[Centraal] Feedback voor General Chat (1)
Moderating Methods General Chat (2)
Moderating Methods GC - Deel 3.
Moderating Methods GC - Deel 4.
Je weet ondertussen denk ik wel wat je hier kwijt kunt... alle commentaar op modswijzen in GC, en GC in het algemeen. Zo simpel is het eigenlijk. .
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 26-11-2003 00:13]
quote:Het is Prowl
Op woensdag 26 november 2003 00:02 schreef nikky het volgende:
en voor de zekerheid prwol, overleg het ff met een fa
Misschien dat de linkjes verwijderd kunnen worden en dan weer open
quote:als ik nu alles weg ga halen blijft weinig van dat topic over en staan er een hoop edits.
Op woensdag 26 november 2003 00:07 schreef Prowl het volgende:[..]
Het is Prowl
Misschien dat de linkjes verwijderd kunnen worden en dan weer open
je mag rustig een nieuwe openen en je ervaringen erin plaatsen... maar geen linkjes e.d. van gesprekken. misschien dat je zelf dan in de openingspost kunt plaatsen dat linken niet mag
misschien dat het topic dan een beter leven heeft.
had deze ook niet geedit kunnen worden ipv op slot, er staan een paar prachtige anek dotes in.
quote:Dat is een Klaagbaak topic, en dan moet je dus even in Het Grote Anthraxx en QyRoZ Adoratie Topic. Drie. zijn.
Op woensdag 26 november 2003 10:21 schreef avw1982 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Is het suikerfeest begonnen ofzo?? (Is het suikerfeest begonnen ofzo??) op slot is. Staat bij "op verzoek" maar de discussie begon net opgang te komen gaat hij dicht.
quote:Op de reden kan ik verder niet ingaan, maar hij is dicht op verzoek van de topicopener.
Op woensdag 26 november 2003 10:21 schreef avw1982 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Is het suikerfeest begonnen ofzo?? (Is het suikerfeest begonnen ofzo??) op slot is. Staat bij "op verzoek" maar de discussie begon net opgang te komen gaat hij dicht.
quote:Owkee, toch bedankt.
Op woensdag 26 november 2003 10:25 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Op de reden kan ik verder niet ingaan, maar hij is dicht op verzoek van de topicopener.
quote:Bij de crew zullen we ook geen andere hebben dan degene in haar profiel...
Op maandag 1 december 2003 17:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan iemand mij het juiste emailadres van Brennie geven? Die in haar profiel schijnt niet te werken.
quote:Ja idd. Ik wacht nu ong. een week.
Op maandag 1 december 2003 17:28 schreef sweek het volgende:[..]
Bij de crew zullen we ook geen andere hebben dan degene in haar profiel...
Gewoon even aanspreken in het slowchattopic, ze zal vast kijken, het kan alleen even duren..
Sukkel die ik ben.
quote:ouwehoeren doen we in ONZ en niet in GC ...... oke?
Op maandag 1 december 2003 21:44 schreef Alicey het volgende:[..]
die hond of danny zelf
quote:been there done that. laat me niet langer in spanning nu
Op maandag 1 december 2003 21:45 schreef nikky het volgende:[..]
ouwehoeren doen we in ONZ en niet in GC ...... oke?
quote:mail naar danny@fok.nl en vraag het hem...
Op maandag 1 december 2003 21:51 schreef Alicey het volgende:[..]
been there done that. laat me niet langer in spanning nu
en nu ga je stoppen met ouwehoeren in GC neem ik aan
quote:
Op maandag 1 december 2003 21:15 schreef Megumi het volgende:
Sorry. Cartwoman. Een beetje een newbie op dit gebied. Maar wordt normaal ook niet zo boos. Slotje op mijn topic svp.Sukkel die ik ben.
No problem. Newbie.
Mijn eerste volle dag als nette user en mijn poging om overleg te plegen over een te openen topic strand al in de eerste minuten.
quote:Ik zit op mijn werk, doe het maar even hier.... of mail.
Op dinsdag 2 december 2003 10:15 schreef Roellio het volgende:
GC modjes, ik heb een vraag en heb jullie toegevoegd op msn.
Waarom zijn jullie er nou niet.Mijn eerste volle dag als nette user en mijn poging om overleg te plegen over een te openen topic strand al in de eerste minuten.
quote:Ik moet voor school een project doen over sociaal-economische kenmerken van een bepaalde wijk. In mijn geval Amsterdam Oud-Zuid. Nu leek het me leuk om als hierbij, als onderdeel van het onderzoek, een groep Fok! users te betrekken.
Op dinsdag 2 december 2003 10:22 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik zit op mijn werk, doe het maar even hier.... of mail.
Het zal bestaan uit 1 of 2 topics. Allereerst een inventarisatie welke Fok!kers er in de betreffende wijk wonen en ten tweede een korte enquete met wat ruimte voor eigen inbreng van de betreffende users.
Mag ik dit doen in GC?
Maar zorg dan wel dat users ook zien dat het serieus is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |