Het zit namelijk zo, als ik in bed lig word ik soms midden in de nacht wakker en dan voel ik dat 'iets' mij vast heeft...
Een paar dagen geleden was het ook weer zover. Het was denk ik 2 uur s'nachts, ik werd wakker en ik voelde al dat 'iets' mij in m'n rug beet had!
Eerst durfde ik niet te bewegen maar ik wist dat dat toch geen zin had. Dus ik probeer m'n bed uit te stappen voel ik meteen een harde bijt in m'n rug! Ik probeer dat 'iets' te slaan, maar dit hielp niet, het begon overal op m'n rug te bijten!!
Ik ging meteen m'n licht aan zetten en ondertussen was ik aan het vechten met dat 'iets'
Na een tijdje leek het of ik het te pakken had en ik trok het dan ook van m'n rug af en gooide het op de grond...
Ik ging kijken wat het was, maar er lag helemaal niets op de grond, ik heb hierna heel mijn kamer doorzocht maar niets gevonden
Ik weet dat dit nogal absurd klinkt maar ik zit er echt mee! Niemand in mijn directe omgeving gelooft me...
Het gekke is dat de volgende morgen er ook bijtplekken in mijn rug zaten, ik weet dus echt niet wat ik ermee aan moet...
Verder : idd vaag verhaal
quote:Nee het was geen droom want dit heb ik vaker gehad, heb er zelfs een keer mijn vader bij gehaald midden in de nacht maar die snapte er niets van...
Op zondag 16 november 2003 15:10 schreef Rizla het volgende:
twas een droom maar jij vond het zo realistisch dat je lichaam alsnog bijtplekken "ontwikkelde"
quote:net een afdruk van tanden en het was ook erg rood en het deed pijn als ik het ook maar een beetje aanraakte. Na 2 dagen waren deze plekken wel weer weg gelukkig.
Op zondag 16 november 2003 15:13 schreef Varr het volgende:
Wat voor bijtplekken waren dit dan.. hoe zagen ze eruit, misschien aangedacht om foto te maken of aan je ouders/vrienden te laten zien?
Mijn ouders hebben die plekken ook gezien maar ze maakte er maar een lachje van..
Ik heb geen idee wat het kan zijn.
Kunnen het niet de veren van je kussen zijn die door je kussen heen prikken? Heb ik ook wel eens gehad.
ik heb mijn kussen niet tegen mijn rug maar je weet maar nooit
[Dit bericht is gewijzigd door opacohen op 16-11-2003 15:18]
quote:Het klinkt ook vaag, als er nou een logische verklaring voor zou zijn zou ik het ook niet hier posten natuurlijk.
Op zondag 16 november 2003 15:16 schreef opacohen het volgende:
Ik zeg absoluut niet dat het onzin is, maar je moet toch wel toegeven dat het een beetje vaag klinkt.Ik heb geen idee wat het kan zijn.
quote:Heb nou geen plekken, maar als dit nog een keer gebeurd laat ik meteen foto's maken.
Op zondag 16 november 2003 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
foto maken en plaatsen inderdaad.
quote:Dat is een normaal woord hoor. Dat jij daar nou te dom voor bent om dat te begrijpen hoef je echt niet op zo'n manier af te reageren.
Op zondag 16 november 2003 15:12 schreef Rizla het volgende:
"ergo"ik haat mensen die niet zelf hun woordjes kunnen verzinnen maar het uit een film moeten kopieren
Welke woorden heb jij allemaal al verzonnen als ik vragen mag trouwens?
quote:Ik ben benieuwd,
Op zondag 16 november 2003 15:18 schreef Dezz het volgende:[..]
Heb nou geen plekken, maar als dit nog een keer gebeurd laat ik meteen foto's maken.
offtopic:
quote:Ehm, omdat jij dat woord voor het eerst in een film gehoord hebt betekent het niet dat het daar vandaan komt.. Sommige mensen hebben gewoon een ontwikkeld taalgebruik..
ik haat mensen die niet zelf hun woordjes kunnen verzinnen maar het uit een film moeten kopieren
[Dit bericht is gewijzigd door Phaelanx op 16-11-2003 15:21]
quote:"Ergo, vis-a-vis, concordantly... You know what? I have no idea what the hell I'm saying, but I thought it would make me sound cool"
Op zondag 16 november 2003 15:12 schreef Rizla het volgende:
"ergo"ik haat mensen die niet zelf hun woordjes kunnen verzinnen maar het uit een film moeten kopieren
Maargoed, even ontopic... Geen fysieke kenmerken aan overgehouden ofzo? Ik had rond mijn 12e/13e steeds het idee dat er zwarte figuren om me heenliepen, ooit hier nog een topic over geopend geloof ik...
quote:Ja ik heb ooit iets bovennatuurlijks meegemaakt, tenminste ik denk het...
Op zondag 16 november 2003 15:20 schreef Phaelanx het volgende:
Heb je enig idee waarom dat 'iets' dat doet? Al eerder bovennatuurlijke dingen meegemaakt ofzo? Geesten opgeroepen oid..
Het lijkt me wel fokking eng! Ik zou niet meer slapen denk ik..
Wat zegt men eigenlijk als je die plekker laat zien?offtopic:
[quote]
ik haat mensen die niet zelf hun woordjes kunnen verzinnen maar het uit een film moeten kopieren
[/qoute]Ehm, omdat jij dat woord voor het eerst in een film gehoord hebt betekent het niet dat het daar vandaan komt.. Sommige mensen hebben gewoon een ontwikkeld taalgebruik..
quote:Kan idd uitslag geven omdat het gif nogal agressief kan zijn, maar dan valt er een gat in je huid van ongeveer anderhalve centimeter die langzaam wegschilferen...
Op zondag 16 november 2003 15:19 schreef Demon-X het volgende:
vlooien
quote:oh nee negers
Op zondag 16 november 2003 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
"Ergo, vis-a-vis, concordantly... You know what? I have no idea what the hell I'm saying, but I thought it would make me sound cool"
Maargoed, even ontopic... Geen fysieke kenmerken aan overgehouden ofzo? Ik had rond mijn 12e/13e steeds het idee dat er zwarte figuren om me heenliepen, ooit hier nog een topic over geopend geloof ik...
quote:Hoezo geloven ze me later wel? Ik zeg toch dat ze (mijn ouders) er maar om moeten lachen!
Op zondag 16 november 2003 15:23 schreef Furby het volgende:[..]
Ja, je zegt dat er bijtplekken op je rug staan maar niemand die je geloofd en later in het topic ineens wel maar werd het afgedaan met een "lachertje".
Nou ja, zolang het niet in je nek is geen reden voor paniek.
[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 16-11-2003 15:25]
quote:Wat is dit nou voor een reactie......
Op zondag 16 november 2003 15:29 schreef Youssef het volgende:[..]
Verder voor dit topic:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |