Meisje bij mij op school waar ik al erg vaag oogcontact mee had, ook echt oogcontact, niet vluchtig kijken
Anyway, ik zag der dansen, vrienden duwden me al meteen richting haar, en het duurde niet zo lang voordat ik met der stond te dansen. Dus ik vroeg maar even of ze iets wilde drinken, maar dat wilde ze niet...et was btje vaag, opeens was ze weg ofzo... Dus ik accepteerde eigenlijk m'n verlies al
Maar voor ik het eigenlijk doorhad stond ik weer met haar te dansen, achter haar, en ze pakte m'n handen en bracht die naar wat plaatsen toe, kortom, ik vond het wel gezellig Dat schijnt zo'n 3 kwartier (een vriend van me had getimed..) aan de gang geweest te zijn...gaat ze opeens weg...dus ik stond daar
WTF
Ik, dronken als ik was, stap toch maar weer op haar af, maar tevergeefs, dat doe ik zo'n 2 keer ofzo (tja...drank hé), en ik vroeg nogmaals of ze wat te drinken wilde: 'Jawel..maar verder niets', vond ik serieus niet erg, want ik was er niet op uit om haar te scoren ofzo, maar ik vond wel dat et niet zo mocht eindiggen. Dus wat gedronken, btje gepraat waarin ik haar msn en telnr heb gekregen.
Dus achteraf valt het wel mee met die blunder, ook toen ik de volgende dag (vandaag dus) hoorde dat ze schijnbaar nogal vaak staat te zoenen vond ik het niet zo erg dat ik niets geprobeerd heb wat dat betreft, alleen denk je dan: waarom dan niet met mij Maarja..ik geloof dat ik der maar es ga toevoegen...
Ojah, kick
[Dit bericht is gewijzigd door Roa op 28-12-2003 15:05]
hahaha ach ja, het was't proberen waard toch
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ach niet echt een blunder...moet eerst nog een verhaaltje vooraf. In de tent waar ik altijd ga stappen ken ik iedereen van het personeel (ik kom er echt te vaak). Nou zien ze mij daar zelden actie ondernemen dus noemt de barman me graag homo. Zo stelt hij me ook voor aan elk meisje, als homo. Op zich niet erg, ik weet dat't allemaal geintjes zijn en die andere ook.
Maar goed, ken dus al een tijdje een meisje en die begon gister opeens: ik hou van homo's...
ik: in dat geval hebben ze misschien toch gelijk...Weet je trouwens dat homo's heel lekker kunnen zoenen?
zij: nee, dat heb ik nog nooit ervaren
ik: nou je mag't wel bij mij testen hoor...
zij: Daar denk ik nog ff over na ok?
ik: ok ik hoor het volgende week welhahaha ach ja, het was't proberen waard toch
quote:Blond
Op maandag 29 december 2003 02:11 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb wel een keer een vriend van mij proberen te koppelen aan een blonde schoonheid in een discotheek ergens in Spanje.
Ik liep op haar af, heb een half uur met d'r staan praten en uiteindelijk gevraagd of ze misschien met die vriend wilde dansen. Zegt ze tegen me dat ik dan dalijk even terug moet komen als ze op de dansvloer is. Kwartiertje later is het dan zover, en ik ga die richting op met die vriend. Ze ziet mij ook staan, ik steek mijn hand uit als in "Kom even hier, ik wil je aan iemand voorstellen". Het volgende moment stond ik op de dansvloer met een blonde schoonheid te dansen en stond er een beteuterde vriend aan de kant.
Mijn vriendin die daar weer naast stond kon er gelukkig de humor wel van inzien
tevens kick, kom op mensen, laat dit nou niet doodbloeden
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 17:07 schreef isitreal het volgende:
ok mijn verhaaltje (1 van de velen dus als er meer moet komen hoor ik het wel) sta ik in een disco met een ontzettend mooi meisje te praten zegt ze: ik zoek een stoere vent zoiets als jou. zeg ik: ja we zijn allemaal wel op zoek naar iets
quote:Biertje op?
ok mijn verhaaltje (1 van de velen dus als er meer moet komen hoor ik het wel) sta ik in een disco met een ontzettend mooi meisje te praten zegt ze: ik zoek een stoere vent zoiets als jou. zeg ik: ja we zijn allemaal wel op zoek naar iets
Ik in m'n stamdiscotheek....Komt er een meisje op me aflopen: Hey, heb jij Nicky gezien?
ik ken toevallig een Nicky en had hem een week of 3 daarvoor is meegenomen, dus ik zeg: nee nicky is er niet vanavond, hij was een paar weken geledne met me mee...
zij:Maar Nicky was hier gister en hij zei dat'ie vandaag weer zou komen!
ik: nou ik weet zeker dat Nicky hier gister niet was hoor...want hij komt hier verder nooit als ik er niet ben
zij: jawel hij was hier gister en hij zou vandaag weer komen
ik: volgens mij heb je het over een andere nicky
zij weer: nee! jij kent'm en hij was hier gister
Ze bleef maar doorgaan....ik een biertje besteld en ben weggelopen...dat geouwehoer altijd Ik heb die gozer gebeld en hij was er die dag ervoor trouwens ook niet. M'n vrienden stonden aan de kant allemaal dit prachtige schouwspel te aanschouwen en konden er enorm om lachen, vooral omdat IK degene was die wegliep...
vriend van me: ken je haar?
ik: nee, ze liep een beetje te ouwehoeren over één of andere nicky, heel gezeik
hij: je had haar moeten pakken
ik: wtf
quote:Dat je dat meisje geen encyclopedie gaf ofzo.
quote:ja wat wilde ze nou
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ken ik er nog éénIk in m'n stamdiscotheek....Komt er een meisje op me aflopen: Hey, heb jij Nicky gezien?
ik ken toevallig een Nicky en had hem een week of 3 daarvoor is meegenomen, dus ik zeg: nee nicky is er niet vanavond, hij was een paar weken geledne met me mee...
ik: nou ik weet zeker dat Nicky hier gister niet was hoor...want hij komt hier verder nooit als ik er niet ben
zij weer: nee! jij kent'm en hij was hier gisterZe bleef maar doorgaan....ik een biertje besteld en ben weggelopen...dat geouwehoer altijd
Ik heb die gozer gebeld en hij was er die dag ervoor trouwens ook niet. M'n vrienden stonden aan de kant allemaal dit prachtige schouwspel te aanschouwen en konden er enorm om lachen, vooral omdat IK degene was die wegliep...
quote:Nicky...nicky...Ooooh, wacht! Die nicky! Ja, die kon niet komen, maar vroeg aan mij om jou desondanks toch een leuke avond te bezorgen....wat drinken?
Op vrijdag 2 januari 2004 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ken ik er nog éénIk in m'n stamdiscotheek....Komt er een meisje op me aflopen: Hey, heb jij Nicky gezien?
zij weer: nee! jij kent'm en hij was hier gisterZe bleef maar doorgaan....ik een biertje besteld en ben weggelopen...dat geouwehoer altijd
Ik heb die gozer gebeld en hij was er die dag ervoor trouwens ook niet. M'n vrienden stonden aan de kant allemaal dit prachtige schouwspel te aanschouwen en konden er enorm om lachen, vooral omdat IK degene was die wegliep...
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:33 schreef Roa het volgende:[..]
Nicky...nicky...Ooooh, wacht! Die nicky! Ja, die kon niet komen, maar vroeg aan mij om jou desondanks toch een leuke avond te bezorgen....wat drinken?
ik kom in een disco waar ik anders nooit kom een ex-collega tegen (die ERG mooi is, maar ook even dom als mooi. Maarja, dat boeit niet op zaterdagavond )
Dus ze begint te praten :
zij: het is uit met mijn vriendje
ik: o
zij: ja en nu zoek ik andere leuke jongen
ik: o, lopen genoeg rond hier
quote:Volgens mij lag jij echt
Op zaterdag 3 januari 2004 12:10 schreef ConQuestador het volgende:
ik een paar weken geleden:ik kom in een disco waar ik anders nooit kom een ex-collega tegen (die ERG mooi is, maar ook even dom als mooi. Maarja, dat boeit niet op zaterdagavond
)
Ok nog eentje voordat ik deze zaterdagavond weer vast e nzeker weer een blunder meemaak .
een vriend van mij en ik doen wel is vage acties, zo loop ik met beirviltjes op m'n oor naar vrouwen toe en zo gaan we ook wel is voor elkaar op pad...heel triest eigenlijk maar dan gaan we naar een meisje toe: zie je die jongen daan? Hij ziet je wel zitten...
Nou 99 van de 100 keer word je afgewezen, maar goed, die vriend van me dus voor mij naar een meisje toe..Leuk grietje maar ze zegt: ik heb al een vriend...
Week daarna zie ik haar weer staan, aan de bar, zij kijken naar mij, met haar vriendinnen praten....zij lachen naar mij, even later zegt ze gedag.....ik gedag terugzeggen en doe verder nix. Dus verder nix geprobeerd...Hoe dom kan ik zijn denk ik dan wel is achteraf....
quote:Ach, het kan altijd erger, strax had je wat geprobeerd terwijl haar vriendje, een 2 meter brede, agressieve, body-builder, naast haar stond
Op zaterdag 3 januari 2004 19:28 schreef SilentChaos het volgende:[...]
Hoe dom kan ik zijn denk ik dan wel is achteraf....
P.S. t waren wel mooie meiden.
Dat dan weer wel
quote:LOL precies hetzelfde met oud en nieuw
Op zondag 14 december 2003 23:44 schreef CasB het volgende:
dit weekend was wel leuk...geloof dat iemand me wel zag zitten maar ik was te schijterig om er op af te stappen...
ze ging zelfs dichter bij me dansen, maar ik wist dus niet of ze iets in me zag dus deed ik niks.Mensen die zaterdag in de Escape of Cooldown café waren te A'dam. Ik was de enige alternatieve daarzo
quote:Cool
Op zaterdag 3 januari 2004 12:10 schreef ConQuestador het volgende:
ik een paar weken geleden:ik kom in een disco waar ik anders nooit kom een ex-collega tegen (die ERG mooi is, maar ook even dom als mooi. Maarja, dat boeit niet op zaterdagavond
)
quote:was bij mij zaterdag ook , maar moet ik dan tussen 5 wijfen gaan staan. En gaan praten
Op zaterdag 3 januari 2004 19:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dat had ik inderdaad moeten zeggen, was een scherpe geweestmaar ja, alcohol maakt meer kapot dan je lief is merk je maar weer.
Ok nog eentje voordat ik deze zaterdagavond weer vast e nzeker weer een blunder meemaak
.
een vriend van mij en ik doen wel is vage acties, zo loop ik met beirviltjes op m'n oor naar vrouwen toe en zo gaan we ook wel is voor elkaar op pad...heel triest eigenlijk maar dan gaan we naar een meisje toe: zie je die jongen daan? Hij ziet je wel zitten...
Nou 99 van de 100 keer word je afgewezen, maar goed, die vriend van me dus voor mij naar een meisje toe..Leuk grietje maar ze zegt: ik heb al een vriend...
Week daarna zie ik haar weer staan, aan de bar, zij kijken naar mij, met haar vriendinnen praten....zij lachen naar mij, even later zegt ze gedag.....ik gedag terugzeggen en doe verder nix. Dus verder nix geprobeerd...Hoe dom kan ik zijn denk ik dan wel is achteraf....
quote:Die van mij stond er met 2 vriendinnen, en ik vind het dan ook moeilijk. Als ze ff alleen was geweest had ik wel wat gezegd ja
Op zondag 4 januari 2004 14:58 schreef yogidrink het volgende:[..]
was bij mij zaterdag ook , maar moet ik dan tussen 5 wijfen gaan staan. En gaan praten
Ik ben op stap en was echt heel erg dronken
Sta ik aan de bar om wat drinken te bestellen. Ligt er opeens een pakje sigaretten op me schouder. Dus ik denk. Niks doen ogen dicht tot 10 tellen. Dan is die van zelf wel weg. Want hij was er ook opeens spontaan. (je denkt raar als je dronken bent) Maar ik doe me ogen open. En jep hij ligt er nog. Zegt een gozer. Jo er ligt een pakje sigaretten op je schouder. Ik zeg JOOOH Peter R de Vries
Zegt een meisje opeens tegen me. God mag weten waar die vandaan komt. Ja dat heb ik gedaan. Ik wilde eigelijk om een vuurtje vragen. Dus ik zeg. Gho ben ik blij dat je niet om de auto sleutels vraagt. Want anders had ik nu een auto op me schouder gehad (zeg maar niks)
Oke heel verhaal over roken dat het wel en niet goed was. En dat zei alleen maar in het weekend rookte en ik helemaal niet. En was best gezellie eigelijk Op een gegeven moment zeg ik. Oke klaar en ik loop weg
Ga ik naar huis. Hoor ik opeens achter me. Dat is de jongen zonder vuur. Ik zeg. Heej dat is het meisje dat graag als een levende asbak door het leven wil gaan in het weekend dan.
Weer een heel gesprek met haar. Zei heel gesprek over me fiets en of ik vaker hier kwam. Bla bla bla. Ze stelt zich voor dus ik ook netjes. Zeg ik opeens oke ik ga naar huis. Ik zie haar twijfelen of ze nou even een kus moest geven. Maar ik draai me ijs koud om en rij weg.
Een vriendin van mij had alles gezien en die zegt tegen me. JEZUS vraag dan haar nummer bloed mogol. Ze vind je leuk man. En jij doet er niks mee
Nee was niet 1 van me slimste actie,s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |