quote:Maar Capelle is enigzins groot, die vent stond al praktisch in zijn straat geloof ik.
Op vrijdag 21 november 2003 08:55 schreef Jarno2005 het volgende:
Capelle a/d Ijssel, voorheen ergens in Zeeland.
Al lijkt het me enigzins begrijpelijk dat iedereen in Capelle wel weet waar Balkie woont, iedereen in Naarden weet ook waar bijv. Ivo Niehe woont of Ronald Koeman
quote:zijn we wat van plan?
Op vrijdag 21 november 2003 08:54 schreef MikeyMo het volgende:
Dat vraag ik me nou eigenlijk wel af, hij zal wel niet in het telefoonboek staan dus hoe vogel je uit waar zo'n man precies woont?
Ben je van plan een aanslag te gaan plegen de man die dat ook van plan was twee weken terug is ook opgepakt he dus pas op want anders gaat Fok een uitsporingsbevel naar je doen !!!
T is maar dat je gewaarschuwd bent ...
Hij woont bij mij achter, ik kan hem in principe horen snurken...
Hij ziet eruit als een nerd, maar t is een aardige vent je moet hem alleen ff leren kennen !!!
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 08:58 schreef SocialDisorder het volgende:[..]
zijn we wat van plan?
quote:Hij leek me ook geen klootzak
Op vrijdag 21 november 2003 08:59 schreef jpolderman het volgende:
...
Hij ziet eruit als een nerd, maar t is een aardige vent je moet hem alleen ff leren kennen !!!
quote:je hoeft het maar te vragen aan een voorbijganger en de politie wordt gelijk gebeld
Op vrijdag 21 november 2003 09:02 schreef Jarno2005 het volgende:
Het lijkt me ook niet vreselijk moeilijk om erachter te komen, eerlijk gezegd.
Maar ja het schijnt nodig te zijn.
Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn voor een inbraak.
Ook altijd heeft ie 2 bodyguards die s ochtends met hem op pad gaan !!!
quote:Ken j'm dan? Ik bedoel, praat je er wel eens mee ofzo?
Op vrijdag 21 november 2003 08:59 schreef jpolderman het volgende:
Hij woont in Capelle aan den ijssel, vlak bij de ijssel, loopafstand...Ben je van plan een aanslag te gaan plegen de man die dat ook van plan was twee weken terug is ook opgepakt he dus pas op want anders gaat Fok een uitsporingsbevel naar je doen !!!
T is maar dat je gewaarschuwd bent ...
Wat wil je weten, ben je nieuwsgierig !!!
Ik kan je in ieder geval vertellen dat ie in het echte leven veel minder star overkomt dan wat de media laat zien !!!
quote:Balkenende is een man van normen en waarden, het is dan ook niet ondenkelijk dat hij een praatje maakt met de buren en netjes iedereen gedag zegt.
Op vrijdag 21 november 2003 09:17 schreef Kogando het volgende:[..]
Ken j'm dan? Ik bedoel, praat je er wel eens mee ofzo?
quote:Hij is groot fan van mij, kom regelmatig bij hem op de koffie
Op vrijdag 21 november 2003 09:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hoe kom je aan die info?
quote:wat een bullshit, niet iedereen in naarden weet waar niehe en koeman wonen, ik ben het levende bewijs
Op vrijdag 21 november 2003 08:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Maar Capelle is enigzins groot, die vent stond al praktisch in zijn straat geloof ik.
Al lijkt het me enigzins begrijpelijk dat iedereen in Capelle wel weet waar Balkie woont, iedereen in Naarden weet ook waar bijv. Ivo Niehe woont of Ronald Koeman
quote:hebbik ook
Op vrijdag 21 november 2003 09:30 schreef MikeyMo het volgende:[..]
oh, ik dacht dat de grote Mental Theo die adressen wel in zijn agenda had staan
![]()
quote:Geloof lekker wat jij wil knuppel, ik word er toch niet slechter of beter van
Op vrijdag 21 november 2003 09:58 schreef jpolderman het volgende:
Ja en jij bent dus de echte mental theo dag he het adres klopt trouwens wel, en al ken je hem als je de echte theo bent ik denk niet dat hij met dat soort schorum als jou wil omgaan....
die meneer Balkenende is trouwens redelijk vaak met mijn soort schorum omgegaan in de verkiezingstijd ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |