Game On !
quote:ja, perfect!
Op maandag 17 november 2003 18:32 schreef HomerJ het volgende:
Geweldige OP
quote:zo ver ben ik geloof ik nog niet. lijkt net of je het over een ander spel hebt. ik ben benieuwd.
Op maandag 17 november 2003 18:55 schreef chibibo het volgende:
Alleen nog de All Cup Tour halen in Mirror Mode en ik ben klaar.
of is dat bij alle mkdd's zo?
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 17-11-2003 20:00]
quote:Dan staat ie waarschijnlijk boven op die berg, en wordt je naar beneden geschoten... zoiets ?
Op maandag 17 november 2003 19:56 schreef ShadoW17 het volgende:
Bij die DK track hoe werkt daar die mirror mode? hoe gaat da nou wordt je in die ton gezogen ofzo
quote:mirror mode is niet dat je de andere kant op raced.
Op maandag 17 november 2003 19:56 schreef ShadoW17 het volgende:
Bij die DK track hoe werkt daar die mirror mode? hoe gaat da nou wordt je in die ton gezogen ofzo
quote:Nee maar wel achterstevoren
Op maandag 17 november 2003 20:07 schreef kiw het volgende:[..]
mirror mode is niet dat je de andere kant op raced.
d0h
het is in spiegelbeeld, dus bochten naar links zijn bochten naar rechts, en andersom, verder is alles hetzelfde.
als jij in een spiegel kijkt sta je toch ook niet ineens op je kop
Je hebt gelijk, maar je legt het verkeerd uit wil ik daarmee zeggen
Blegh, ik heb nu alles op 150cc uitgespeeld, veel te makkelijk.
Ik heb lang niet het gevoel gehad dat je over de benodigde "stuurmanskunst" moest beschikken voordat je een race wint. Alles ligt nu in de handen van de soms mega irritante wapens die je op je kont afgeschoten krijgt en een overvloed aan boostblokken om de snelheid op te krikken. En bij het driften mis ik het "hoppen" WTF? waarom hebben ze dat nou er uit gesloopt? Nu is driften gewoon niet leuk meer...
En ja battlemode, ik begin er niet meer aan. Bah wat hebben ze dat verneukt....
Alle banen moeten je het snelheidsgevoel geven via die boostblocks en zonder dat lijkt het echt wel een langzame slak op 50 en 100cc. 150cc biedt tenminste nog een beetje tegenstand.
Multiplayer is nog wel leuk met z'n 4'en, maar het kan gewoon niet tippen aan de oude vertrouwde versie. Ik ga daalijk maar weer wat nostalgie opsnuiven met Mariokart op de SNES.
Jammer, ik had hier echt heel veel van verwacht...
Net mijn eerste 150cc cup Gold gehaald
quote:Ik ben het -helaas- op elk punt met je eens. Bij MK64 hadden ze de kans op een eerlijke race al verklooid, en hier is hij helemaal verkeken omdat je werkelijk om de haverklap neergeknald wordt. Verder valt het me op dat de zware karakters een relatief erg klein snelheidsvoordeel hebben tegenover de lichtere karakters. Beide factoren lijken naar mij te bevestigen dat Nintendo de mario kart franchise als een random fragfest ziet, terwijl het racen (de vaardigheid) juist voor mij een van de sterkte punten was van de mario kart serie. Een overwinning zegt nu veel minder omdat de de willekeurig gegenereerde items grotendeels de uitkomst bepalen. Kan ik net zo goed old-school gaan dobbelen
Op maandag 17 november 2003 21:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het spel op zich wel aardig, maar ik mis nog steeds het gevoel dat ik krijg als ik Super Mariokart op de SNES speel. Het spel is grafisch opgepoetst en d'r zitten best leuke banen bij, maar heel het "speciale" dat zit er net niet in.Blegh, ik heb nu alles op 150cc uitgespeeld, veel te makkelijk.
Ik heb lang niet het gevoel gehad dat je over de benodigde "stuurmanskunst" moest beschikken voordat je een race wint. Alles ligt nu in de handen van de soms mega irritante wapens die je op je kont afgeschoten krijgt en een overvloed aan boostblokken om de snelheid op te krikken. En bij het driften mis ik het "hoppen" WTF? waarom hebben ze dat nou er uit gesloopt? Nu is driften gewoon niet leuk meer...En ja battlemode, ik begin er niet meer aan. Bah wat hebben ze dat verneukt....
Alle banen moeten je het snelheidsgevoel geven via die boostblocks en zonder dat lijkt het echt wel een langzame slak op 50 en 100cc. 150cc biedt tenminste nog een beetje tegenstand.
Multiplayer is nog wel leuk met z'n 4'en, maar het kan gewoon niet tippen aan de oude vertrouwde versie. Ik ga daalijk maar weer wat nostalgie opsnuiven met Mariokart op de SNES.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 18-11-2003 00:30]
quote:En hier ben ik het dus niet mee eens... Als je nog allemaal geraakt wordt door items wat, ik geef het toe vooral in de 150cc klasse nogal veel gebeurd, ligt bij mij echt dan wel aan mijn racekwaliteiten... Want zodra ik perfecte rondjes ga rijden rijd ik zo een gat van een paar seconde waardoor ik bijna niet meer te raken ben met items op rode/blauwe schilden na dan
Op maandag 17 november 2003 21:46 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
<knip>
Een overwinning zegt nu veel minder omdat de de willekeurig gegenereerde items grotendeels de uitkomst bepalen. Kan ik net zo goed old-school gaan dobbelen
quote:Alleen wat irritant is dat wanneer je een rood schild achter je aan krijgt en je word geraakt.....krijg je negen van de 10 keer ook nog eens meteen een blauwe om je oren
Op maandag 17 november 2003 22:03 schreef febster het volgende:[..]
En hier ben ik het dus niet mee eens... Als je nog allemaal geraakt wordt door items wat, ik geef het toe vooral in de 150cc klasse nogal veel gebeurd, ligt bij mij echt dan wel aan mijn racekwaliteiten... Want zodra ik perfecte rondjes ga rijden rijd ik zo een gat van een paar seconde waardoor ik bijna niet meer te raken ben met items op rode/blauwe schilden na dan
Het is geweldig met zijn 4ren
quote:Zo te lezen wil jij helemaal geen nieuwe Mariokart, maar blijf je liever bij je SNESversie. Als het precies hetzelfde is als voorgaande versies, dan hoeven ze helemaal geen nieuwe uit te brengen.
Ik vind het spel op zich wel aardig, maar ik mis nog steeds het gevoel dat ik krijg als ik Super Mariokart op de SNES speel. Het spel is grafisch opgepoetst en d'r zitten best leuke banen bij, maar heel het "speciale" dat zit er net niet in.Blegh, ik heb nu alles op 150cc uitgespeeld, veel te makkelijk.
Ik heb lang niet het gevoel gehad dat je over de benodigde "stuurmanskunst" moest beschikken voordat je een race wint. Alles ligt nu in de handen van de soms mega irritante wapens die je op je kont afgeschoten krijgt en een overvloed aan boostblokken om de snelheid op te krikken. En bij het driften mis ik het "hoppen" WTF? waarom hebben ze dat nou er uit gesloopt? Nu is driften gewoon niet leuk meer...En ja battlemode, ik begin er niet meer aan. Bah wat hebben ze dat verneukt....
quote:Yoshi Circuit is geniaal
Ik vind het spel op zich wel aardig, maar ik mis nog steeds het gevoel dat ik krijg als ik Super Mariokart op de SNES speel. Het spel is grafisch opgepoetst en d'r zitten best leuke banen bij, maar heel het "speciale" dat zit er net niet in.
quote:Waarom springen? Das een klein iets wat ik niet mis hoor
Blegh, ik heb nu alles op 150cc uitgespeeld, veel te makkelijk.
Ik heb lang niet het gevoel gehad dat je over de benodigde "stuurmanskunst" moest beschikken voordat je een race wint. Alles ligt nu in de handen van de soms mega irritante wapens die je op je kont afgeschoten krijgt en een overvloed aan boostblokken om de snelheid op te krikken. En bij het driften mis ik het "hoppen" WTF? waarom hebben ze dat nou er uit gesloopt? Nu is driften gewoon niet leuk meer...
quote:Nog niet geprobeerd
En ja battlemode, ik begin er niet meer aan. Bah wat hebben ze dat verneukt....
quote:Ik vind dit reuze meevallen. Na het zien van de filmpjes had ik ook mijn twijfels (heb ik het met Lexie nog over gehad) maar ik was aangenaam verrast met het spelk zelf. 50 cc rijd ook gewoon. Op de SNES wastie ook niet snel hoor
quote:Tja, nostalgie gevoelens zullen altijd blijven, maar dan kun je dus geen enkel spel meer spelen
quote:Ik vind het perfect
quote:Nou, dat "hoppen" gaf bij mij echt het gevoel dat ik m'n kart in de bocht kon gooien en zo sneller door de bocht driften. Nu is het gewoon een kwestie van sturen en er komen een beetje lame vonkjes van dat ding af. Ik merk gewoon geen snelheidswinst of ik nu normaal door de bocht ga met de drift-knop ingedrukt of zonder. Dat bochtenwerk in Mariokart-Double dash stelt echt geen reet voor i.v.m Donut Plains 1, Ghost Valley 3 en de Rainbow Road van de eerste versie waarbij je echt daadwerkelijk die driftknop nodig had anders vloog je de bocht uit.
Op maandag 17 november 2003 21:21 schreef Hooghoudt het volgende:
Waarom is het met hoppen dan zoveel geweldiger?
En wat ik ook eerder aangaf dat je bij double-dash dat het lijkt alsof je nog meer afhankelijk van de items bent dan van je "rijden". Elke keer als je een beetje voor op rijdt komt er weer zo'n blauwe homing-missile op degene die op koppositie ligt. En ik ben er vaak gefrustreerd door geraakt waarom dat nou weer net 100 meter voor de finish moet gebeuren door een lamer die toch 7e in rij staat. Dat de nummer 2 met een rood schild mijn ass wil woopen, kan ik nog wel begrijpen als ie op me hielen zit, maar dat iemand in de achterste rangen dat nog kan vinnik gewoon krom aangezien ie toch de race niet meer kan winnen. Verder krijg je bij 150cc wel de meest irritante banaantjes recht voor je raap, zodat je bijna niet kan ontwijken voor die dinger. Ik bedoel, ik moet nog wel de kans hebben om ze te kunnen ontwijken. Ik ben gewoon niet tevreden, vanwege het feit dat ik heb kunnen winnen op blauwe en rode schilden i.p.v m'n "rij-kunsten". De balans tussen het rijden en het gebruik van wapens is voor mij betreft niet helemaal goed geregeld. En ik mis nog steeds het snelheidsgevoel, hoe je het went of keert. Ik kan me nog steeds verheugen op het feit dat ik in Ghost Valley 3 van de Special Cup van super mariokart van me broertje kan winnen op het nemen van bochten i.p.v het afschieten...
Grafisch vindt ik em echt toppie, fijn dat ze nog wat hoogteverschil hebben ingebouwd in de levels sinds MK64. Maar ik merk bijna niet dat ik harder ga als ik van een "berg" naar beneden ga ofzo.. hoe kan dat?
Bij een race-spel verwacht ik spanning, snelheid en actie, maar ik mis gewoon de eerste 2 aspecten. Toch gek dat ik nog steeds elke keer wild wordt als ik Super Mariokart 1 speel en van dit niet...
Echt waar, mijn broertje heeft precies hetzelfde. Loopt bij mij te zeuren wanneer ik die SNES weer es mee naar huis neemt met Mariokart 1. Want na 2 dagen Double-dashen en alle cups met goud winnen met je 2 vingers in je neus is echt te lame.
Iemand al verschil gemerkt tussen de verschillende karakters bij Double Dash? Ik merk dus bijna geen verschil. Acceleratievermogen, welke? bij de start is de computertegenstander je altijd te snel af of ie nu een langzame bak hebt met snelle accelleratie of snelheid in vermogen. Bij de mariokart 1 merkte je dat echt goed. Koopa en Toad stuurden veel makkelijker door de bochten terwijl DK en Bowser zo zwaar als lood startten als een langzame slak maar als je eenmaal of dreef was dat je gewoon iedereen eruit reed. Winnen met DK of Bowser op Ghost Valley 3 das echt bikkel...Bij double dash merk ik het verschil tussen de spelers onderling miniem..
Misschien dat het nostalgie is, maar desalniettemin vond ik dat ze er meer van konden maken i.p.v zoveel op de franchise te leunen. Nieuwe game prima, maar ik vind het maar een gemiddelde racegame, niet slecht maar niet de topper die ik ervan verwachtte. Zelfs Gran Turismo 1 kan me meer boeien dan dit, terwijl het er veel en veel slechter uit ziet.
Dat ik dat nog durfde te zeggen
Nothing beats Mariokart op de SNES...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 18-11-2003 00:12]
Ik wil het dan nu even niet hebben over de vergelijking met de SNES, maar wat had je dan WEL willen zien in MK: DD ? Want volgens mij kun je niet veel meer veranderen zonder dat je aan Mario Kart komt?
Als je meer gaat veranderen is het geen Mario Kart meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |