abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14920780
En we houden gewoon vol.....opeens heb ik het er weer even moeilijk mee, gek is dat toch. Dagen geen centje pijn, en opeens overvalt de trek in een sigaret je weer. Gelukkkig heb ik straks een kookcursus waar niet gerookt wordt.Kom ik de avond ook weer schadevrij door
geniet nooit met mate
pi_14934761
om het topic maar even helemaal weer goed te openen, even de update gemaakt door Eb in topic 14
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:02 schreef Eb het volgende:
...
Meer dan 1 jaar gestopt:
Maartena (5 jaar)
Dukhlovi (5 jaar)
Roxxy (2 jaar 7 mnd) *nieuw*
Maverick (2 jaar)
pebbje (1 jaar, 5 mnd)
corr (1jr)

Meer dan 6 mnd gestopt:
Rulin (7 mnd)
Berekery & Miss Berkery (8 maanden) *nieuw*

Kwartaalstoppers:
Estranged_Dream (3 mnd)
Doopy-X- (3 mnd)
Leila (3mnd)
Vava (3mnd)
Trekdrop (3mnd)
dolfg (3mnd) *nieuw*

2 Maanden
Eb

Maand
Syrek
ray_nl
Lily
Tomaz *nieuw*

Pupillen (weken)
Doedelzak13
gimme.shelter
Stargazer
Stoopkind
Sorella
timmeeeh
grote_oebiedoebie
Maestrov
BMannien
nozem *nieuw*
DaBeetle *nieuw*
dawg *nieuw*
egosho *nieuw*
Martin_Jager *nieuw*
ransbal *nieuw*
Babbelzz *nieuw*
Kanjer *nieuw*
BloodyLotte *nieuw*
Lariekoek *nieuw*

Wie volhoudt, komt steeds hoger op de ladder. Wees zo sportief het ook even te melden als je weer bent begonnen.

Wie mee wil doen: lurk even een metertje en laat weten hoe je ervoor staat.

Succes iedereen!
...

Na ondertussen drie keer een bezoek aan de kroeg, twee keer uit eten geweest te zijn, 3 vrienden op bezoek gehad die roken en 3 keer bij vrienden geweest die roken houd ik het ondertussen al weer 3 weken, 2 dagen en nog wat tijdsmeuk uit Hiermee heb ik door het niet roken van 486 sigaretten mijzelf 1 dag en 16 uur langer leven gegund

Ik moet zeggen dat nu na ruim drie weken de behoeft aan het roken echt steeds minder word. Waar er in de eerste 2 weken nog 20 keer per dag aan sigaret gedacht werd, is dat nu nog maar een keer of 5. En het belangrijkste; na drie weken begin ik steeds meer de voordelen te ontdekken van het niet-roken

Sterkte iedereen en voor de rokers onders ons: "kom op en stop!"

[Dit bericht is gewijzigd door ransbal op 26-11-2003 08:17]

doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
  woensdag 26 november 2003 @ 08:01:57 #4
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_14934769
Ey, ik ben verdwenen van de lijst en toch zeker nog gestopt!
(1 jaar en 5 maanden al)
moeje ook nog een pepernoot?
pi_14934785
quote:
Op woensdag 26 november 2003 08:01 schreef pebbje het volgende:
Ey, ik ben verdwenen van de lijst en toch zeker nog gestopt!
(1 jaar en 5 maanden al)
gefixed
pi_14943800
Ben gisteravond gestopt na het uitlezen van "het boek" .... Heeft me wel geholpen maar ik was toch al langer van plan te stoppen.. Dus nu gaat het zeker lukken.... Ik ben een ex-roker!!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_14944129
Ik ga niet stoppen. Nog lang geen behoefte aan.

Ik ga stoppen als ik zwanger ben

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_14945988
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:53 schreef Vince22 het volgende:
Ben gisteravond gestopt na het uitlezen van "het boek" .... Heeft me wel geholpen maar ik was toch al langer van plan te stoppen.. Dus nu gaat het zeker lukken.... Ik ben een ex-roker!!
Gefeliciteerd!!
geniet nooit met mate
  woensdag 26 november 2003 @ 16:07:15 #9
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14946050
pas mijn stoptijd nou es aan:

I have not smoked for Five months, one day, 21 hours, 7 minutes and 51 seconds. 2013 cigarettes not smoked, saving 322,24. Life saved: 6 days, 23 hours, 45 minutes.

woensdag 26 november 2003 @ 16:08:17 #10
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14946083
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:53 schreef Vince22 het volgende:
Ik ook nog steeds
pi_14946671
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:07 schreef Doopy-X- het volgende:
pas mijn stoptijd nou es aan:

I have not smoked for Five months, one day, 21 hours, 7 minutes and 51 seconds. 2013 cigarettes not smoked, saving 322,24. Life saved: 6 days, 23 hours, 45 minutes.

Ik wil ook op de lijst!

One year, five months, four weeks, 1 minute en 27 seconds. 16380 cigarettes not smoked, saves ¤ 2.402,59.

pi_14957784
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:31 schreef WorstKaas het volgende:

[..]
One year, five months, four weeks, 1 minute en 27 seconds. 16380 cigarettes not smoked, saves ¤ 2.402,59.

Hoe bereken je dit soort statistiekjes???
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_14959451
Waarom?
Waarom mogen de nietrokers cq stoppers met roken een hele topic volkletsen met onzin over stoppen?

Als er geen topic gemaakt mag worden om te klagen en te mopperen over al dat ongewenste mening opdringen tegen rokers.

"stop dan.."|
"het is echt gezond voor je hoor"|
"van roken krijg je kanker"|
"wist je dat roken dodelijk was "|

En ga zo maar door Word Er Niet Goed Van !!!!

Dring rokers niet je mening op, laat hen in hun waarde

( zowww dat is eruit )

Het bed is een verzameling van tegenstrijdigheden: wij gaan er in met tegenzin, met spijt gaan wij er uit, en elke avond nemen wij ons voor het vroeg te verlaten, maar elke morgen richten wij het zo in, dat wij er zo lang mogelijk in kunnen blijven.
pi_14959943
Three weeks, 42 minutes and 7 seconds. 168 cigarettes not smoked, saving ¤ 33,65. Life saved: 14 hours, 0 minutes.

pi_14962880
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:36 schreef skippinggirl het volgende:
Waarom?
Waarom mogen de nietrokers cq stoppers met roken een hele topic volkletsen met onzin over stoppen?

Als er geen topic gemaakt mag worden om te klagen en te mopperen over al dat ongewenste mening opdringen tegen rokers.

"stop dan.."|

( zowww dat is eruit )

Het lijkt erop dat je een gefrusteerde roker bent, of door dat je te slap bent om te stoppen of omdat je het bashen van rokers door fundamentalistische niet rokers zat bent.
Ik ben het met je eens dat het bashen door de eerder genoemde fundamentalisten ook nergens meer op slaat, maar val mensen die stoppen met roken daar niet mee lastig.
Doe je beklag maar bij de modjes of : "kom op en stop!"
pi_14963785
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:36 schreef skippinggirl het volgende:
Waarom?

"stop dan.."|

( zowww dat is eruit )

Je peuken zijn zeker op, je begint wartaal uit te slaan!
pi_14963813
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:47 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Hoe bereken je dit soort statistiekjes???

http://www.silkquit.org/SilkQuit260.exe
pi_14963898
Ik stop! , nadat ik dit pakje shag leeg heb.
pi_14965563
quote:
Op donderdag 27 november 2003 09:24 schreef 44PJ3 het volgende:
Ik stop! , nadat ik dit pakje shag leeg heb.
Dat heb ik mezelf ook jaren voorgehouden!
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 november 2003 @ 15:13:49 #20
22592 crew  Ole
pi_14973276
dag 3 al vandaag...

Ik hoest mijn longen uit mijn lijf gewoon! Is dat normaal? (hele nacht wakkergelegen )

Ben nu wel heel erg gemotiveerd moet ik zeggen.. Net even teveel mensen in mijn directe omgeving afgelopen jaar verloren (waaronder afgelopen maandag nog) . Grote kans dat de oorzaak roken is geweest, ze zijn allemaal maar rond de 50 geworden..

Zelf ook enorme last van benauwdheid.. en het is ook niet goed ivm hyperventilatie van jaren..

Ik zal melden als het niet lukt Maar daar ga ik eik niet van uit. Heb nog steeds een kriebelhoest...
Oh ja, ik gebruik pleisters.. iemand ervaring?

En vwb rokers bashen.. Ik denk niet dat ik zo word hoor.. ik ben ook niet bang voor meeroken . Blijf gewoon in de rokersruimte op mijn werk zittten (daar is het gezelliger en inmiddels rookt daar ook bijna niemand meer )

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_14975597
ik ben ook aan het stoppen, nog 8 sigaretten te gaan
  donderdag 27 november 2003 @ 16:26:14 #22
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14975698
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:13 schreef Ole het volgende:
Ik hoest mijn longen uit mijn lijf gewoon! Is dat normaal?
Yup, dat hoort erbij. Je longen zijn zich aan het herstellen en zijn nu dus even wat extra gevoelig. Gaat vanzelf over Slecht slapen hoort er ook bij en gaat ook vanzelf over. Succes
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 27 november 2003 @ 16:31:28 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_14975884
49 minutes and 14 seconds. 0 cigarettes not smoked, saving ¤ 0,12. Life saved: 0 minutes.

Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 november 2003 @ 16:49:24 #24
22592 crew  Ole
pi_14976432
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:26 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Yup, dat hoort erbij. Je longen zijn zich aan het herstellen en zijn nu dus even wat extra gevoelig. Gaat vanzelf over Slecht slapen hoort er ook bij en gaat ook vanzelf over. Succes

Tnx!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_14982089
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:13 schreef Ole het volgende:
dag 3 al vandaag...

Ik hoest mijn longen uit mijn lijf gewoon! Is dat normaal? (hele nacht wakkergelegen )

Ben nu wel heel erg gemotiveerd moet ik zeggen.. Net even teveel mensen in mijn directe omgeving afgelopen jaar verloren (waaronder afgelopen maandag nog) . Grote kans dat de oorzaak roken is geweest, ze zijn allemaal maar rond de 50 geworden..

Zelf ook enorme last van benauwdheid.. en het is ook niet goed ivm hyperventilatie van jaren..

Ik zal melden als het niet lukt Maar daar ga ik eik niet van uit. Heb nog steeds een kriebelhoest...
Oh ja, ik gebruik pleisters.. iemand ervaring?

En vwb rokers bashen.. Ik denk niet dat ik zo word hoor.. ik ben ook niet bang voor meeroken . Blijf gewoon in de rokersruimte op mijn werk zittten (daar is het gezelliger en inmiddels rookt daar ook bijna niemand meer )

Ik ben nu ruim drie weken gestopt, en in het vorig topic heb ik dezelfde vragen ook een beetje gesteld. Bij mij is het hoesten nu bijna voorbij. Waar ik nog wel last van heb, is dat ik onregelmatig slaap en vaak ook kort slaap. Het lijkt er wel op dat dit nu minder gaat worden
Tis even een zure appel waar je doorheen moet, maar het duurt maar even, gaat steeds beter en je zult merken dat je al snel beter gaat voelen ondanks het hoesten en het onrustige slapen
Oja, ik was van de week ook nog even bij de tandarts en die vroeg mij wat ik had gedaan om mijn tanden een stuk lichter te krijgen, nog een positief neveneffect van het niet roken

Ik heb geen ervaring met pleisters, ben zelf kouwe turk gestopt na 12 jaar 25 sigaretten per dag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')