quote:het feit dat je het op je lijf hebt gekregen, heeft dat iets met je naam te maken?
Op woensdag 5 november 2003 17:17 schreef Streetracer het volgende:
Heb vandaag pepperspray/traangas, 1 van de 2 weet ik het. in me ogen, gezicht en een beetje op m'n handen gekregen. Nou heb ik er nog steeds last van. Wat werkt er goed tegen, om het branderige gevoel minder te maken?
quote:Ja en dan wordt ie alsnog aangehouden
Op woensdag 5 november 2003 17:22 schreef Deetch het volgende:
Hoe krijg je nou pepperspray in je ogen. Op verkeerde plaats, verkeerde tijd? Ik zou met veel water spoelen. Iets beters kon ik niet zo gauw vinden. Misschien weet de politie raad?
Veel water enzo. Ga anders in bad en laat alles flink stomen, dan gaat het misschien beter.
quote:Mja think again....
Op woensdag 5 november 2003 17:29 schreef N3M0 het volgende:
Pepperspray is een natuurlijk produkt daar heb je na 30 min geen last meer van
Als je geen water gebruikt om te spoelen heb je er wel een uurtje last van hoor, en als je gaat douchen weer trouwens
Anyway, flink spoelen met water das alles wat je moet doen....
quote:Net als slangengif...
Op woensdag 5 november 2003 17:29 schreef N3M0 het volgende:
Pepperspray is een natuurlijk produkt daar heb je na 30 min geen last meer van
quote:Van wie en waarom?
Op woensdag 5 november 2003 17:17 schreef Streetracer het volgende:
Heb vandaag pepperspray/traangas, 1 van de 2 weet ik het. in me ogen, gezicht en een beetje op m'n handen gekregen. Nou heb ik er nog steeds last van. Wat werkt er goed tegen, om het branderige gevoel minder te maken?
Maar jullie zijn wel nieuwschierig naar het hoe en waarom zo te zien, voordat jullie denken dat ik oude vrouwtjes ging lastig vallen of dames, leg ik t ff kort uit.
Kreeg ruzie met een kerel die dacht ff makkelijk van alles tegen mij te mogen zeggen. Ik ben niet snel bang van iemand dus ik heb na een aantal beledigingen van zijn kant het gevecht met hem begonnen. Paar klappen uitgedeelt, toen hij echter zag dat hij niet kon winnen heeft hij een busje pepperspray uit z'n zak gehaald en in me ogen gespoten, toen ik helemaal blind was begon hij pas te slaan tot een vriend van hem, hem tegenhield. (Dat hoorde ik pas later van een meisje dat daar stond, ik heb nix gezien) Ze zijn toen samen op een scooter weggereden.
*Hij was dus begonnen met schelden en beledigen.
*Ik heb de klappen als eerste uitgedeeld.
*Hij spoot pepperspray.
Ik weet wie het is en morgen zie ik hem waarschijnlijk weer, alleen ben ik dan niet alleen.
Als je slim bent geef je hem aan bij de politie. Pepperspray beztten is al strafbaar. Hoewel, hij kan jou natuurlijk ook aangeven wegens mishandeling. Moeilijk.
quote:Zeg je gewoon dat hij de eerste klap uitdeelde. Kunnen ze toch niet nagaan. Wat ze wel kunnen nagaan is dat hij pepperspray op zn kop had...
Op woensdag 5 november 2003 17:52 schreef Sphere het volgende:Ok.
Als je slim bent geef je hem aan bij de politie. Pepperspray beztten is al strafbaar. Hoewel, hij kan jou natuurlijk ook aangeven wegens mishandeling. Moeilijk.
quote:Zet allemaal dan wel je duikbril op.
Ik weet wie het is en morgen zie ik hem waarschijnlijk weer, alleen ben ik dan niet alleen.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:31 schreef PRMNS het volgende:[..]
Zet allemaal dan wel je duikbril op.
en voor je ogen. Gewoon onder de douche gaan staan met je ogen open onder het water. Heel goed uit spoelen.
Wat leuk is om terug te doen is. Gewoon een handschoen aan doen. Wat van die pepperspray op je hand doen. En die gozer van achteren vast pakken met je hand op z,n mond. Moet je zien hoe snel hij niks meer doet. want dat brand als de gods koleren
quote:Mwah als je daar tijd voor hebt kan je net zo goed ook een busje leegspuiten in zn gezicht..vraag me af of het effectief is als je het met een handschoen opbrengt?
Op woensdag 5 november 2003 20:50 schreef ook_gek het volgende:
sla hem neer gast. En maak er foto,s vanen voor je ogen. Gewoon onder de douche gaan staan met je ogen open onder het water. Heel goed uit spoelen.
Wat leuk is om terug te doen is. Gewoon een handschoen aan doen. Wat van die pepperspray op je hand doen. En die gozer van achteren vast pakken met je hand op z,n mond. Moet je zien hoe snel hij niks meer doet. want dat brand als de gods koleren
quote:[ot]
Op woensdag 5 november 2003 17:33 schreef mcintosh het volgende:[..]
Mja think again....
Als je geen water gebruikt om te spoelen heb je er wel een uurtje last van hoor, en als je gaat douchen weer trouwens
Anyway, flink spoelen met water das alles wat je moet doen....
quote:Kennis van me werkt bij de politie. En ze zeggen dat het PERFECT werkt. Op het moment dat je pepperspray op gespoten krijgt van de politie branden je ogen er uit. En het adem halen gaat heel heel slecht.
Op woensdag 5 november 2003 21:17 schreef PRMNS het volgende:[..]
Mwah als je daar tijd voor hebt kan je net zo goed ook een busje leegspuiten in zn gezicht..vraag me af of het effectief is als je het met een handschoen opbrengt?
Dus op een handschoen werkt toppie
Verder ben ik dronken, maar wilde ff reageren
quote:een zeer goede tip!
Op woensdag 5 november 2003 19:31 schreef PRMNS het volgende:[..]
Zet allemaal dan wel je duikbril op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |