[Dit bericht is gewijzigd door Ierepier op 20-11-2003 14:23]
quote:Een groot mes meenemen en aan zijn buurvrouw vragen waar hij nu precies woont werkt iig niet.
Op donderdag 20 november 2003 14:20 schreef search64 het volgende:
Ik zit in de commissie die mijn studentenvereniging voorziet van een verenigingsblad, en nu willen we graag een interview met een vooraanstaand politiek persoon zoals Balkenende. Heeft er iemand tips over hoe ik dit het beste kan proberen te regelen? Heeft iemand er misschien ervaring mee, of weet iemand dat het extreem moeilijk is een interview met JP te krijgen...... Alle tips zijn welkom.
quote:De MP en andere ministers kun je bij voorbaat vergeten, de meeste kans heb je bij een kamerlid van een oppositiepartij. Zoek een kamerlid uit waarbij het studentenblad enigszins past qua kennis en stuur hem/haar een vriendelijk mailtje op zijn fractie-adres (@pvda.nl/ @sp.nl etc.)
Ik zit in de commissie die mijn studentenvereniging voorziet van een verenigingsblad, en nu willen we graag een interview met een vooraanstaand politiek persoon zoals Balkenende. Heeft er iemand tips over hoe ik dit het beste kan proberen te regelen? Heeft iemand er misschien ervaring mee, of weet iemand dat het extreem moeilijk is een interview met JP te krijgen...... Alle tips zijn welkom.
quote:JP is heel moeilijk. KAmerleden zijn niet zo moeilijk. Makkelijke manier is om langs een partijbijeenkomst te gaan en daar even de beste man aan te schieten en te vragen voor een interview op een ander tijdstip. Neem ook even je blaadje mee enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |