quote:Ja, nou heb je nog de kans om hem in te halen, moet je wel heel goed racen
Op zaterdag 15 november 2003 13:59 schreef chibibo het volgende:[..]
Plus dat wanneer de comp de nr. 1 positie had, hij meestal een dusdanige voorsprong kon opbouwen dat je 'm onmogelijk nog kon inhalen.
quote:idd das wel heel jammer, dat was net leuk, gewoon recht op zoon ander blokje leggen. ik noemde die dingen trouwens gewoon: nepblokken
Op zaterdag 15 november 2003 14:02 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Aaaa hebben ze hier nou zo lang over gedaan?? Ziet er leuk uit en loopt erg soepel. Sommige mapjes zijn belachelijk klein. Het nep-kado-blokje is anders van kleur waardoor je ze niet meer kunt verstoppen tussen de normale kadootjes.
quote:Ik ga nog ff spelen nou. Dernet kon ik de 100 cc flowercup niet winnen, dus nog eens proberen
Op zaterdag 15 november 2003 14:06 schreef chibibo het volgende:
Ik mis het "biengo, whohohoho" van Luigi.Lakitu is wel meesterlijk met zijn visjes.
quote:daar heb je gelijk in
Op zaterdag 15 november 2003 14:13 schreef gieling het volgende:
ik vind die 100cc, 2e cup lastig!
quote:Ik zit ook tegen die 100cc flower aan te hikken. Eerste keer had ik zilver, nu sta ik nog eerste na twee races.
Op zaterdag 15 november 2003 14:09 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ga nog ff spelen nou. Dernet kon ik de 100 cc flowercup niet winnen, dus nog eens proberen
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 15-11-2003 14:52]
quote:ik heb er ook problemen mee
Op zaterdag 15 november 2003 14:50 schreef gieling het volgende:
Die eerste lukt me wel. Die 2e niet echt, de e al helemaal niet
grr, wil die special cup erbij hebben
quote:rij meestal met het luigi wagentje, ik vind die persoonlijk wel lekker rijden, meestal mario en baby mario
Op zaterdag 15 november 2003 15:00 schreef Pipo_de_C het volgende:
Met wie raced iedereen eigenlijk. Persoonlijk heb ik altijd de koopa's met bijhorend wagentje.. rijdt errug lekker
quote:Ja ik rij ook altijd met de koopa's en het groene karretje daarbij
Op zaterdag 15 november 2003 15:00 schreef Pipo_de_C het volgende:
Met wie raced iedereen eigenlijk. Persoonlijk heb ik altijd de koopa's met bijhorend wagentje.. rijdt errug lekker
En rijden jullie met een "auto" met veel sterren of weinig ?
ik met 2 of 3 sterren. Eerst alsmaar met 4 of 5, maar die zijn niet zo snel, alleen bij het optrekken.
En star cup heb ik ook alleen nog maar brons, maar die heb ik nog maar 1 keer helemaal gedaan.
quote:Volgens mij staat er maar 1 rijtje met sterren, of ik moet het nog niet goed gezien hebben
Op zaterdag 15 november 2003 15:41 schreef Aerox2002 het volgende:
Je hebt 3 dingen waar sterren bij staan he bij die auto's. Speed, Accel, en Weight. Ik rij altijd met die koopaauto en die heeft 2 bij speed, 4 bij accel, en 2 bij weight. Ben je wel een stukje langzamer dan de zwaargewichten maar je komt tenminste wel vrij snel weg als je afgeknald wordt.
quote:Staat wel op 1 regel maar er staan wel drie dingen op die ene regel
Op zaterdag 15 november 2003 15:44 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Volgens mij staat er maar 1 rijtje met sterren, of ik moet het nog niet goed gezien hebben
quote:Kijk maar eens naar links en rechts
Op zaterdag 15 november 2003 15:44 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Volgens mij staat er maar 1 rijtje met sterren, of ik moet het nog niet goed gezien hebben
Weet iemand hoe dat sliden precies moet? Ik krijg nooit blauwe vonkjes .
quote:Ja dat sliden is inderdaad best wel irritant
Op zaterdag 15 november 2003 15:49 schreef Lexie het volgende:[..]
Kijk maar eens naar links en rechts
. Ik zit nou bij die vierde cup (Rainbow road en zo), dat is toch wel een echte bitch op 100 cc
. En straks ook nog op 150
. Volgens mij ben ik nog wel even bezig....
Weet iemand hoe dat sliden precies moet? Ik krijg nooit blauwe vonkjes
.
quote:400 sterren? Ik kreeg er maar 250!
Op zaterdag 15 november 2003 15:53 schreef Aerox2002 het volgende:[..]
Ja dat sliden is inderdaad best wel irritant
Heb ook nog maar een paar keer van die blauwe vonkjes gehad dat je zo'n boost krijgt, als je die code invoert op de nintendo site (voor die 400 sterren) krijg je wel een filmpje waar staat hoe het moet maar toch lukt het mij vrijwel nooit.
quote:400
Op zaterdag 15 november 2003 15:55 schreef Khadgar het volgende:[..]
400 sterren? Ik kreeg er maar 250!
[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 15-11-2003 16:09]
quote:bij de boxset?
Op zaterdag 15 november 2003 15:55 schreef Khadgar het volgende:[..]
400 sterren? Ik kreeg er maar 250!
ik ook!
Miscchien dat daar een verschilletje zit,los 400 ,met cube 250.
quote:zou erg lame zijn!
Op zaterdag 15 november 2003 16:41 schreef Herr.Flick het volgende:
ik heb los spel,dus geen cube erbij.
Punten staan ook op de kaart vermeldt, :400Miscchien dat daar een verschilletje zit,los 400 ,met cube 250.
quote:Das toch simpel
Op zaterdag 15 november 2003 15:49 schreef Lexie het volgende:[..]
Weet iemand hoe dat sliden precies moet? Ik krijg nooit blauwe vonkjes.
quote:is inderdaad niet eenvoudig om te halen. Ik ken de circuits wel, maar ik wordt om de haverklap geraakt door van alles en nog wat.
Op zaterdag 15 november 2003 16:04 schreef Twizla het volgende:
Bleh special cup op 100cc grrrlastige shit, ben al 2e geworden maar 1e lukt niet
quote:in de gemiddelde winkel gewoon: 59.95.
Op zaterdag 15 november 2003 16:56 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hoe duur is Mario Kart op de Cube eigenlijk?
quote:tnx for die gamerelease link
Op zaterdag 15 november 2003 17:25 schreef gieling het volgende:[..]
in de gemiddelde winkel gewoon: 59.95.
Mediamarkt iets van 50
gamerelease.nl 47.50
quote:np!
Op zaterdag 15 november 2003 17:51 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
tnx for die gamerelease link
quote:De joystick naar voor of naar achter houden terwijl je op A drukt.
Op zaterdag 15 november 2003 18:09 schreef gieling het volgende:
hoe kan je trouwens kiezen of je een item naar voren of naar achter gooit?
"Baby Luigi, number... not one."
Die Happer(hoe heet ie ook al weer) rulewt echt
En ik heb nu alles 100CC gehaald
Ik heb net omgerekend 5,5 uur Mario kart gedaan met 3 vrienden, battle mode, race
En o o o o wat was dit cool, echt waar, dit was zo mooi met 3 vrienden
Alleen nu zijn ze alle 3 weg en heb ik niemand meer
quote:tnx!
Op zaterdag 15 november 2003 18:14 schreef chibibo het volgende:[..]
De joystick naar voor of naar achter houden terwijl je op A drukt.
"Baby Luigi, number... not one."
![]()
![]()
100CC, 2e cup, 1e 3 rondes 1e. Sta ik bij de laatste jump 2e, val ik, 5e waardoor nr. 1 1e word en ik 2e aaaaaaahhhhhrrrrrr
quote:Wooeeehoeeeeee
Op zaterdag 15 november 2003 18:40 schreef gieling het volgende:
NEEEEEE ARG>>>![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERRRRRRR![]()
![]()
100CC, 2e cup, 1e 3 rondes 1e. Sta ik bij de laatste jump 2e, val ik, 5e waardoor nr. 1 1e word en ik 2e aaaaaaahhhhhrrrrrr
![]()
![]()
Volgende keer meer geluk jongen
Ik vind trouwens wel dat je echt SUPERveel door schilden en zo wordt geraakt als je eerst ligt, en trouwens ook als je 5de of zo ligt.
Soms wor je er gewoon kwaad om
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnntennndoooooooooooo.... WOEHOEEEE
quote:Da's inherent aan Mario Kart, welke versie je ook speelt. Hoe hoger het aantal cc's, hoe frustrerender het wordt om te spelen.
Op zaterdag 15 november 2003 18:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je echt SUPERveel door schilden en zo wordt geraakt als je eerst ligt, en trouwens ook als je 5de of zo ligt.
Soms wor je er gewoon kwaad om
Hint 1: Op Yoshi's circuit
quote:Beetje raar, maar ja je krijgt 1000 punten voor de cube... (of 1000 en 250 als je die cube op je kloon user registreerd met vermelding van je hoofduser (die krijgt dan 250), dus ik ben er 1500 sterren op vooruit gegaan
Punten staan ook op de kaart vermeldt, :400Miscchien dat daar een verschilletje zit,los 400 ,met cube 250.
quote:jah cool he!!!!!!
Op zaterdag 15 november 2003 19:01 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Weet je wat trouwens ook zo vet is:Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnntennndoooooooooooo.... WOEHOEEEE
ik heb ook toad en dat meisje gehaald die zijn wel grappig alleen nog nooit de special van hun gehad
quote:vliegende?
Op zaterdag 15 november 2003 20:51 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Pas vanaf 150cc Star Cup kreeg ik het moeilijk.. favo team is nu Koopa Troopa en Toad in de Toad mobile
quote:Gouden paddestoel, die je een tijdje onbeperkt kan gebruiken...
Op zaterdag 15 november 2003 21:57 schreef G1Ace het volgende:[..]
vliegende?
die werkt idd heel erg goed, alhoewel ik niet weet wat de special power is van toad
baby mario zijn special echter, is ook goed
o ja, geheime gang op daisy's cruiser
Der zit ook een afsnijweg in Yoshi Circuit. Heb je wel een paddestoel voor nodig maar het scheelt een stuk
quote:er zitten zoveel van die shortcuts in het spel... meestal kun je ze alleen gebruiken met een powerboost....
Op zondag 16 november 2003 11:46 schreef Freezor het volgende:
Mijn favoriete combinatie is: Yoshi + Koopa + oranje kart (van peach ofzo).Der zit ook een afsnijweg in Yoshi Circuit. Heb je wel een paddestoel voor nodig maar het scheelt een stuk
mijn favorite is Koopa Troopa + Flying Troopa... in de groene Troopa kart.. met die combi heb ik het spel nu bijna uitgespeeld...
quote:O die
Op zaterdag 15 november 2003 23:31 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Gouden paddestoel, die je een tijdje onbeperkt kan gebruiken...
quote:?? doen ze wel hoor.. tenminste.. bij mij wel
Op zondag 16 november 2003 13:26 schreef G1Ace het volgende:[..]
O die
vroeg me al af waar die was gegaan
wel jammer, dat als je schilden lanceert naar voren, het niet de bananenschillen en dergelijke opruimen
quote:?
Op zaterdag 15 november 2003 01:38 schreef noutie het volgende:
Bij mij zaten er ook maar 250 sterren bij
Bij mij zitten er 400 sterren bij.
quote:oh, dan werken ze niet op fake items
Op zondag 16 november 2003 13:27 schreef Retarded het volgende:[..]
?? doen ze wel hoor.. tenminste.. bij mij wel
quote:Mwoa, je krijgt al 1000 sterren voor de console, dus eigenlijk heb je dan 1250 sterren. En je krijgt er een bonusdisk bij, zie het maar als dat die je 150 sterren kost. Beter dan ik, die zometeen vast wel 3000 sterren of meer moet neertellen voor een bonusdisk
Op zaterdag 15 november 2003 16:41 schreef paarse_paashaas het volgende:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Punten staan ook op de kaart vermeldt, :400
Miscchien dat daar een verschilletje zit,los 400 ,met cube 250.
--------------------------------------------------------------------------------zou erg lame zijn!
Ik haal op Luigi's circuit: 30.866
Ben ik daarmee goed of slecht?
quote:don't know.. mijn record op Baby Park is 1:15:023 ...das best snel naar mijn weten...
Op zondag 16 november 2003 14:24 schreef XL het volgende:
Wat zijn de tijden hier bij Time Trial.Ik haal op Luigi's circuit: 30.866
Enige minpuntje vind ik het met twee personages besturen van een kart, dit voegt naar mijn mening minder toe dan ik verwacht had en had beter benut kunnen worden.
wie moet trouwens mijn punten ofzo waar jullie het over hebben, ik doe er toch niets mee.
quote:Dat vond mijn broer ook al, ze hadden wel wat meer kunnen doen met het 2 personen op 1kart feature...
Op zondag 16 november 2003 14:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldig spel, heerlijke besturing, graphics die zeker niet teleurstellen, de moeilijkheidsgraad is beter dan bij MK 64 en de tracks zijn geweldig.Enige minpuntje vind ik het met twee personages besturen van een kart, dit voegt naar mijn mening minder toe dan ik verwacht had en had beter benut kunnen worden.
Luigi Circuit
Na de eerste sprong na de start vind je de shortcut aan de rechterkant. Pas op voor de Chain Chomp!
Peach Beach
Ga, wanneer je het strand hebt bereikt, naar links. Als het tij je gunstig gezind is, kun je een springschans met boost nemen.
Dry Dry Desert
Nou ja, "shortcut"... als je een boost paddestoel hebt, heb je na de eerste bocht twee mogelijkheden een klein stukje afsnijden door de muren als springschans te gebruiken.
Mushroom Bridge
Of je er veel tijd mee wint betwijfel ik, maar als je na de start meteen naar rechts gaat, kun je een trap af naar een warp pipe.
Wanneer je de eerste tunnel uitkomt, zie je aan de rechterkant een zandpad de heuvel op gaan. Gebruik wel een boost paddestoel, anders wordt je flink afgeremd door het zand!
Tot slot kun je, als je dapper bent, de zijkant van de brug nemen, waar je van meerdere boosts kunt profiteren. Het is echter nogal smal, dus de kans dat je naar beneden valt is groot.
Daisy Cruiser
In het gangpad na de eetzaal zie je een openstaand luik na de eerste bocht. Rij het gat in en je vindt een dubbel vraagtekenblok en een pijp die je weer naar boven blaast.
Sherbet Land
Ook hier is het weer verstandig een boost paddestoel bij je te hebben om niet afgeremd te worden. Blijf aan de linkerkant rijden, zodra je het ijsgedeelte aan het eind van het parcour bent opgereden. Links van de eerste "poort" is een opening die je kunt gebruiken.
Mushroom City
Rijd bij de eerste afslag naar rechts, in de stad, gewoon rechtdoor. Direct hierachter vind je een roze pad aan de rechterkant, met op het eind een vraagtekenblok.
Net voor de finish moet je een stuk snelweg nemen, tegen het verkeer in. Dit kun je vermijden door niet links van het gat in de weg te rijden, maar rechts. Zonder boost paddestoel zul je echter veel vaart verliezen.
Yoshi Circuit
Na de tweede bocht zie je aan de rechterkant een opening in de 'berg', waarmee je de derde bocht kunt afsnijden. Zonder boost paddestoel zul je de sprong echter niet halen.
Wanneer je de eerste tunnel uit rijdt, zie je aan de rechterkant een rood bord waarop staat "Turn Left". Blijf in de bocht hierna aan de linkerkant rijden en je ziet een strookje groen. Rijd deze strook op en gebruik op het einde een boost paddestoel. Je springt dan een lager gelegen tunnel in.
Dino Dino Jungle
Sla zodra je de eerste grot uit rijdt rechtsaf en je vindt een smalle houten brug met een boost.
In de tweede grot bevindt zich een groot gewelf met enkele geisers. Ga ook hier weer naar rechts zodra je het gewelf binnen komt, en gebruik een boost paddestoel op de houten brug, want deze vermindert je vaart behoorlijk.
Bowser's Castle
Het laatste deel van dit parcour bestaat uit een lavaput met een standbeeld van Bowser dat vuurballen afschiet. Wanneer je dit deel binnen rijdt, blijf dan gewoon rechtdoor rijden, en gebruik een boost paddestoel om over de lava te springen en de bocht af te snijden. Pas echter op dat je niet te ver doorschiet, want dan beland je alsnog in de lava!
quote:Daar zat ik wel over te denken, maar omdat de plaatjes toch zichtbaar zijn en ook de shortcuts laten zien, leek de spoilertag me enigszins overbodig.
Maar misschien is het handig om spoilertags te gebruiken (iig voor de tekst, plaatjes laat hij tochwel zien) voor mensen die hetzelf willen uitvinden
quote:Anders doe je de plaatjes even in url vorm ervan
Op zondag 16 november 2003 15:49 schreef chibibo het volgende:[..]
Daar zat ik wel over te denken, maar omdat de plaatjes toch zichtbaar zijn en ook de shortcuts laten zien, leek de spoilertag me enigszins overbodig.
quote:Tssss, hoezo, lui
Op zondag 16 november 2003 16:12 schreef chibibo het volgende:[..]
Alsof die post niet al genoeg werk was.
quote:Als ik maar lang genoeg wacht, kan ik hem niet meer wijzigen, en mag een modje het doen.
Op zondag 16 november 2003 16:26 schreef gieling het volgende:
Tssss, hoezo, lui
ik heb net namelijk de 50cc all tour cup gold gehaald, maar niks aan bonus features ofzo gekregen...
misschien als ik 100cc en 150cc ook gold haal dat ik dan nog iets extra krijg, maar het kost zo verdomde veel tijd
quote:spoiler:
Op zondag 16 november 2003 16:34 schreef kiw het volgende:
klopt het als je de All Tour Cup hebt unlocked, dat je dan alles hebt unlocked?
quote:zijn die alleen in time trail te halen? of moet ik alles met 40 punten halen ofzo
Op zondag 16 november 2003 16:53 schreef chibibo het volgende:[..]
spoiler:
Er zijn nog een Mirror Mode, twee extra geheime karakters, en de Gold Kart. Onder anderen.
quote:nee... je moet dan alle cups op alle niveau's met goud uitspelen...
Op zondag 16 november 2003 17:45 schreef kiw het volgende:[..]
zijn die alleen in time trail te halen? of moet ik alles met 40 punten halen ofzo
quote:dat heb ik dus al, maar moet ik dan ook de all tour cup met goud halen? op alle niveaus?
Op zondag 16 november 2003 17:47 schreef Retarded het volgende:[..]
nee... je moet dan alle cups op alle niveau's met goud uitspelen...
quote:Nog niemand sneller?
Op zondag 16 november 2003 14:24 schreef XL het volgende:
Wat zijn de tijden hier bij Time Trial.Ik haal op Luigi's circuit: 30.866
Vergelijk hem niet met vorige mario karts of de hoelang het duurde dat dit spel gemaakt word maar:
Als je met 3 vrienden speelt, heb je dan lol?
------------>Ja, Kewle game
----------->nee, Kut game
quote:Inderdaad.
Op zondag 16 november 2003 17:51 schreef kiw het volgende:
dat heb ik dus al, maar moet ik dan ook de all tour cup met goud halen? op alle niveaus?
quote:Ik wil ze wel graag hebben
Op zondag 16 november 2003 15:01 schreef HarrieXL het volgende:
pff laatste cup 16 races, beetje matig lang maarja, houdt je wel bezig.wie moet trouwens mijn punten ofzo waar jullie het over hebben, ik doe er toch niets mee.
quote:jawel hoor.. hiero:
Op zondag 16 november 2003 17:57 schreef XL het volgende:[..]
Nog niemand sneller?
quote:Ok, dan kan dus nog een seconde af...
Op zondag 16 november 2003 18:40 schreef Retarded het volgende:[..]
jawel hoor.. hiero:
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/
Heb double dash bij een vriend 2 dagen lang gespeeld.
quote:Gewone gamecubes zijn ook nogsteeds te koop! Bij mediamarkt kan je er een krijgen met 1 controller voor 88 euro
Op zondag 16 november 2003 19:47 schreef Seal_force het volgende:
Wanneer heb je hem eigenlijk helemaal uitgespeeld?
Als ik nou een gamecube wil kopen zonder mario kart double dash wat is dan goed voor mijn?Heb double dash bij een vriend 2 dagen lang gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |