Recentelijk krijg ik enkele brieven etc. van Duitse lotto e.d. Vandaag lag er weer een brief voor me klaar, dit maal van Lotto Pool. achteraf vraag ik me af waarom ik de brief opende(vervelende reclame), maargoed ik deed het dus open. Even briefje gelezen en er zaten zowaar 4 krasloten van "Eurokrassen" bij. Eerste 3 loten zonder resultaat, bij de 4de kras ik 3maal €50.000 open.
Ik verrast en dacht dat er vast een of ander addertje onder het gras zat. Alle bijbehorende folders etc. gelezen en eigenlijk kan ik geen redenen vinden waarom ik niet gewonnen zou hebben. Ik citeer een stukje: "En? bent un op één van uw Eurokrassen-kraskaarten 3x hetzelfde bedrag tegengekomen? Dan wil ik U hierbij van harte feliciteren! Wat u dan moet doen is het volgende. Vul snel uw Kras- en Deelname-formulier volledig in en stuur dit samen met alle 4 uw Eurokrassen-kraskaarten op! Na controle van uw Eurokrassen-kraskaarten, krijgt u het gewonnen geldbedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening overgemaakt! Kunt u een makkelijkere manier bedenken om snel rijk te worden?"
Antwoord op de laatste vraag: "nee". Ben ik nou echt een supperrijke, jonge student of heb ik nou toch echt ergens over de kleine lettertjes gelezen
*hoopt dat hij rijk is *
maar ik zou ze eerst even bellen als ik jou was
Check eens op de site van Kassa! (http://kassa.vara.nl/portal) en wellicht dat www.trosradar.nl ook wel info heeft.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 27-11-2003 16:33]
Laat ff weten hoe het afgelopen is .
quote:áls het al waar is, aangetekend opsturen of beter nog: zelf langsgaan
Op donderdag 27 november 2003 16:29 schreef Afunados het volgende:
OK, er is me zojuist iets bijzonder vreemds gebeurd.Recentelijk krijg ik enkele brieven etc. van Duitse lotto e.d. Vandaag lag er weer een brief voor me klaar, dit maal van Lotto Pool. achteraf vraag ik me af waarom ik de brief opende(vervelende reclame), maargoed ik deed het dus open. Even briefje gelezen en er zaten zowaar 4 krasloten van "Eurokrassen" bij. Eerste 3 loten zonder resultaat, bij de 4de kras ik 3maal €50.000 open.
Ik verrast en dacht dat er vast een of ander addertje onder het gras zat. Alle bijbehorende folders etc. gelezen en eigenlijk kan ik geen redenen vinden waarom ik niet gewonnen zou hebben. Ik citeer een stukje: "En? bent un op één van uw Eurokrassen-kraskaarten 3x hetzelfde bedrag tegengekomen? Dan wil ik U hierbij van harte feliciteren! Wat u dan moet doen is het volgende. Vul snel uw Kras- en Deelname-formulier volledig in en stuur dit samen met alle 4 uw Eurokrassen-kraskaarten op! Na controle van uw Eurokrassen-kraskaarten, krijgt u het gewonnen geldbedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening overgemaakt! Kunt u een makkelijkere manier bedenken om snel rijk te worden?"
Antwoord op de laatste vraag: "nee". Ben ik nou echt een supperrijke, jonge student of heb ik nou toch echt ergens over de kleine lettertjes gelezen
*hoopt dat hij rijk is
*
normale brieven kunnen kwijtraken enzo
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 27-11-2003 16:33]
Staat op het ding dat je ook een winnend nummer moet hebben.
Sorry dat ik je uit je droom moet halen
[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 27-11-2003 16:33]
quote:Je moet verplicht één maand aan die lotto meedoen.
Op donderdag 27 november 2003 16:32 schreef Beertje27 het volgende:
zoals ik het lees, moet je eerst eevn een inschrijf formulier insturen. Zodat je voor bepaalde tijd vast zit aan die lotto, maar lijkt er wel op dat die je dat geld gewonnen hebt
Verder staat er een soort van garantie in, waarin gegarandeert wordt, dat het geld gewonnen wordt, als je 3x hetzelfde bedrag krast.
Verder ziet het er toch echt een proffessionele lotto uit, gevestigd in Doetinchem.
Lottopool eurokrassen, iemand ook op de post gehad
Iedereen "wint" dus 50.000 euro die het ding krijgt.
Staat alleen links bij dat je ook een winnend nummer moet hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 27-11-2003 16:36]
quote:Ook bij Readers Digest?
Op donderdag 27 november 2003 16:33 schreef Dj-delphi het volgende:
Ik krijg ook nog steeds een Audi A2 en 30000 euro waar ik al 6 maanden op wacht...
Daar heb ik een wereldreis gewonnen! De koffers staan al klaar.
quote:Krijg jij die spam ook al binnen? Tjah, hate to burst your bubble, maar het is hardstikke nep, en het laatste wat je moet doen is reageren. Heel leuk dat er staat dat je gewonnen hebt als je 3x hetzelfde bedrag krast, maar er staat ook:
Op donderdag 27 november 2003 16:29 schreef Afunados het volgende:
OK, er is me zojuist iets bijzonder vreemds gebeurd.Recentelijk krijg ik enkele brieven etc. van Duitse lotto e.d. Vandaag lag er weer een brief voor me klaar, dit maal van Lotto Pool. achteraf vraag ik me af waarom ik de brief opende(vervelende reclame), maargoed ik deed het dus open. Even briefje gelezen en er zaten zowaar 4 krasloten van "Eurokrassen" bij. Eerste 3 loten zonder resultaat, bij de 4de kras ik 3maal €50.000 open.
*hoopt dat hij rijk is
*
quote:Je hebt dus ook een winnummer gekregen. Die dan helaas niet winnend is natuurlijk. Maar omdat je het formulier al hebt opgestuurd ben je wel 'lid' geworden. Weg geld
Kras het vlak rechts hiernaast open.Ontdekt u 3x hetzelfde bedrag? Dan hebt u, als uw winnummer winnend is, dit bedrag gewonnen
Kijk eens naar Kassa ofzo.
Maar in je post zeg je het al :
quote:Je moet dus eerst meedoen voordat je er aan denken je maar iets te geven. Dus gewoon oplichting.
Kras- en Deelname-formulier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |