quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:34 schreef Lovinho het volgende:[..]
Ok jongens en meisjes, ik geef me prijs.
Ik heb kostelijk kunnen lachen in mijn 15 minutes of fame
dat mesnen werkelijk serieus ingaan op een topic wat ik zelf opende en dan reageren op fuck antwoorden, lachuh!!!!Niet leuk. Moet ik zeggen.
Sorry mensen, de echte Lovinho is tegen dictatuur, maar heb ff een spelletje met jullie gespeeld om de reacties te peilen. Zeer vermakelijk kmoet ik zeggen.
quote:Stoer.
dat mesnen werkelijk serieus ingaan op een topic wat ik zelf opende en dan reageren op fuck antwoorden, lachuh!!!!Sorry mensen, de echte Lovinho is tegen dictatuur, maar heb ff een spelletje met jullie gespeeld om de reacties te peilen. Zeer vermakelijk kmoet ik zeggen.
quote:\Moet je ook niet zoveel typen en onzinnige vragen gaan stellen
Op zaterdag 8 november 2003 21:35 schreef Qarinx het volgende:[..]
Triest hoe je een serieus forum verziekt.....
quote:jaaahaaah! who's da man!!
Op zaterdag 8 november 2003 21:36 schreef sleepflower het volgende:[..]
Stoer.
als Kozmic echt stoer is ...
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:36 schreef Lovinho het volgende:[..]
\Moet je ook niet zoveel typen en onzinnige vragen gaan stellen
quote:Pardon?
Op zaterdag 8 november 2003 21:36 schreef Lovinho het volgende:
\Moet je ook niet zoveel typen en onzinnige vragen gaan stellen
Als je nou fatsoenelijk kon spellen, dan had ik meer moeite gehad met het geloven van de onzin die je liep uit te kramen.
quote:Maar je trapte er wel gewoon in, en je gaf jezelf bloot door jou mening steeds weer te geven. Toppie wat dat betreft.
Op zaterdag 8 november 2003 21:36 schreef sleepflower het volgende:[..]
Stoer.
quote:Ik maak er geen probleem van dat iedereen weet dat ik tegen dictatuur ben.
Op zaterdag 8 november 2003 21:38 schreef Lovinho het volgende:[..]
Maar je trapte er wel gewoon in, en je gaf jezelf bloot door jou mening steeds weer te geven. Toppie wat dat betreft.
quote:Maar toch was je in je kuif gepikt, anders was je niet zover gegaan om te antwoorden op compromiterende vragen, dat deed jij dus wel. En ik zit nog steeds te lachen.
Op zaterdag 8 november 2003 21:37 schreef Qarinx het volgende:[..]
Pardon?
Als je nou fatsoenelijk kon spellen, dan had ik meer moeite gehad met het geloven van de onzin die je liep uit te kramen.
quote:Graag gedaan, ik vermaak graag mensen die geen leven hebben.
Op zaterdag 8 november 2003 21:39 schreef Lovinho het volgende:[..]
Maar toch was je in je kuif gepikt, anders was je niet zover gegaan om te antwoorden op compromiterende vragen, dat deed jij dus wel. En ik zit nog steeds te lachen.
quote:en je wordt grappiger per post!! misschien moet jij je eens realisren dat mensen hier in eerste instantie op ingaan, omdat ze mensen dingen willen leren ( geeft niet dat jij dat nog nooit hebt gedan hoor
Op zaterdag 8 november 2003 21:38 schreef Lovinho het volgende:[..]
Maar je trapte er wel gewoon in, en je gaf jezelf bloot door jou mening steeds weer te geven. Toppie wat dat betreft.
dit was iig mijn geval
quote:als het bagger is, dan reageer je toch ook niet??
Op zaterdag 8 november 2003 21:39 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat een bagger topic.
quote:Zou ik ook doen als ik geen leven had......
Maar toch was je in je kuif gepikt, anders was je niet zover gegaan om te antwoorden op compromiterende vragen, dat deed jij dus wel. En ik zit nog steeds te lachen.
quote:Als je om zulk soort dingen lacht, heb ik pas écht emdelijden met jou!!!!
En ik zit nog steeds te lachen.
quote:Wat blaat je nou? Ga dan in onzin lopen kloten ofzo. In dit forum verwacht ik gewoon een serieuze discussie waar ik aan deel kan nemen en geen dom geziek van een kansloos figuur...
Op zaterdag 8 november 2003 21:39 schreef Lovinho het volgende:
quote:Beetje sneue reactie, want over een dergelijk onderwerp is best een interessante discussie te voeren, of het nu wel of niet je mening is.
dat mesnen werkelijk serieus ingaan op een topic wat ik zelf opende en dan reageren op fuck antwoorden, lachuh!!!!Sorry mensen, de echte Lovinho is tegen dictatuur, maar heb ff een spelletje met jullie gespeeld om de reacties te peilen. Zeer vermakelijk kmoet ik zeggen.
Maar hiermee zet je vooral jezelf te kijk.
En ja, ik weet dat dit een post na een slotje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |