quote:Staan die eikels dan totaal niet stil bij de eventuele gevolgen als die brand aanslaat?
In Brussel hebben jongeren dinsdagavond brand willen stichten in het bioscoopcomplex Kinepolis aan de Heizel. Het personeel kon de brand zelf doven. De gelijkvloerse verdieping is een tijdje ontruimd. In het centrum van Brussel was het daarna onrustig in de buurt van het De Brouckereplein. Daar zijn ook een dertigtal jongeren opgepakt.
quote:klopt
Op woensdag 26 november 2003 09:39 schreef Ierepier het volgende:
Hehe, ik heb wel eens gehoord dat sommige bioscopen beveiligingspersoneel inhuren wanneer de ramadan is afgelopen.
quote:waar staat dat?
Op woensdag 26 november 2003 09:34 schreef realist_ik het volgende:..en waar is dat "Jihad Jihad" geroep toch weer voor nodig??
quote:23u nieuws op VTM
Op woensdag 26 november 2003 09:41 schreef MikeyMo het volgende:[..]
waar staat dat?
quote:ok, tja... ik snap ook niet waarom ze het doen, nog minder snap ik waarom mensen lopen te klagen als het weer eens het nieuws haalt.
Op woensdag 26 november 2003 09:42 schreef realist_ik het volgende:[..]
23u nieuws op VTM
Tja, het is zgn stigmatiserend. Nou dan moeten ze het niet doen, dan valt er ook niets te stigmatiseren!
quote:Agut toch, hebben ze een paar daagjes meer vrij dan wij....het is toch wat...
Op woensdag 26 november 2003 09:49 schreef avw1982 het volgende:
Volgens mn broertje hebben de moslimkinderen vandaag vrij om het suikerfeest te vieren, natuurlijk ook diegene die niet hebben meegedaan met de ramadan, want niet naar school gaan wil iedereen wel. Maar waarom hebben die gasten zoveel meer vrij dan de nederlandse kinderen. Laat ze maar naar school gaan als de nederlandse kinderen kerst vieren, misschien gaat de integratie dan wel beter.
quote:Dat is het probleem niet. Ik snap goed dat er onbegrip bestaat over het feit dat moslim meer vrij krijgen omdat ze toevallig een andere religie aanhangen. Ben dan consequent en geef de hele school vrij, tenslotte raken de kinderen die vrij krijgen op een achterstand omdat de rest van de school wel doorwerkt en zij zich zitten vol te proppen en bioscopen in de fik zetten.
Op woensdag 26 november 2003 09:53 schreef Tigertje het volgende:
Agut toch, hebben ze een paar daagjes meer vrij dan wij....het is toch wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |