quote:Waar koop je je kaartje en welke mogelijkheden heb je om onderweg ergens een paar weken te blijven? Wat kost het?
Op maandag 24 november 2003 12:30 schreef jeoren het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens met de Trans Siberië Express gereisd..?
Hoe kun je 'makkelijk' over land, via Arabie terug?
De afleveringen van YorinTravel over de Trans Mongolië Express worden volgens mij herhaald op zondagmiddag 7 en 21 december op RTL 5
quote:Is het naief gedacht om te zorgen dat ik in Moskou kom en daar op het centraal station een treinkaartje te kopen (is dit dan ook de goedkoopste mogelijkheid). Een echt goed beeld heb ik nog niet van de Transsiberie Express maar ik zie mezelf eventueel nog wel naar Beijing gaan met een pauze in Ulan Bator.
Op maandag 24 november 2003 13:23 schreef jeoren het volgende:
De treinreizen en hotelovernachtingen heb ik vooraf bij een Nederlands reisbureau geboekt.
quote:In theorie moet het mogelijk zijn, maar ik raad het je niet aan: Engels spreken doen ze er nauwelijks.. Bovendien: zóveel meer betaal je echt niet als je via een reisbureau boekt.
Op maandag 24 november 2003 13:49 schreef XL het volgende:[..]
Is het naief gedacht om te zorgen dat ik in Moskou kom en daar op het centraal station een treinkaartje te kopen (is dit dan ook de goedkoopste mogelijkheid). Een echt goed beeld heb ik nog niet van de Transsiberie Express maar ik zie mezelf eventueel nog wel naar Beijing gaan met een pauze in Ulan Bator.
quote:De reis van Moskou tot Vladivostok (het langste traject) duurt 6 dagen en 5 uur. Naar de overige bestemmingen duurt het dus korter...
Op maandag 24 november 2003 14:13 schreef DivineJester het volgende:
Wil ik ook nog gaan doen, vraag me alleen af hoe lang je er mee bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |