quote:Precies
Op donderdag 13 november 2003 13:40 schreef ranja het volgende:
Plus dat het zo schijnt te zijn dat er in een dubbele punten topic zo weinig mogelijk gepost moet worden zodat er zoveel mogelijk punten verdeeld kunnen worden.
Op zich nogal flauw, maar voor de fanatici wel logisch natuurlijk
waarom zou je afwijken van de gebruikelijke gang van zaken omdat het een dp-topic is
(ik klets dus best vaak gewoon door)
quote:omdat we veel offtopic praten en dan de dubbele punten zo vol lullen...
Op donderdag 13 november 2003 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk conform ranja's post:waarom zou je afwijken van de gebruikelijke gang van zaken omdat het een dp-topic is
(ik klets dus best vaak gewoon door)
quote:maar waarom is dat bij dubbele punten erger dan bij enkele punten?
Op donderdag 13 november 2003 13:43 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
omdat we veel offtopic praten en dan de dubbele punten zo vol lullen...
kunnen we toch ook hier doen?
quote:omdat vele toch een dubbele punt willen scoren of een moeilijk vraag willen stellen
Op donderdag 13 november 2003 13:44 schreef ranja het volgende:[..]
maar waarom is dat bij dubbele punten erger dan bij enkele punten?
quote:en wat zou daar tegen zijn
Op donderdag 13 november 2003 13:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kan er niet beter meteen een apart FMT-forum komen?.
Ik ben om eerlijk te zijn sowieso niet zo blij met die offtopic reacties in de FMT-topics, maar ik wil niet de party-pooper zijn en ze verbieden, omdat jullie er veel plezier aan beleven kennelijk.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:54 schreef Gorro het volgende:
Ik heb er al serieus over nagedacht om dubbel punten topics af te schaffen. Ik vind het onzin om opeens zo hypocriet te gaan doen en offtopic posts opeens te laten, alleen maar omdat je dan misschien minder punten kan scoren.
quote:je spreekt jezelf een beetje tegen hier
Op donderdag 13 november 2003 13:54 schreef Gorro het volgende:
Ik heb er al serieus over nagedacht om dubbel punten topics af te schaffen. Ik vind het onzin om opeens zo hypocriet te gaan doen en offtopic posts opeens te laten, alleen maar omdat je dan misschien minder punten kan scoren.Ik ben om eerlijk te zijn sowieso niet zo blij met die offtopic reacties in de FMT-topics, maar ik wil niet de party-pooper zijn en ze verbieden, omdat jullie er veel plezier aan beleven kennelijk.
eerst zeg je dat je de dubbele punten wel af zou willen schaffen omdat er dan opeens minder offtopic gepraat mag worden om vervolgens te zeggen dat je offtopic gepraat zowiezo eigenlijk verbieden wil....
dat haal ik uit je post...
quote:offtopic gepraat hou je zowiezo toch?
Op donderdag 13 november 2003 13:58 schreef ranja het volgende:
Wat ik uit Gorro's post haal is dat hij ook geen verschil tussen enkele en dubbele punten topics wil, maar dan liever in beide geen offtopic posts dan in beide wel.
quote:Ik lurk vaak genoeg, maar heb gewoon lang niet genoeg kennis om de antwoorden te weten en aangezien ik het de laatste tijd enorm druk heb heb ik ook minder gelurkt.
Op donderdag 13 november 2003 13:58 schreef Oscar-Wilde het volgende:
en BS , jij doet nog geeneens meer mee met FMT, dus vind ik het raar op hier over het beleid te posten...
Maar come on zeg, ik hoef me toch niet te verantwoorden om mee te mogen doen met een discussie? Het speelt zich af in een voor mij heel belangrijk forum én ik heb een tijd heel actief meegedaan.
quote:Klopt, maar ik denk één van de weinige zal zijn die het liefst geen offtopics-posts zou willen zien, en dat ik er daarom niets over gezegd heb en het niet verboden heb.
Op donderdag 13 november 2003 13:58 schreef ranja het volgende:
Wat ik uit Gorro's post haal is dat hij ook geen verschil tussen enkele en dubbele punten topics wil, maar dan liever in beide geen offtopic posts dan in beide wel.
quote:Ja, maar de laatste tijd neemt dat wel steeds meer toe. Het lijkt soms wel eens een Slowchat-topic waar af en toe een vraag beantwoord wordt, dan een spelletje waarin af en toe een offtopic post geplaatst wordt.
Op donderdag 13 november 2003 13:59 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
offtopic gepraat hou je zowiezo toch?
quote:sorry, als ik fel doe, maar ben doodziek en zit hier met een doodziek kind.
Op donderdag 13 november 2003 14:01 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik lurk vaak genoeg, maar heb gewoon lang niet genoeg kennis om de antwoorden te weten en aangezien ik het de laatste tijd enorm druk heb heb ik ook minder gelurkt.
Maar come on zeg, ik hoef me toch niet te verantwoorden om mee te mogen doen met een discussie? Het speelt zich af in een voor mij heel belangrijk forum én ik heb een tijd heel actief meegedaan.
quote:Ik ben het ook alleen met het eerste deel eens
Op donderdag 13 november 2003 13:59 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
offtopic gepraat hou je zowiezo toch?
quote:Dan zou ik dat posten als je je eraan stoort. het blijkt dat je vorige post ook geholpen heeft...
Op donderdag 13 november 2003 14:02 schreef Gorro het volgende:[..]
Ja, maar de laatste tijd neemt dat wel steeds meer toe. Het lijkt soms wel eens een Slowchat-topic waar af en toe een vraag beantwoord wordt, dan een spelletje waarin af en toe een offtopic post geplaatst wordt.
quote:ja, ik bewaar altijd een paar moeilijke vragen voor de dubbele punten topic
Op donderdag 13 november 2003 14:03 schreef ranja het volgende:[..]
Ik ben het ook alleen met het eerste deel eens
maar verschil tussen enkele en dubbele punten topics vind ik wel onzin. Afgezien misschien van het niveau van de vragen, al is dat sowieso erg lastig te voorspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |