abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 24 november 2003 @ 23:55:11 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_14905568
Zoals jullie weten begint op 6 december de 2e reeks van Idols. We hebben eigenlijk geen idee of het weer zo'n hype wordt, maar gaan daar wel min of meer van uit.

Vandaar dat we besloten hebben hier circa een week voor de start (30 nov of 1 dec a.s.) tijdelijk een apart forum voor te openen. Na 2 weken willen we dan wel beoordelen of dit forum voldoende bestaansrecht heeft. Zo niet, dan gaat het forum weer dicht en gaan de lopende Idols-topics naar het Showbizforum.

We zoeken dus een tijdelijke moderator voor dit forum, voor zolang Idols en het forum loopt. Na afloop wordt je in principe weer gewoon user.

Interesse? Mail dan voor uiterlijk vrijdag 28 november 2003, 20:00 uur naar forum@fok.nl waarom je hiervoor geschikt denkt te zijn en op welke tijden je online kunt zijn. Dan maken we zo snel mogelijk daarna een keuze. Succes!

PS: We verwachten wel dat je iig op de zaterdagavonden, de uitzend-avonden dus, aanwezig kunt zijn, i.v.m. de verwachtte drukte.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 25-11-2003 00:15]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')