh, you mean the profanity?
Spock: Yes.
Kirk: Well that's simply the way they talk here. Nobody pays any attention to you unless you swear every other word.

gevolg (in de rest van de film zo'n beetje)
Kirk: Spock, where the hell's the power you promised?
Spock: One damn minute, Admiral.

Spock: They like you very much, but they are not the hell "your" whales.
Gillian: I suppose they told you that.
Spock: The hell they did.

Echt geweldig hoe ze die film met humor vol hebben gepropt, en dan heb ik Scotty's aanvaring met een PC nog niet eens genoemd
(Hello Computer?! Keyboard! How quaint)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 13 juni 2001 @ 22:05:15 #14
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1028516
De allerslechtste (of: onbedoeld hilarische) Star Trek-film is toch echt deel V, de enige die door William Shatner zélf geschreven en geregisseerd werd. En ik ben een liefhebber.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 13 juni 2001 @ 22:05:36 #15
6290 Dr_Crouton
pi_1028520
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Humor uit The Voyage Home
Ja, dat was wel weer lachen, een van de betere Treks
  FOK!fossiel woensdag 13 juni 2001 @ 22:11:18 #16
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1028544
Ook uit de voyage home:

Gillian: Are you sure you won't change your mind?
Spock: Is there something wrong with the one I have?

Gillian: Don't tell me: you're from outer space!
Kirk: No, I'm from Iowa. I only work in outer space.

donderdag 14 juni 2001 @ 10:47:09 #17
11724 South
-date with Qarinx-
pi_1030955
ben geen trekkie, maar heb toch wel wat films gezien. Geen idee wat welk nummer is, maar ik vond destijds die film waarin die schotel van de rest van het schip afgaat en een noodlanding maakt wel een flutfilm.
pi_1031079
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 10:47 schreef South het volgende:
ben geen trekkie, maar heb toch wel wat films gezien. Geen idee wat welk nummer is, maar ik vond destijds die film waarin die schotel van de rest van het schip afgaat en een noodlanding maakt wel een flutfilm.
Dat is Generations. Sucks idd. Wel gaaf hoe dat ding uit elkaar knalde, meer zat er niet echt in die film.
Ik zit nog steeds te wachten op een film met Q erin.
De leukste trek films vind ik 4 & 8.

1. Hb ik maar 1x gezien, vond er geen reet aan. Duurde ook veel te lang.
2... vond het wel gaaf, vooral hoe die planeet gemaakt werdt. Er goed gedaan.
3. is weer erg jammer.
4. rulez! Lekker veel humor! En dan zeggen ze nog dat Star Trek saai is.
5. Euhz... tja.. ach... weet het eigenlijk niet meer waar deze over ging. Ook maar 1x gezien.
6. daar is wel weer gaaf! Met die experimental Bird of Prey. "Target That Explosion And Fire" goed verhaal ook verder.
7. Generations.
8. BORG!!!! Favo trekfilm! Leuk ook dat 2 lui uit Voyager mee deden, the doctor en Neelix.
9. Welke aflevering was ditte??? (Lame hoe Worf op de enterprise kwam).
10. tja.. who knows... rumor has it dat het over Romulans gaat (Hoe gaan ze Worf hier nu weer instoppen).

En toch wil ik op zijn minst nog een film met de TNG/Voyager cast en Q!
En een aparte DS9 & Voyager film om te kijken hoe het verder is gegaan met de crew na het einde.

Oja, trekfans also visit url below. Veel foto's van Star Trek en ook twee gesigneerde!

Maar ja, toch vind ik het erg jammer dat veel mensen trekkies nog steeds als freaks enzo beschouwen, terwijl het gewoon normale ppl zijn (met uitzonderingen)
Als je naar van die soaps kijkt of naar shit zoals Starmaker dan wordt je toch ook niet gelijk de grond ingeboord? Niet doormij iig. Ik ben iemand die de trek spirit naleeft.

Ook duurt het mij alweer te lang voordat er een nieuwe aflevering gaat uitkomen van Star Trek, het wachten is op Enterprise. Benieuwd wat dit gaat worden en hopelijk geen flop zoals veel trekkies denken dat het wordt.

Anyways, voordat ik de hele thread vol lul hou ik er maar eens mee op.

Greetz,

Arnoud.

donderdag 14 juni 2001 @ 17:10:54 #19
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_1033508
Weet hier iemand dan hoe die flim heet waarbij ze op een enorm wezen stuiten, die hele planeten heeft opgevreten? Dat blijkt dan een satelliet te zijn (Voyager ?) die zijn opdracht iets te letterlijk heeft opgevat.
Echt GEWELDIG
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:13:16 #20
6290 Dr_Crouton
pi_1033518
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:10 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Weet hier iemand dan hoe die flim heet waarbij ze op een enorm wezen stuiten, die hele planeten heeft opgevreten? Dat blijkt dan een satelliet te zijn (Voyager ?) die zijn opdracht iets te letterlijk heeft opgevat.
Echt GEWELDIG
Star Trek: The Motion Picture
(eerste ST film)
pi_1034351
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 11:08 schreef awraeven het volgende:
Dat is Generations. Sucks idd. Wel gaaf hoe dat ding uit elkaar knalde, meer zat er niet echt in die film.
Ik zit nog steeds te wachten op een film met Q erin.

(...)

10. tja.. who knows... rumor has it dat het over Romulans gaat (Hoe gaan ze Worf hier nu weer instoppen).

Nou eat your heart out, Q speelt een rol in de nieuwe Star Trek film. Dat Romulans een belangrijke rol spelen staat ook vast, het gaat voor een gedeelte over de zusterplaneet van Romulus, Remus (vét origineel die naam). Ook spelen klonen een belangrijke rol in het verhaal.
quote:
Ook duurt het mij alweer te lang voordat er een nieuwe aflevering gaat uitkomen van Star Trek, het wachten is op Enterprise. Benieuwd wat dit gaat worden en hopelijk geen flop zoals veel trekkies denken dat het wordt.
Hopelijk niet maar waarschijnlijk wel. Brannon Braga de debiel staat in de productie van Enterprise bovenaan de voedselketen en hij heeft schijt aan continuïteit en karakterontwikkeling. Hij was ook degene die de afleveringen met de SS Raven bedacht heeft in Voyager. Nou, lekker dus, een serie die speelt voor alle andere series (grote kans op fouten in de geschiedenis) en dan die Braga erbij. Hopen dat Bakula het goed kan maken
It is much easier to be critical than to be correct.
  donderdag 14 juni 2001 @ 19:52:23 #22
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1034382
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
Schijnt geregiseerd te zijn door William Shatner himself...
Fout! Dat is Star Trek V.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 14 juni 2001 @ 19:54:31 #23
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1034395
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:52 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Fout! Dat is Star Trek V.

Gelijk de allerslechtste in de hele reeks, naar mijn mening. Volgens de 'kenners' zijn de even genummerde films altijd beter dan de oneven genummerde films.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 14 juni 2001 @ 19:54:34 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1034396
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:10 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Echt GEWELDIG
Heb je de Kirk boeken van Shatner gelezen? In "The Return" suggereerde hij dat V'Ger de eerste probe was die door de Borg naar de Alpha Quadrant gestuurd was. Grappig idee wel. Interessant als dat canon zou worden. Zit er niet in, maar ja. Mijn ervaring is zowiezo dat de novel schrijvers vaak veel creatiever zijn dan de serie schrijvers.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 17 juni 2001 @ 21:31:17 #25
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_1043069
Star Trek vind ik fantastisch! Die films die nu op Yorin zijn, zijn wel aardig, maar persoonlijk ben ik meer een fan van de nieuwere series en films.
Mensen denken meestal als zij horen "Star Trek" aan de ouderwetse serie/films met Shatner en cohorten, wat vaak ervoor zorgt dat mensen ST maar lame vinden. I mean, tis ouderwets enzo, en zegt je niet veel als je Trek verder niet echt kent.

Vroeger associeerde ik Star Trek ook altijd met iets lames, voor nerds enzo. En voor jongetjes die van vechten in space een kick kregen. Lame, en niks voor mij dus, want ik ben een meid.
Toen een goeie vriend van mij vertelde dat ie ST keek lachte ik hem dan ook keihard uit. Ik zapte altijd erover heen, vond het zo lame, die mensen met die rare hoofden... echt inderdaad "voor nerds" (ja, ik was kortzichtig, wist ik veel ) Hij zei tegen mij dat ik echt eens één aflevering serieus moest kijken. Na lang gezeur van hem toch maar es een keer gedaan, en ik was meteen verslaafd! Sindsdien geen aflevering meer gemist eigenlijk (van de nieuwe series dan, The Original Series kijk ik eigenlijk amper.)

Tis jammer dat er nog steeds zo'n nerd-stigma omheen hangt, I mean, Star Trek is echt tof, en ik denk ook dat veel mensen die gewoon es een aflevering van een van de nieuwe series serieus zouden kijken ook opeens, net als ik, zouden zeggen: "Hey, gaaf!"

De media maakt het er altijd naar dat ST als iets wat voor lamers is wordt afgebeeld... ze maken een verslag van een ST-conventie en natuurlijk worden vaak alleen de "extreme gevallen" vertoond, omdat dát vermakelijk is (kijkcijfers!). I mean, grappig toch, die nerds in die pyjama's? Tuurlijk, die heb je er ook tussen zitten, maar de meeste mensen die van Trek houden zijn gewoon heel normaal enzo... niet zoals Trekkies door de media worden afgeschilderd.

Maar goed, bottom line: STAR TREK FOREVER!!!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')