Official site
http://www.eagames.com/official/moh/risingsun/us/home.jsp
Ik weet dat niet iedereen er op wacht maar ik heb me erg vermaakt met de Frontline game. Ik heb hem verkocht voor de PS2 en herkocht voor Xbox. De authenticiteit er van vind ik waanzinnig. Geeft je een beetje een beeld hoe het was toen
Rising Sun neemt je mee naar de Pacific. Vanaf de bombardementen op Pearl Harbor (die nog extremer is als het landing van Normadie level uit Frontline) tm diep in de jungles van Singapore.
Movies
http://www.eagames.com/official/moh/risingsun/us/videos.jsp
Features
Screens
Afsluiter wallpapers
En bij CoD zijn ze ook lelijk
quote:Vind die graphics er zowiezo beter uitzien.
Op maandag 10 november 2003 18:55 schreef FCDB het volgende:
De wapens zien er zo nep uit....bij MOH:AA zijn ze veel mooier...
Daarnaast heb ik het ww2 gebeuren wel ff gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 10-11-2003 18:59]
quote:Ja ik zie het ook als verzamelgames
Op maandag 10 november 2003 18:57 schreef jacco het volgende:
Vind het er wel leuk uitzien. En kan dan ook weer bij de verzameling
quote:Ja cool maar dit is RS !
Op maandag 10 november 2003 19:01 schreef mslautenbach het volgende:
cod ruled
quote:Jazeker
Op maandag 10 november 2003 19:21 schreef Posdnous het volgende:
Lijkt me erg vet.
quote:Ik vond Frontline waanzinnig
Op dinsdag 11 november 2003 02:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die ga ik ook gelijk halen. WWII spellen roeleren, en ik heb erg genoten van Allied Assault.
behalve de gba versie dan
Jep, ook een slechte adem wordt door de tegenstanders gebruikt om schade aan te richten
de jappaners staan soms 5 minuten lang naast je , in een andere richting te schieten, zo'n dingen
slecht spel helaas
Tot nu toe heb ik nog maar een shooter op de XBOX gehad die echt lekker speelde en dat was HALO. Voor de rest laat ik alle shooters op de XBOX maar even lekker in de winkel liggen.
heftig hoor met een surround-setje
Nu kijken of op mijn vraag een antwoord komt.
Het saven in dit spel is zo irri. Je zit in level drie bijvoorbeeld (kan elk level zijn), en je saved via zo'n saveding in het spel. Mooi denk je. Je haalt level drie en dan wordt er gevraagd of je door wilt gaan met of zonder te saven. Nou, ik kies dus voor doorgaan met opslaan. Dan vraagt die vervolgens of ik mijn savegame wil overschrijven. Ja. Maar nu. Als je het spel opnieuw opstart dan begint die niet in level 4. Nee, het begint bij de laatste save in level drie die je toch had uitgespeeld vorige x en ook werd daarna dus gevraagd of je die save wou overschrijven voor het begin van level 4.
Ik vind het maar erg wazig...ligt toch niet aan mijn xboxie he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |