abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14935859
Teletekst TV1 P123
quote:
In Brussel hebben jongeren dinsdagavond brand willen stichten in het bioscoopcomplex Kinepolis aan de Heizel. Het personeel kon de brand zelf doven. De gelijkvloerse verdieping is een tijdje ontruimd. In het centrum van Brussel was het daarna onrustig in de buurt van het De Brouckereplein. Daar zijn ook een dertigtal jongeren opgepakt.
Staan die eikels dan totaal niet stil bij de eventuele gevolgen als die brand aanslaat?
en waar is dat "Jihad Jihad" geroep toch weer voor nodig??
fijn om met zulke beelden te gaan slapen...
pi_14935920
pi_14935963
euh ja, het feest is gistere begonnen ja
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_14935988
Hehe, ik heb wel eens gehoord dat sommige bioscopen beveiligingspersoneel inhuren wanneer de ramadan is afgelopen.
pi_14936005
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:39 schreef Ierepier het volgende:
Hehe, ik heb wel eens gehoord dat sommige bioscopen beveiligingspersoneel inhuren wanneer de ramadan is afgelopen.
klopt
Extra beveiliging in bioscopen Amsterdam
  woensdag 26 november 2003 @ 09:41:26 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14936017
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:34 schreef realist_ik het volgende:

..en waar is dat "Jihad Jihad" geroep toch weer voor nodig??

waar staat dat?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_14936043
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:41 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

waar staat dat?

23u nieuws op VTM
  woensdag 26 november 2003 @ 09:45:06 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14936089
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:42 schreef realist_ik het volgende:

[..]

23u nieuws op VTM

ok, tja... ik snap ook niet waarom ze het doen, nog minder snap ik waarom mensen lopen te klagen als het weer eens het nieuws haalt.

Tja, het is zgn stigmatiserend. Nou dan moeten ze het niet doen, dan valt er ook niets te stigmatiseren!

[..]
pi_14936172
Volgens mn broertje hebben de moslimkinderen vandaag vrij om het suikerfeest te vieren, natuurlijk ook diegene die niet hebben meegedaan met de ramadan, want niet naar school gaan wil iedereen wel. Maar waarom hebben die gasten zoveel meer vrij dan de nederlandse kinderen. Laat ze maar naar school gaan als de nederlandse kinderen kerst vieren, misschien gaat de integratie dan wel beter.
pi_14936197
De fik erin.
Wie?
pi_14936205
Niet in de bioscopen dus.
Wie?
pi_14936228
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:49 schreef avw1982 het volgende:
Volgens mn broertje hebben de moslimkinderen vandaag vrij om het suikerfeest te vieren, natuurlijk ook diegene die niet hebben meegedaan met de ramadan, want niet naar school gaan wil iedereen wel. Maar waarom hebben die gasten zoveel meer vrij dan de nederlandse kinderen. Laat ze maar naar school gaan als de nederlandse kinderen kerst vieren, misschien gaat de integratie dan wel beter.
Agut toch, hebben ze een paar daagjes meer vrij dan wij....het is toch wat...
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_14936483
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:53 schreef Tigertje het volgende:
Agut toch, hebben ze een paar daagjes meer vrij dan wij....het is toch wat...
Dat is het probleem niet. Ik snap goed dat er onbegrip bestaat over het feit dat moslim meer vrij krijgen omdat ze toevallig een andere religie aanhangen. Ben dan consequent en geef de hele school vrij, tenslotte raken de kinderen die vrij krijgen op een achterstand omdat de rest van de school wel doorwerkt en zij zich zitten vol te proppen en bioscopen in de fik zetten.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 26 november 2003 @ 10:09:26 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14936508
hoezo hebben ze vrij? Het is toch geen officiele feestdag? Waarschijnlijk wordt bedoeld, dat ze massaal vrij nemen.
[..]
pi_14936641
Slot op verzoek.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')