Meteen een leuk nieuwtje:
quote:En United heeft volgens de geruchten interesse in meer Nederlands talent:
'Ook Man United heeft oogje op Bosschaart'3/11/2003 8 :44
'Bosschaart is hot', weet FC Utrechts algemeen directeur Martin Sturkenboom. Na Feyenoord en PSV blijkt ook Manchester United geïnteresseerd te zijn in de linkspoot, zo meldt het Algemeen Dagblad.
Zondag, tijdens het duel met SC Heerenveen, zat Martin Ferguson op de tribune voor Pascal Bosschaart. Ferguson, de zoon van Manchester Uniteds coach Alex én scout van de Engelse topclub, meldde zich al voor de tweede keer voor de 23-jarige Rotterdammer.
Naast Manchester United zijn ook Feyenoord en PSV gecharmeerd van Bosschaart, die als linksback en als linkermiddenvelder uit de voeten kan. Sturkenboom is op de hoogte van de interesse die andere clubs hebben in zijn speler. 'Nog geen club heeft officieel een bod op hem uitgebracht, maar het wordt moeilijk hem te behouden', verklaart de directeur in het AD.
Bosschaart heeft nog een contract tot medio 2005 bij FC Utrecht. 'Ik snap best dat Pascal sportief hogerop wil, maar het is niet zo dat hij zomaar uit de Galgenwaard mag weglopen. Om zijn nek hangt een behoorlijk prijskaartje. En dat bedrag willen we ook daadwerkelijk vangen.' Dat behoorlijke prijskaartje bedraagt vijf miljoen euro, wat afgelopen zomer voor Feyenoord reden was om af te zien van Bosschaart.
Bron: www.vi.nl
quote:
'Van der Vaart en Robben naar Old Trafford'Waar tribalfootball.com zondag nog meldde dat Rafael van der Vaart hoog op het verlanglijstje van AC Milan staat, meldt Engelse tabloid News of the World dat de Ajax-aanvoerder samen met PSV'er Arjen Robben komende zomer de overstap naar Manchester United zou maken.
De twee jongelingen zijn een van de belangrijkste spelers in hun team. Van der Vaart is dat al een aantal seizoenen succesvol met Ajax, Arjen Robben brak vorig seizoen door in Eindhoven. Eerder in het seizoen werd al gemeld dat Van der Vaart al een voorcontract bij Manchester United getekend zou hebben.
Volgens News of the World is het echter niet waar dat een van de spelers al een voorcontract getekend zou hebben. Manchester United zou echter wel een eerste optie tot koop bedongen hebben bij Ajax en PSV.
Sir Alex Ferguson gaf een maand geleden al aan dat hij graag een speler als Van der Vaart bij zijn selectie wil voegen. Volgens Ferguson kan hij één van de beste spelers bij Manchester United worden.
Bron: www.voetbalzone.nl
En bovendien hebben we bij United linksbacks zat.
quote:Ik vraag me ook af of Bosschaart het niveau bij United aankan. En de linksback positie is bij United met Silvestre, O' Shea & Fortune inderdaad goed bezet. Bosschaart zou daar dan waarschijnlijk op de bank belanden. Nee, ik denk dat hij beter een paar jaar naar PSV kan gaan, om dan vervolgens op z'n 26e ofzo naar een buitenlandse (top)club te vertrekken.
Op maandag 3 november 2003 09:47 schreef zjroentje het volgende:
Nu valt Bosschaart voor een prikkie te kopen idd, maar ik kan me toch niet aan de gedachte ontrekken dat Bosschaart voor dat niveau nog absoluut te kort komt.En bovendien hebben we bij United linksbacks zat.
Van der Vaart zou ik overigens wel erg graag bij United zien spelen. Een echt goede linkshalf heeft United op het moment niet. En Van der Vaart kan ook mooi als vervanger van Scholes fungeren. Als Scholes wegvalt mis je toch heel veel aanvoer naar voren, Van der Vaart kan de rol van Scholes prima overnemen door achter Van Nistelrooy te spelen.
quote:Robben zou opzich kunnen, alleen dan vaak als vervanger van Giggs. We hebben op de rechter vleugel dan Fletcher (1e keus) en Ronaldo en op de linker vleugel Giggs (1e keus) en Robben. Denk echter dat Robben beter nog even kan blijven bij PSV om door te groeien. Robben is goed, maar ik denk dat hij nog niet goed genoeg is voor een buitenlandse topclub.
Op maandag 3 november 2003 10:29 schreef ChAoZ het volgende:
En waar zou Robben moeten? Ipv Giggs
quote:Ja want daar krijgt hij het geluk mee natuurlijk.
Op maandag 3 november 2003 15:12 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Bosschaart moet het eerst maar eens laten zien bij een Nederlandse "topclub". Meteen naar Man Utd lijkt me wat te hoog gegrepen voorlopig.
quote:Ik denk dat jij met een blauw/witte/pompebledden-bril naar de wedstrijd hebt gekeken, want Bosschaart speelde zeker een goede wedstrijd. Of hij het niveau van United aankan is iets anders...
Op maandag 3 november 2003 10:30 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat Ferguson gisteren na 15 minuten huilend is weggelopen
quote:De joden willen hem niet hebben toch? Hij zal wel naar PSV gaan. Bij 'n Nederlandse topclub heb je over de scheidsrechters niets te klagen over een heel seizoen bekeken.
Op maandag 3 november 2003 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ja want daar krijgt hij het geluk mee natuurlijk.
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:23 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
De joden willen hem niet hebben toch? Hij zal wel naar PSV gaan. Bij 'n Nederlandse topclub heb je over de scheidsrechters niets te klagen over een heel seizoen bekeken.
quote:Niet meer huilen dan tegenwoordig als Markje geen rode kaart krijgt als hij Raaf ondersteboven loopt.
Op maandag 3 november 2003 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
heerlijk
quote:Bij SCUM in ieder geval ook niet...
Op maandag 3 november 2003 15:23 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
De joden willen hem niet hebben toch? Hij zal wel naar PSV gaan. Bij 'n Nederlandse topclub heb je over de scheidsrechters niets te klagen over een heel seizoen bekeken.
quote:Hahaha, dat leuke verhaal weer
Op maandag 3 november 2003 16:44 schreef Doc het volgende:[..]
Bij SCUM in ieder geval ook niet...
quote:Ik hed er natuurlijk wel een
Op maandag 3 november 2003 16:55 schreef Qi het volgende:[..]
Hahaha, dat leuke verhaal weer
quote:Inderdaad, toen ie zag dat Bosschaart een Knopper in zijn zak had, moest ie janken van 't lachen...
Ik denk dat Ferguson gisteren na 15 minuten huilend is weggelopen
Bosschaart komt uiteraard tekort voor het niveau van Man U, maar aan de andere kant stuurt Alex zijn zoon natuurlijk niet voor niets naar Utrecht. En wie weet wil ie m wel op het middenveld ipv als linksback
HSV, de club van de Nederlandse verdediger Nico-Jan Hoogma, heeft een vervanger nodig voor doelman Martin Pieckenhagen, die door een zware knieblessure langdurig is uitgeschakeld.
quote:
Ferguson bekijkt woensdagavond KompanyManchester United heeft de hoop nog altijd niet opgegeven om Vicent Kompany in januari of volgende zomer aan te trekken. Niemand minder dan Alex Ferguson zelf gaat de jonge talentvolle verdediger woensdagavond bekijken in het Champions League-duel met Celtic.
United is nog altijd niet zeker over het lot van verdediger Rio Ferdinand, die een lange schorsing riskeert nadat hij niet kwam opdagen voor een dopingtest. Daardoor blijft de Engelse topclub aan de mouw van Kompany trekken. United zou zelfs een transfer in januari al zien zitten.
De 17-jarige verdediger gaf zelf echter eerder al aan nog zeker een seizoen door te willen bij de Belgische topclub.
Bron: www.voetbalzone.nl
quote:Dat vrees ik ook, ik zou hem best bij PSV willen zien. Op het PSV-forum is er echter een doorgaans zeer goed ingelichte bron die beweert dat het zo goed als rond is met PSV. Feyenoord heeft zich verder redelijk belachelijk gemaakt op de Nederlandse transfermarkt de laatste jaren.
Op maandag 3 november 2003 19:56 schreef methodmich het volgende:
Het zou me niks verbazen als ie stiekem naar Feyenoord gaat straks. Zak geld die Jorien op zolder heeft gevonden ofzo...
Voor Bas Roorda lijkt de cirkel nu dan rond. De reservedoelman van Roda JC keert vanaf komende zomer voor drie jaar terug bij FC Groningen.
Afgelopen seizoen waren FC Groningen en Bas Roorda ook al in gesprek over een overgang van de keeper waar hij zijn carrière in 1992 begon. De dertigjarige doelman besloot na die onderhandelingen echter om nog een jaartje in Kerkrade te blijven, vooral omdat FC Groningen verder ging met Roy Beukenkamp.
'Het liep toen stuk op het feit dat Groningen geen geld had om twee eredivisiewaardige keepers te betalen. Ze kennen daar veel duidelijker dan Roda een eerste- en tweede keeper en daar is het salaris ook naar', aldus Roorda afgelopen week.
Het aanblijven van Beukenkamp is ook nu weer een belangrijke overweging voor de geboren Assenaar al dan niet voor FC Groningen ter kiezen. Roorda verliet het Oosterpark in 1996 voor NEC, voor hij in 2000 voor Roda JC koos. Daar verloor hij de concurrentieslag met eerst Zeljko Kalac en vervolgens Vladan Kujovic.
FC Groningen en Bas Roorda kwamen een verbintenis voor drie seizoenen overeen. De keeper zal in de zomer van 2004 de overstap naar het Oosterpark maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Kaalhei op 04-11-2003 19:20]
quote:Tja, ik zeg 3 dingen:
Op dinsdag 4 november 2003 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dat vrees ik ook, ik zou hem best bij PSV willen zien. Op het PSV-forum is er echter een doorgaans zeer goed ingelichte bron die beweert dat het zo goed als rond is met PSV. Feyenoord heeft zich verder redelijk belachelijk gemaakt op de Nederlandse transfermarkt de laatste jaren.
1. Die geldzak van Joriens zolder noem ik niet voor niks.
2. Welke van de 2 clubs heeft het hardst een linksback nodig?
3. Wat is de favoriete club van Bosschaart?
Kortom: ik zou best een beetje verbaasd zijn als hij daadwerkelijk naar PSV zou gaan. Maatje Kuijt zit overigens ook nog in de Kuip.
quote:Als Feyenoord niet kan of wil betalen wat Utrecht vraagt en een andere club kan en wil dat wel, dan gaat hij gewoon niet naar Feyenoord. Die kans lijkt me best wel aanwezig eigenlijk, aangezien Feyenoord het wel vaker moet afleggen als het om geld gaat.
Op dinsdag 4 november 2003 19:49 schreef methodmich het volgende:[..]
Tja, ik zeg 3 dingen:
1. Die geldzak van Joriens zolder noem ik niet voor niks.
2. Welke van de 2 clubs heeft het hardst een linksback nodig?
3. Wat is de favoriete club van Bosschaart?Kortom: ik zou best een beetje verbaasd zijn als hij daadwerkelijk naar PSV zou gaan. Maatje Kuijt zit overigens ook nog in de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |