Crocodile, een taise film uit 1981, slecht nagesynchroniseerd in het engels.. Een soort bedroevend slechte immitatie van jaws
Heeft iemand deze film gezien... en zo ja is hij idd zo slecht, of zijn er nog slechtere films? Ik weet verder niet echt waar de film over gaat (hij zal waarschijnlijk nergens over gaan behalve een grote krokodil die iedereen opeet maar ja) dus als iemand een samenvatting of zo kan plaatsen.. linkjes over de film en zo..
schijnt vol met zelfspot te zitten.
piranha
ze hebben er zelfs een vervolg op gemaakt... met vliegende piranhas
ticks
er nl nog zoveel meer prul a la dit op de markt
quote:yup...
Op maandag 3 november 2003 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij heb ik Ticks heeel lang geleden een keer gezien, speelt zich voornl in een bos af toch?
teken met een diameter van 50cm
Echt een topfilm! Vooral een scene waar een man vecht met de krokodil en je gewoon een miniatuurkrokodil ziet met een soort G.I. Joe poppetje!!
Net als die Piranha-films.... wat zijn die slecht zeg.
Zó slecht! Een grote springende hinnekende slang die steeds zijn lachtoffers meters ver uitspuugt om andere mensen op te kunnen eten.
[Dit bericht is gewijzigd door YourMaster op 03-11-2003 10:10]
quote:die was grappig, zaten wel 2 lekkere wijven in en JLO had nog niet de arrogante uitstraling die ze nou heeft
Op maandag 3 november 2003 10:06 schreef YourMaster het volgende:
Anaconda met J-Lo.Zó slecht! Een grote springende hinnekende slang die steeds zijn lachtoffers meters ver uitspuugt om andere mensen op te kunnen eten.
quote:Ik vind het overig geweldig dat deze bedroevende films altijd een overdaad aan overbodig bloot bevatten!
Op maandag 3 november 2003 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
ik kom nou net deze hoes tegen, lijkt wel erg op Crocodile:
quote:compensatie.
Op maandag 3 november 2003 10:09 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Ik vind het overig geweldig dat deze bedroevende films altijd een overdaad aan overbodig bloot bevatten!
quote:er bestaat niet zoiets als overbodig bloot, bloot is nooit overbodig
Op maandag 3 november 2003 10:09 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Ik vind het overig geweldig dat deze bedroevende films altijd een overdaad aan overbodig bloot bevatten!
quote:Oeh! Die is geregisseerd door James Cameron!
Op maandag 3 november 2003 09:46 schreef realist_ik het volgende:
deze heb ik niet gezien, maar ik kan je nog wel twee "horror" films aanraden die waarschijnlijk net zo slecht zijn...piranha
![]()
![]()
ze hebben er zelfs een vervolg op gemaakt... met vliegende piranhas
[afbeelding]
quote:en hij is er niet trots op
Op maandag 3 november 2003 10:19 schreef Smots het volgende:[..]
Oeh! Die is geregisseerd door James Cameron!
quote:nee?
Op maandag 3 november 2003 10:20 schreef realist_ik het volgende:[..]
en hij is er niet trots op
quote:seth green zit er toch ook in?
Op maandag 3 november 2003 10:21 schreef Graveland het volgende:
Ticks is leuk!
vooral omdat die harry die altijd Carlton speelt in TFPOBA stoer probeert te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |