Hij stelt dat de huidige machtgreep van Bush een exacte copy is van de gang naar macht van Hitler. De Amerikaanse overheid zou het echter op haar eigen bevolking gemunt hebben als handlanger van de VN die van plan is de wereld om te vormen tot een globale dictatuur.
Een 10 min. durend trailer van Police State III:
Films:
[Dit bericht is gewijzigd door ramzes op 11-11-2003 16:42]
Verder moet ik het nooit zo hebben van die complot theorien.
Bush haalt z`n tweede termijn toch niet binnen, dus daar ga je al.
quote:Gein is dat er wel sprake is van een complot alleen dat hij niet gebaseert is op een theorie maar op feiten.
Op maandag 10 november 2003 23:08 schreef SilverMane het volgende:
Verder moet ik het nooit zo hebben van die complot theorien.
Ik heb mij er nu zo inverdiept dat je het maar hoeft te vragen en ik leidt je naar het bewijs materiaal. (krantenartikelen/overheids-documenten/wetgeving etc)
Ik studeer rechten (3e-jaars) dus ik kan je vooral de wetgeving goed uitleggen.
quote:Bush blijkt zover erg goed in het manipuleren van verkiezingsuitslagen... Het eerste termijn had ie ook niet moeten kunnen halen met een minderheid van de stemmen, maar daar laat hij zich niet door tegenhouden...
quote:Doet me denken aan een boek van John Grisham.. "het broederschap" dacht ik zo uit mijn hoofd. Goed boek en maakt het scenario van terreur om herkozen te worden erg geloofwaardig.
Op maandag 10 november 2003 23:18 schreef Bauhaus het volgende:
1 grote aanslag op bv de dag voor de verkiezingen en Bush blijft zitten.
quote:Voordat die verkiezingen er zijnkan hij genoeg dingen veranderen om ook het hele verkiezingscircus misschien uit te stellen onder het mom van terroristische dreiging. Als je kijkt hoeveel rechten er al zijn verdwenen om de 'opsporing' mogelijk te maken... Het gebeurt steeds in kleine wetjes, die qua belang erg weinig belicht worden in de media. Daarom heeft het publiek ook the big picture niet.