abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14676347
Misschien een beetje vreemde topic titel maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet formuleren.

Het zit namelijk zo, als ik in bed lig word ik soms midden in de nacht wakker en dan voel ik dat 'iets' mij vast heeft...
Een paar dagen geleden was het ook weer zover. Het was denk ik 2 uur s'nachts, ik werd wakker en ik voelde al dat 'iets' mij in m'n rug beet had!

Eerst durfde ik niet te bewegen maar ik wist dat dat toch geen zin had. Dus ik probeer m'n bed uit te stappen voel ik meteen een harde bijt in m'n rug! Ik probeer dat 'iets' te slaan, maar dit hielp niet, het begon overal op m'n rug te bijten!!

Ik ging meteen m'n licht aan zetten en ondertussen was ik aan het vechten met dat 'iets'
Na een tijdje leek het of ik het te pakken had en ik trok het dan ook van m'n rug af en gooide het op de grond...
Ik ging kijken wat het was, maar er lag helemaal niets op de grond, ik heb hierna heel mijn kamer doorzocht maar niets gevonden

Ik weet dat dit nogal absurd klinkt maar ik zit er echt mee! Niemand in mijn directe omgeving gelooft me...
Het gekke is dat de volgende morgen er ook bijtplekken in mijn rug zaten, ik weet dus echt niet wat ik ermee aan moet...

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14676366
Heb je nu ook van die "bite-marks" op je rug?
pi_14676388
twas een droom maar jij vond het zo realistisch dat je lichaam alsnog bijtplekken "ontwikkelde"
pi_14676389
T-shit aan in bed ??
Spiegels bij je bed . kan je gelijk zien wat het is als het op je rug zit !

Verder : idd vaag verhaal

pi_14676426
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:10 schreef Rizla het volgende:
twas een droom maar jij vond het zo realistisch dat je lichaam alsnog bijtplekken "ontwikkelde"
Nee het was geen droom want dit heb ik vaker gehad, heb er zelfs een keer mijn vader bij gehaald midden in de nacht maar die snapte er niets van...
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 16 november 2003 @ 15:12:51 #6
22180 Killah_Priest
shirley goes wild and sexy
pi_14676446
geesten
things happend the same whem you came to my life happiness lies when you know who i am when you share your secret with me somthing come over to me my baby got a secret , he know what he want
  zondag 16 november 2003 @ 15:13:26 #7
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14676456
Wat voor bijtplekken waren dit dan.. hoe zagen ze eruit, misschien aangedacht om foto te maken of aan je ouders/vrienden te laten zien?
pi_14676510
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:13 schreef Varr het volgende:
Wat voor bijtplekken waren dit dan.. hoe zagen ze eruit, misschien aangedacht om foto te maken of aan je ouders/vrienden te laten zien?
net een afdruk van tanden en het was ook erg rood en het deed pijn als ik het ook maar een beetje aanraakte. Na 2 dagen waren deze plekken wel weer weg gelukkig.

Mijn ouders hebben die plekken ook gezien maar ze maakte er maar een lachje van..

pi_14676516
weerwolven

maar misschien kun je eens een foto plaatsen van de plekken op je rug

pi_14676531
Ik zeg absoluut niet dat het onzin is, maar je moet toch wel toegeven dat het een beetje vaag klinkt.

Ik heb geen idee wat het kan zijn.

Kunnen het niet de veren van je kussen zijn die door je kussen heen prikken? Heb ik ook wel eens gehad.

ik heb mijn kussen niet tegen mijn rug maar je weet maar nooit

[Dit bericht is gewijzigd door opacohen op 16-11-2003 15:18]

Omdat ik het zeg!
pi_14676545
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:16 schreef opacohen het volgende:
Ik zeg absoluut niet dat het onzin is, maar je moet toch wel toegeven dat het een beetje vaag klinkt.

Ik heb geen idee wat het kan zijn.

Het klinkt ook vaag, als er nou een logische verklaring voor zou zijn zou ik het ook niet hier posten natuurlijk.
pi_14676563
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
foto maken en plaatsen inderdaad.
Heb nou geen plekken, maar als dit nog een keer gebeurd laat ik meteen foto's maken.
pi_14676598
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:12 schreef Rizla het volgende:
"ergo"

ik haat mensen die niet zelf hun woordjes kunnen verzinnen maar het uit een film moeten kopieren

Dat is een normaal woord hoor. Dat jij daar nou te dom voor bent om dat te begrijpen hoef je echt niet op zo'n manier af te reageren.

Welke woorden heb jij allemaal al verzonnen als ik vragen mag trouwens?

Let's play some tetris, motherfucker.
pi_14676602
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:18 schreef Dezz het volgende:

[..]

Heb nou geen plekken, maar als dit nog een keer gebeurd laat ik meteen foto's maken.

Ik ben benieuwd, .
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_14676606
Heb je enig idee waarom dat 'iets' dat doet? Al eerder bovennatuurlijke dingen meegemaakt ofzo? Geesten opgeroepen oid..
Het lijkt me wel fokking eng! Ik zou niet meer slapen denk ik..
Wat zegt men eigenlijk als je die plekker laat zien?

offtopic:

quote:
ik haat mensen die niet zelf hun woordjes kunnen verzinnen maar het uit een film moeten kopieren
Ehm, omdat jij dat woord voor het eerst in een film gehoord hebt betekent het niet dat het daar vandaan komt.. Sommige mensen hebben gewoon een ontwikkeld taalgebruik..

[Dit bericht is gewijzigd door Phaelanx op 16-11-2003 15:21]

[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
pi_14676615
Misschien is het de Chupacabra!
  zondag 16 november 2003 @ 15:20:52 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14676616
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:12 schreef Rizla het volgende:
"ergo"

"Ergo, vis-a-vis, concordantly... You know what? I have no idea what the hell I'm saying, but I thought it would make me sound cool"

Maargoed, even ontopic... Geen fysieke kenmerken aan overgehouden ofzo? Ik had rond mijn 12e/13e steeds het idee dat er zwarte figuren om me heenliepen, ooit hier nog een topic over geopend geloof ik...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14676640
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:20 schreef Phaelanx het volgende:
Heb je enig idee waarom dat 'iets' dat doet? Al eerder bovennatuurlijke dingen meegemaakt ofzo? Geesten opgeroepen oid..
Het lijkt me wel fokking eng! Ik zou niet meer slapen denk ik..
Wat zegt men eigenlijk als je die plekker laat zien?

offtopic:
[quote]
[/qoute]

Ehm, omdat jij dat woord voor het eerst in een film gehoord hebt betekent het niet dat het daar vandaan komt.. Sommige mensen hebben gewoon een ontwikkeld taalgebruik..

Ja ik heb ooit iets bovennatuurlijks meegemaakt, tenminste ik denk het...
Is een jaar geleden ofzo, toen zat heel mijn kamer potdicht, geen raam open, geen deur, niets gewoon! En toen begon het opeens te waaien...toen was ik zo geschrokken en ben ik maar heel de nacht wakker gebleven..
  zondag 16 november 2003 @ 15:22:39 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14676642
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:19 schreef Demon-X het volgende:
vlooien
Kan idd uitslag geven omdat het gif nogal agressief kan zijn, maar dan valt er een gat in je huid van ongeveer anderhalve centimeter die langzaam wegschilferen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 16 november 2003 @ 15:22:47 #21
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_14676645
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

"Ergo, vis-a-vis, concordantly... You know what? I have no idea what the hell I'm saying, but I thought it would make me sound cool"

Maargoed, even ontopic... Geen fysieke kenmerken aan overgehouden ofzo? Ik had rond mijn 12e/13e steeds het idee dat er zwarte figuren om me heenliepen, ooit hier nog een topic over geopend geloof ik...

oh nee negers
ontopic:
k ben wel erg benieuwd naar event. teethmarks
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14676688
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:23 schreef Furby het volgende:

[..]

Ja, je zegt dat er bijtplekken op je rug staan maar niemand die je geloofd en later in het topic ineens wel maar werd het afgedaan met een "lachertje".

Nou ja, zolang het niet in je nek is geen reden voor paniek.

Hoezo geloven ze me later wel? Ik zeg toch dat ze (mijn ouders) er maar om moeten lachen!

[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 16-11-2003 15:25]

zondag 16 november 2003 @ 15:25:15 #23
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_14676691
k heb zelf wel vaker dat als et warm is ofzo dan et opeens aanvoelt alsof er honderden naalden in me gestoken word
enigste dat dan helpt is m'n klere uitdoen ff goed over m'n huid wrijve nee niet daar pubers
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14676781
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:29 schreef Youssef het volgende:

[..]

Verder voor dit topic:

Wat is dit nou voor een reactie......
  zondag 16 november 2003 @ 15:35:36 #25
24236 sopper
da mini rulezzz
pi_14676857
heeft je moeder een ander wasmiddel gekocht?
chupacabra!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')