quote:'t zal toch niet
Op vrijdag 08 juni 2001 15:05 schreef SunChaser het volgende:
Net als New years Dub trouwens, waar U2 zelf aan mee heeft gewerkt.
quote:Naar verluidt is het zelfs de eerste cover waar ze aan mee hebben gewerkt. Ze spelen iig in de clip van NY=dub
Op vrijdag 08 juni 2001 15:08 schreef Zanderrr het volgende:[..]
't zal toch niet
. Die vind ik echt verschrikkelijk simplistisch.
quote:American dream is erg vette track idd.
Het heet =als ik me niet vergis= american Dream. Vind m erg mooi. Net als New years Dub trouwens, waar U2 zelf aan mee heeft gewerkt.
Ook vind ik dat het geniale plastic bag theme is verneukt.. Het orgineel draai ik best vaak.
quote:Heb hem anders al een dikke maand of 2 hoor
Op vrijdag 08 juni 2001 15:08 schreef Arcee het volgende:
American Dream ja, van Jakatta. Erg prettige mix idd van de wonderschone muziek uit American Beauty. Is al weer een paar weekjes uit trouwens.
quote:
Het heet =als ik me niet vergis= american Dream. Vind m erg mooi. Net als New years Dub trouwens, waar U2 zelf aan mee heeft gewerkt.
Komt niet echt authentiek op me over. Al zie ik wel een schip voorbij varen. Een heel groot schip. Een heel groot schip met geld...
Die American Dream van Jakatta ken ik al vrij lang. Ik hoorde hem voor het eerst in een chillout-session van Ministry of Sound. Dat is alweer een paar maanden terug. Tevens wil ik jullie deze chillout-sessies van MOS aanraden. Ik en mijn vrienden zweren bij deze mixen. Vergelijk de muziek maar met Jakatta.
O.a.:
Jakatta - American Dream
Rob D. - Clubbed to Death
Fatboy Slim - Demons
Etienne de Crecy
Leftfield
Underworld
Hoesje:
quote:Masternummer idd
Op woensdag 13 juni 2001 18:59 schreef Arjeninho het volgende:Rob D. - Clubbed to Death
Zonde zeg, erg zonde...
Ripley en ik hoorden 'm vannacht in de SOHO.
Echt heerlijke plaat...
quote:Yep en die heet Burning up
Op dinsdag 12 juni 2001 14:02 schreef SunChaser het volgende:
Is er al ean verzamelceedee met zowel American Dream als NewYearsDub?
quote:Ik ook. Blijft erg prettig. Met name omdat het origineel van Thomas Newman gewoon wónderschoon is, vind ik.
Op woensdag 12 september 2001 21:10 schreef Gellarboy het volgende:
Ik draai 'm nog regelmatig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |