Denk nog elke dag aan hoe Nederland gered had kunnen worden van de ondergang die PvdA / GroenLinks heet..
Hij had het toch niet beter gedaan dan de rest ... kijk maar naar zijn partij !!!
quote:I care, kneus. Toon eens wat respect. Zo zou ik althans nooit over Melkert praten, hoewel ik die man een politieke drol vind.
Op vrijdag 5 december 2003 13:40 schreef ANTWORX het volgende:
Ach Pim Fortyn had die kogel toch gekregen of het nu toen was of binnen drie jaar... WHO CARES!!!!
quote:Lekker kortzichtig.
Hij had het toch niet beter gedaan dan de rest ... kijk maar naar zijn partij !!!
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:24 schreef Koos Voos het volgende:[..]
idd.. noem mij is 1 Turk die wel iets concreets heeft gepresteerd.. ik ken alleen Öcalan en die zit vast.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:40 schreef ANTWORX het volgende:
Ach Pim Fortyn had die kogel toch gekregen of het nu toen was of binnen drie jaar... WHO CARES!!!!Hij had het toch niet beter gedaan dan de rest ... kijk maar naar zijn partij !!!
Weet nog dat ik 't op tv zag, en dacht "whatever", en toen gewoon de stad in ben gegaan om te zuipen
quote:Dom figuur.
Op vrijdag 5 december 2003 13:57 schreef DonStefano het volgende:[..]
Weet nog dat ik 't op tv zag, en dacht "whatever", en toen gewoon de stad in ben gegaan om te zuipen
quote:Nee jij. Want jij snapt niet mijn ondertoon. Tuurlijk dacht ik er niet zo ongenuanceerd over, maar als ik in dit soort discussies lees hoe er over een aantal Linkse partijen/personen wordt gepraat....nou, dat is net zo zwart/wit hoor...
Op vrijdag 5 december 2003 13:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dom figuur.
Kortom, ik ben consequent, en reageer op precies dezelfde wijze. Zo had Pimmetje het immers ook gewild
Wat was het toch een geniale zet van Pim om vlak voor zijn dood alvast de verantwoordelijken aan te wijzen die verantwoordelijk voor zijn dood zouden zijn, als Pim zou overlijden
Het mooiste vond ik dan nog altijd hoe men (o.a de vijandenvan Pim) het publiek rustig wilde houden: "mensen Pim was tegen geweld, laten we dit aub rustig oplossen"
haha denk je dat wanneer iemand keihard wordt weggeschoten nogsteeds tegen geweld is jegens zijn vijanden????
Denk het niet!
quote:Jouw ondertoon wordt op geen enkele manier duidelijk. Jij gunt schijnbaar iemand een kogel. Dat je het niet eens bent met iemand's politieke ideeen betekent nog niet dat je hem moet afknallen. Zuivere democratie wordt maar door weinig mensen echt gesnapt.
Op vrijdag 5 december 2003 14:03 schreef DonStefano het volgende:[..]
Nee jij. Want jij snapt niet mijn ondertoon. Tuurlijk dacht ik er niet zo ongenuanceerd over, maar als ik in dit soort discussies lees hoe er over een aantal Linkse partijen/personen wordt gepraat....nou, dat is net zo zwart/wit hoor...
Kortom, ik ben consequent, en reageer op precies dezelfde wijze. Zo had Pimmetje het immers ook gewild
quote:JUIST... gewoon omdat je Pim niet kon hebben word je afgeknapt
Op vrijdag 5 december 2003 14:03 schreef DonStefano het volgende:[..]
Nee jij. Want jij snapt niet mijn ondertoon. Tuurlijk dacht ik er niet zo ongenuanceerd over, maar als ik in dit soort discussies lees hoe er over een aantal Linkse partijen/personen wordt gepraat....nou, dat is net zo zwart/wit hoor...
Toen ze Pimmetje neergeschoten hadden ... had ik gewoon iets van ...JA EN DAN!!!!!....
quote:Vreemd inductievermogen heb jij. In die reactie -waarin een ondertoon zit die jij niet begrijpt- zeg ik dat 't me niet veel kon schelen. Dat is heel iets anders dan iemand iets gunnen. Dat snap je hopelijk toch wel
Op vrijdag 5 december 2003 14:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Jouw ondertoon wordt op geen enkele manier duidelijk. Jij gunt schijnbaar iemand een kogel. Dat je het niet eens bent met iemand's politieke ideeen betekent nog niet dat je hem moet afknallen. Zuivere democratie wordt maar door weinig mensen echt gesnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |