Ik heb ook een Opel Vectra met deuren van 1000 EUR per stuk. Deze zelfde auto heeft een DVD speler die uit het stuur komt.
Ik werk ook als executive consultant representative first management office director.
Hebben jullie nog wat te liegen/patsen???
quote:( en dat is me toch een lelijke auto...vooral in het paars
Op maandag 24 november 2003 20:25 schreef Jolan het volgende:
Ik heb een Mettalic-Purple Subaru Impreza WRX Sport
quote:Ik ben jouw baas.
Op maandag 24 november 2003 20:16 schreef LangeJan het volgende:
Weet je wat ik heb, ik heb een helicopter met tiptronic en die zit in zo een pilletje en als je die op de grond gooit dan komt ie er uit.Ik heb ook een Opel Vectra met deuren van 1000 EUR per stuk. Deze zelfde auto heeft een DVD speler die uit het stuur komt.
Ik werk ook als executive consultant representative first management office director.
Hebben jullie nog wat te liegen/patsen???
quote:een helikopter waarvan je zelf het toerental moet regelen vindt ik nou niet bepaald iets om over op te scheppen.
Op maandag 24 november 2003 20:16 schreef LangeJan het volgende:
Weet je wat ik heb, ik heb een helicopter met tiptronic en die zit in zo een pilletje en als je die op de grond gooit dan komt ie er uit.
Ik heb tenminste een apache longbow, met volledige bewapening
quote:Oh.. wat lief!
Op maandag 24 november 2003 20:33 schreef Sazzefraz het volgende:
liegen is niet fijn om te doen. vrede en liefde zijn de dingen waar ik me mee bezig houdt
quote:ik woon naast President Bush en die heeft kernwapens
Op maandag 24 november 2003 21:00 schreef mcDavid het volgende:[..]
een helikopter waarvan je zelf het toerental moet regelen vindt ik nou niet bepaald iets om over op te scheppen.
Ik heb tenminste een apache longbow, met volledige bewapening
quote:tssk.. je kwam vast niet achter de boekenkast.
Op maandag 24 november 2003 21:04 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik ben (was) kind aan huis bij Michael Jackson.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |