abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14884561
Wie van jullie heeft wel eens met de Trans Siberië Express gereisd..?
  maandag 24 november 2003 @ 12:32:33 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_14884627
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:30 schreef jeoren het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens met de Trans Siberië Express gereisd..?
Waar koop je je kaartje en welke mogelijkheden heb je om onderweg ergens een paar weken te blijven? Wat kost het?

Hoe kun je 'makkelijk' over land, via Arabie terug?

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_14885469
Floortje Dessing is met Yorin Travel over de Trans-Mongolië Express gereisd... Misschien kun je die afleveringen nog ergens bekijken, of meer informatie opzoeken op http://www.yorintravel.nl
pi_14885834
Ik heb afgelopen zomer met de Trans Siberië Express van Moskou tot Vladivostok gereisd. De terugweg (Vladivostok-Moskou) heb ik ook per trein afgelegd, met tussenstops in een drietal steden. De treinreizen en hotelovernachtingen heb ik vooraf bij een Nederlands reisbureau geboekt. Op www.infinite-rail.tk staat mijn reisverslag.

De afleveringen van YorinTravel over de Trans Mongolië Express worden volgens mij herhaald op zondagmiddag 7 en 21 december op RTL 5

maandag 24 november 2003 @ 13:49:46 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_14886530
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:23 schreef jeoren het volgende:
De treinreizen en hotelovernachtingen heb ik vooraf bij een Nederlands reisbureau geboekt.
Is het naief gedacht om te zorgen dat ik in Moskou kom en daar op het centraal station een treinkaartje te kopen (is dit dan ook de goedkoopste mogelijkheid). Een echt goed beeld heb ik nog niet van de Transsiberie Express maar ik zie mezelf eventueel nog wel naar Beijing gaan met een pauze in Ulan Bator.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_14886824
Was gister op TV dat met Floortje. Denk dat er volgende week een vervolg op komt. Lijkt mij ook wel leuk om te doen eigenlijk. Beetje avontuur is nooit mis in je leven.
pi_14887138
Wil ik ook nog gaan doen, vraag me alleen af hoe lang je er mee bezig bent.
pi_14887265
Zoek even het topic van Lucille, die heeft deze reis ook gemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_14887581
http://www.tozai.nl/ biedt reizen aan via de trans siberie en trans mongolie express, zoek op alltheweb.com levert behoorlijk wat hits. Staat wel nuttige info tussen.
pi_14888252
Die zondagmiddaguitzendingen zijn HERHALINGEN van een aantal weken terug. De afleveringen over de Trans Mongolië Express waren niet elke week maar om de week, dus dat zal met de herhalingen ook zo zijn. Zondagmiddag 7 december en 21 december dus...
pi_14888797
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:49 schreef XL het volgende:

[..]

Is het naief gedacht om te zorgen dat ik in Moskou kom en daar op het centraal station een treinkaartje te kopen (is dit dan ook de goedkoopste mogelijkheid). Een echt goed beeld heb ik nog niet van de Transsiberie Express maar ik zie mezelf eventueel nog wel naar Beijing gaan met een pauze in Ulan Bator.

In theorie moet het mogelijk zijn, maar ik raad het je niet aan: Engels spreken doen ze er nauwelijks.. Bovendien: zóveel meer betaal je echt niet als je via een reisbureau boekt.
pi_14888846
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:13 schreef DivineJester het volgende:
Wil ik ook nog gaan doen, vraag me alleen af hoe lang je er mee bezig bent.
De reis van Moskou tot Vladivostok (het langste traject) duurt 6 dagen en 5 uur. Naar de overige bestemmingen duurt het dus korter...
pi_14903424
Transsiberie Express met Lucille
Daar staan al heel veel verhalen en antwoorden op de gestelde vragen in! En het is nog lang niet vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')