edit: dit is slechts mijn bescheiden doch krachtige mening
quote:en bedankt
Op donderdag 20 november 2003 19:54 schreef kanaiken het volgende:
havo is ook kutedit: dit is slechts mijn bescheiden doch krachtige mening
quote:Wel als je veel beter kan iig.
Op donderdag 20 november 2003 19:55 schreef Anthraxx het volgende:
Blegh, ik heb een bloedhekel aan mensen die denken dat alles onder hun opleidingsniveau slecht is
quote:
Blegh, ik heb een bloedhekel aan mensen die denken dat alles onder hun opleidingsniveau slecht is
[Dit bericht is gewijzigd door Lintie op 20-11-2003 19:57]
quote:stouterd, dat mag je niet zeggen hoor, havo-ers kunnen ook heel aardig zijn
Op donderdag 20 november 2003 19:54 schreef kanaiken het volgende:
havo is ook kutedit: dit is slechts mijn bescheiden doch krachtige mening
En havo is niks mis mee, je kunt ermee naar het HBO of altijd nog verder naar het VWO
quote:Met MAVO kun je ook naar het HBO, alleen met een omweg: Het MBO.
Op donderdag 20 november 2003 19:57 schreef Adfundum het volgende:
Zeg maar dat het niet aan jullie ligt maar aan zijn inferieure kwaliteit zaad.En havo is niks mis mee, je kunt ermee naar het HBO of altijd nog verder naar het VWO
Je doet er wel iets langer over maar uiteindelijk heb je hetzelfde papiertje als alle andere MBO'ers in handen
Dus omdat iemand 'alleen maar' HAVO heeft is hij of zij een minderwaardig wezen? Heeft hij zich ooit beseft, dat een samenleving bestaat uit laag- èn hoogopgeleide mensen? Zelfs moet bestaan uit verschillende gradaties van opleiding? Ach nee, laat iedereen maar accountant, IT-er of advocaat worden! Die vuilnis op straat ruimt zichzelf wel op, toch?
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door MokroKees op 20-11-2003 20:01]
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:59 schreef CobusKuch het volgende:
Rare combo, je stukje en je onderschrift....Dus omdat iemand 'alleen maar' HAVO heeft is hij of zij een minderwaardig wezen? Heeft hij zich ooit beseft, dat een samenleving bestaat uit laag- èn hoogopgeleide mensen? Zelfs moet bestaan uit verschillende gradaties van opleiding? Ach nee, laat iedereen maar accountant, IT-er of advocaat worden! Die vuilnis op straat ruimt zichzelf wel op, toch?
quote:Mavo mentaliteitje
Op donderdag 20 november 2003 20:02 schreef erikkll het volgende:
dat mag dan misschien dom zijn, maar dat kan me dan weer niet schelen...
quote:Die vader wil gewoon niet hebben dat zijn zoon, zijn laatste hoop omdat z'n dochter het op school al "verpest heeft, niet het hoogst haalbare wat middelbare school betreft doet.
Op donderdag 20 november 2003 19:59 schreef CobusKuch het volgende:
Rare combo, je stukje en je onderschrift....Dus omdat iemand 'alleen maar' HAVO heeft is hij of zij een minderwaardig wezen? Heeft hij zich ooit beseft, dat een samenleving bestaat uit laag- èn hoogopgeleide mensen? Zelfs moet bestaan uit verschillende gradaties van opleiding? Ach nee, laat iedereen maar accountant, IT-er of advocaat worden! Die vuilnis op straat ruimt zichzelf wel op, toch?
quote:mee eens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |