abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14408326
Heb vandaag pepperspray/traangas, 1 van de 2 weet ik het. in me ogen, gezicht en een beetje op m'n handen gekregen. Nou heb ik er nog steeds last van. Wat werkt er goed tegen, om het branderige gevoel minder te maken?
Signature:
Max. 4 regels
pi_14408403
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:17 schreef Streetracer het volgende:
Heb vandaag pepperspray/traangas, 1 van de 2 weet ik het. in me ogen, gezicht en een beetje op m'n handen gekregen. Nou heb ik er nog steeds last van. Wat werkt er goed tegen, om het branderige gevoel minder te maken?
het feit dat je het op je lijf hebt gekregen, heeft dat iets met je naam te maken?
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_14408426
Hoe krijg je nou pepperspray in je ogen. Op verkeerde plaats, verkeerde tijd? Ik zou met veel water spoelen. Iets beters kon ik niet zo gauw vinden. Misschien weet de politie raad?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_14408503
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:22 schreef Deetch het volgende:
Hoe krijg je nou pepperspray in je ogen. Op verkeerde plaats, verkeerde tijd? Ik zou met veel water spoelen. Iets beters kon ik niet zo gauw vinden. Misschien weet de politie raad?
Ja en dan wordt ie alsnog aangehouden
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_14408525
Bij anraking met de ogen direct met veel water uitspoelen en deskundig medisch advies inwinnen. Staat ook op t flessie
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_14408538
Eerst uit laten waaien (als het net gebeurd is). Daarna goed schoonwassen met veel water. En voor de rest is er vrij weinig aan te doen, meestal trekt het na een paar uur wel weg.
pi_14408575
oef heb ooit 1 druppel pepperspray geproeft (vrijwillig) en kan me moeilijk voorstellen dat je nog wat kunt zien als dat het was...
  woensdag 5 november 2003 @ 17:29:32 #8
48077 N3M0
Niemand? ... nee niemand nee!
pi_14408597
Pepperspray is een natuurlijk produkt daar heb je na 30 min geen last meer van
pi_14408645
reden?!

Veel water enzo. Ga anders in bad en laat alles flink stomen, dan gaat het misschien beter.

| Foto's |
pi_14408686
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:29 schreef N3M0 het volgende:
Mja think again....

Als je geen water gebruikt om te spoelen heb je er wel een uurtje last van hoor, en als je gaat douchen weer trouwens

Anyway, flink spoelen met water das alles wat je moet doen....

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 5 november 2003 @ 17:38:52 #11
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_14408830
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:29 schreef N3M0 het volgende:
Net als slangengif...
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_14409088
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:17 schreef Streetracer het volgende:
Van wie en waarom?
pi_14409092
Heb er niet veel water op gehad, dat is denk ik mijn foutje geweest. Ik dacht juist ergens gehoord te hebben juist geen water te gebruiken, maar het uit te laten waaien, verdampen.

Maar jullie zijn wel nieuwschierig naar het hoe en waarom zo te zien, voordat jullie denken dat ik oude vrouwtjes ging lastig vallen of dames, leg ik t ff kort uit.

Kreeg ruzie met een kerel die dacht ff makkelijk van alles tegen mij te mogen zeggen. Ik ben niet snel bang van iemand dus ik heb na een aantal beledigingen van zijn kant het gevecht met hem begonnen. Paar klappen uitgedeelt, toen hij echter zag dat hij niet kon winnen heeft hij een busje pepperspray uit z'n zak gehaald en in me ogen gespoten, toen ik helemaal blind was begon hij pas te slaan tot een vriend van hem, hem tegenhield. (Dat hoorde ik pas later van een meisje dat daar stond, ik heb nix gezien) Ze zijn toen samen op een scooter weggereden.
*Hij was dus begonnen met schelden en beledigen.
*Ik heb de klappen als eerste uitgedeeld.
*Hij spoot pepperspray.

Ik weet wie het is en morgen zie ik hem waarschijnlijk weer, alleen ben ik dan niet alleen.

Signature:
Max. 4 regels
pi_14409166
Ok.

Als je slim bent geef je hem aan bij de politie. Pepperspray beztten is al strafbaar. Hoewel, hij kan jou natuurlijk ook aangeven wegens mishandeling. Moeilijk.

pi_14411553
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:52 schreef Sphere het volgende:
Ok.

Als je slim bent geef je hem aan bij de politie. Pepperspray beztten is al strafbaar. Hoewel, hij kan jou natuurlijk ook aangeven wegens mishandeling. Moeilijk.

Zeg je gewoon dat hij de eerste klap uitdeelde. Kunnen ze toch niet nagaan. Wat ze wel kunnen nagaan is dat hij pepperspray op zn kop had...
  woensdag 5 november 2003 @ 19:31:19 #16
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_14411873
quote:
Ik weet wie het is en morgen zie ik hem waarschijnlijk weer, alleen ben ik dan niet alleen.
Zet allemaal dan wel je duikbril op.
pi_14412422
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:31 schreef PRMNS het volgende:

[..]

| Foto's |
pi_14413969
Pak em gast!!!
  woensdag 5 november 2003 @ 20:50:48 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14414505
sla hem neer gast. En maak er foto,s van

en voor je ogen. Gewoon onder de douche gaan staan met je ogen open onder het water. Heel goed uit spoelen.

Wat leuk is om terug te doen is. Gewoon een handschoen aan doen. Wat van die pepperspray op je hand doen. En die gozer van achteren vast pakken met je hand op z,n mond. Moet je zien hoe snel hij niks meer doet. want dat brand als de gods koleren

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 november 2003 @ 21:17:51 #20
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_14415329
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:50 schreef ook_gek het volgende:
sla hem neer gast. En maak er foto,s van

en voor je ogen. Gewoon onder de douche gaan staan met je ogen open onder het water. Heel goed uit spoelen.

Wat leuk is om terug te doen is. Gewoon een handschoen aan doen. Wat van die pepperspray op je hand doen. En die gozer van achteren vast pakken met je hand op z,n mond. Moet je zien hoe snel hij niks meer doet. want dat brand als de gods koleren

Mwah als je daar tijd voor hebt kan je net zo goed ook een busje leegspuiten in zn gezicht..vraag me af of het effectief is als je het met een handschoen opbrengt?
pi_14418344
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:33 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Mja think again....

Als je geen water gebruikt om te spoelen heb je er wel een uurtje last van hoor, en als je gaat douchen weer trouwens

Anyway, flink spoelen met water das alles wat je moet doen....

[ot]
Dude, reageer ff man...
[TR] ATI RADEON 9600 1 week oud
en/of op email... thx.
[/ot]
  woensdag 5 november 2003 @ 23:13:35 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14418774
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:17 schreef PRMNS het volgende:

[..]

Mwah als je daar tijd voor hebt kan je net zo goed ook een busje leegspuiten in zn gezicht..vraag me af of het effectief is als je het met een handschoen opbrengt?

Kennis van me werkt bij de politie. En ze zeggen dat het PERFECT werkt. Op het moment dat je pepperspray op gespoten krijgt van de politie branden je ogen er uit. En het adem halen gaat heel heel slecht.

Dus op een handschoen werkt toppie

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 6 november 2003 @ 09:35:55 #23
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14423661
Je moet ze slaan! hard slaan!
En tegen die pepperspray kun je weinig anders doen dan uitspoelen. als het zou kunnen met zo'n oogdouche, maar die moet je dan maar net bij de hand hebben. morgen ff zonnebril op en alsnog slaan die gast.

Verder ben ik dronken, maar wilde ff reageren

pi_14423822
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:31 schreef PRMNS het volgende:

[..]

een zeer goede tip!
pi_14425465
Poepoe dapper hoor! Ruzie maken, vechten, pepperspray in je ogen krijgen. En dan de volgende dag met een groepje hem in elkaar gaan slaan! Zie je niet dat je nu net zo sneu bent, als die gozer zelf?!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')