quote:Geschreven dus door Nolius op zijn webstek; brabants blogt
Quote:Helaas nog meer idioten
Gustaaf vond hieronder al een bende idioten, nu presenteer ik u een andere groep IQ-lozen die zo snel mogelijk in een willekeurige afgraving of gierkelder gestort mogen/moeten worden: Welkom op Rechts-Brabant, het discussie forum voor Nederlandse Nationalisten.Om het forum te lezen moet je je wel even registreren (helaas). Als je dit liever niet wil, laat het even weten in het commentaarding, dan geef ik mijn log-in.
Door Arno
Als dit niet fascistische trekjes zijn weet ik het ook niet meer, en dat te bedenken dat die het over volksnationalisten heeft.
En deze gast vertegenwoordigt dan de FOK! radio, waar weet ik veel hoeveel mensen naar luisteren. Linkse propaganda? Who knows..
( http://www.google.nl/search?q=cache:lNcK7lCX0OkJ:brabantblogt.blogspot.com/+Rechts-Brabant&hl=nl&ie=UTF-8 )
Deze Nolius aka Arno vindt het dus normaal om Nationalisten in een gierput te pleuren, iets wat er 60 jaar geleden ook is gebeurd door ene A.H en deze gast presenteert het FOK! radio nieuws? Dat FOK! niet zo kieskeurig is met kiezen van extreem-linkse als Moderator dat wisten we al, maar dit..
Wellicht dat Nolius hierop zou kunnen antwoorden..
quote:Mischien dat het nog komt?
Op woensdag 26 november 2003 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb Arno nooit zijn politieke voorkeur laten horen blijken tijdens de uitzending, dus who gives a fuck?
quote:Wedden van niet
Op woensdag 26 november 2003 12:23 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:[..]
Mischien dat het nog komt?
quote:Nou, dan open je dan een topic erover!
Op woensdag 26 november 2003 12:23 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:[..]
Mischien dat het nog komt?
Of hij houd zijn smoel nu
Het gaat hier overigens om het forumpje van Nordcore als ik het goed heb. Dus de kwalificatie IQ-loos is wel op zijn plaats. Verder zijn de bewuste uitspraken niet op Fok! gedaan, dus als Arno en Nolius al dezelfde persoon zijn hoeft hij er hier nog geen verantwoording over af te leggen.
Walgelijk!
quote:Waarom is NordCore oa hierdoor gebanned vanwege zijn SF berichten? Meten met 2 maten?
Op woensdag 26 november 2003 12:24 schreef Kozzmic het volgende:
Iemand die een nazi IQ-loos noemt is niet meteen extreem-links hoor...Het gaat hier overigens om het forumpje van Nordcore als ik het goed heb. Dus de kwalificatie IQ-loos is wel op zijn plaats. Verder zijn de bewuste uitspraken niet op Fok! gedaan, dus als Arno en Nolius al dezelfde persoon zijn hoeft hij er hier nog geen verantwoording over af te leggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Limburgse_Gekheid op 26-11-2003 12:27]
Nordcore, komt die ook uit Limburg?
quote:hoi Nordcore
Op woensdag 26 november 2003 12:26 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:[..]
Waarom is NordCore oa hierdoor gebanned? Meten met 2 maten?
quote:Anders ga je gewoon ergens anders posten. ik zal je niet missen denk ik.
Op woensdag 26 november 2003 12:26 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:[..]
Waarom is NordCore oa hierdoor gebanned? Meten met 2 maten?
quote:Whehehe.
Op woensdag 26 november 2003 12:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar de topicstarter heeft wel gelijk. Heeft ie ook nog zo'ntroetelallochtoon
naast hem zitten die een beetje politiek correct loopt te doen terwijl ie het liefst treinen zou kapen.
Walgelijk!
quote:Bijna. Braboland.
Op woensdag 26 november 2003 12:27 schreef MikeyMo het volgende:Nordcore, komt die ook uit Limburg?
quote:ok, maar wat boeit het nou wat iemands politieke ideeen zijn als hij een radioprogramma presenteert over een internetforum?
Op woensdag 26 november 2003 12:31 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:
En nee ik ben geen nordcore, ik post alleen ook af en toe op het NR forum vandaar dat ik me dit afvroeg. De moderators kunnen nog altijd me IP checken hier als jullie me niet geloven.
quote:De moderators kunnen alleen wat slotjes zetten en posts wijzigen en zelfs dát doen ze niet naar behoren.
Op woensdag 26 november 2003 12:31 schreef Limburgse_Gekheid het volgende:
De moderators kunnen nog altijd me IP checken hier
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |