Maar ik zag net op NL.net dat zaterdag de landelijke intocht van Sinterklaas in Zwolle is (dat wist ik dus niet, holladiejee, student journalistiek ). Hij komt dus binnen met een boot over de grachten, en nu zijn ze dus bang dat net op dat moment, of juist op die dag, het lijk boven komt drijven.... dat wil je toch niet meemaken?? Het idee alleen al
maar het lijkt me ook een ramp als zijn lichaam naar boven komt, de politie had gezegd dat dat na ong twee weken gebeurt...
Zo wel dan is er een dikke kans dat ie 'gewoon' opduikt hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Careca op 10-11-2003 16:35]
quote:Totaal ongepast
Op maandag 10 november 2003 16:34 schreef Careca het volgende:
Die vermiste gast is niet een 'oudere man met lange witte baard' ?Zo wel dan is er een dikke kans dat ie 'gewoon' opduikt hoor
quote:volgens mij lag er ook nog een bom in..
Op maandag 10 november 2003 16:35 schreef Waxxer het volgende:
hallooooo dit is wel serieus hoorbeetje respect graag
Zo een lijk komt één keer boven drijven om vervolgens na een dag of twee voor altijd naar de bodem te verdwijnen. Overigens komt-ie niet echt boven hoor. Hij is 'aan' de oppervlakte maar wel zichtbaar. Ik hoop dat het de kindertjes bespaard blijft maar denk ook aan het betrekkelijke voordeel voor de nabestaanden. een geborgen lijk is toch een afsluiting van een nare tijd.
Volop op het water surveilleren zou ik maar zeggen en de schepbrancard bij de hand houden.
quote:Je hebt gelijk, ik moet natuurlijk anders reageren:
Op maandag 10 november 2003 16:36 schreef toska het volgende:[..]
Totaal ongepast
RIP vreselijk man dit het zou je maar gebeuren
Zo jong zo vreselijk RIP
maarja iig R..I.P
[Dit bericht is gewijzigd door Skwish op 10-11-2003 16:48]
Vervelend allemaal...
[Dit bericht is gewijzigd door dabadbass op 10-11-2003 16:49]
quote:Weer zoiets raars.. Waarom maak je nou zo'n opmerking? Zo lijkt het net of het zijn verdiende loon is geweest. En zoiets wens je natuurlijk niemand toe. Veel mensen zouden beter moeten nadenken voordat ze iets zeggen.
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Skwish het volgende:
Zal wel mischien teveel gezopen hebben..maarja iig R..I.P
Als hij aanlegt, geeft dat neem ik aan aardig stroming (die motoren die lekker moeten ronken om de boot precies op zijn plekkie te krijgen...) Ze zijn bang dat daardoor iets naar boven zou kunnen drijven....
Die ongein kun je niet hebben live op tv.
quote:Ze kunnen toch even de boel daar dreggen? Als er al iets ligt komt het zeker wel naar boven op die manier.
Op maandag 10 november 2003 16:54 schreef cptmarco het volgende:
Het probleem is, het lijk ligt waarschijnlijk precies op de plek waar de "stoomboot" aanlegt. Aan de ene kant van de gracht is hij er (waarschijnlijk) ingevallen en precies aan de overkant daarvan komt Sinterklaas aan....Als hij aanlegt, geeft dat neem ik aan aardig stroming (die motoren die lekker moeten ronken om de boot precies op zijn plekkie te krijgen...) Ze zijn bang dat daardoor iets naar boven zou kunnen drijven....
Die ongein kun je niet hebben live op tv.
Lijkt me niet meer dan normaal omdat te doen..
quote:Sjonge wat een drama. Misschien zijn komend jaar de palingen we wat dikker. Als ze na een week dreggen niks vinden dan komt er niet ineens aus Blaue hinein een lijk tevoorschijn.
Op maandag 10 november 2003 16:57 schreef cptmarco het volgende:
daar zijn ze nu al anderhalve week meebezig... Alleen ze vinden maar niets.
BTW als precies aan de andere kant de boot stopt dan zal het je je daar toch geen zorgen over hoeven te maken dat ie misschien op die dag komt boven drijven. Ik bedoel er zullen al meerdere boten voorbij zijn gekomen die ook iets van een stroming veroorzaken. en ten tweede zit er daar ook gewone stroming ... grote kans dat ie al weg is...
(ben geen expert op gebied van waterstromingen ed.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |