Als metalhead-wannabe liep ik vroeger op school in superstrakke spijkerbroeken. Op een dag begonnen ineens een paar meisjes uit mijn klas te lachen en naar mijn kruis te wijzen. Bleek ik rond te lopen met een enorme cameltoe: elke bal precies aan de andere kant van mijn gulp .
quote:Waar een elvis topic al niet goed voor is
Op zondag 2 november 2003 19:41 schreef Kwark het volgende:
Post hier beschamende momenten uit je leven.
Als metalhead-wannabe liep ik vroeger op school in superstrakke spijkerbroeken. Op een dag begonnen ineens een paar meisjes uit mijn klas te lachen en naar mijn kruis te wijzen. Bleek ik rond te lopen met een enorme cameltoe: elke bal precies aan de andere kant van mijn gulp
.
Ooit een keer gigantisch op me kop gescheten door een of andere vogel, en ik moest nog ongeveer 3 kilometer door de stad naar huis fietsen.....
quote:Dus je linkerbal zat rechts van je gulp en je rechter links er van?
Bleek ik rond te lopen met een enorme cameltoe: elke bal precies aan de andere kant van mijn gulp.
1 min voor rust kwam ik erin > 1e balcontact een goal en daarna rust en daarna de 3 minuut na rust een stiftje over de keeper
erg beschamend
quote:Ik heb een heel elastische zak.
Op zondag 2 november 2003 19:44 schreef Modus het volgende:[..]
Dus je linkerbal zat rechts van je gulp en je rechter links er van?
.
quote:lol
Op zondag 2 november 2003 19:44 schreef Minisuisse het volgende:
Registreren op Fok! niet wetende wat een hoerentopics hier allemaal geopend worden...
mijn meest beschamende moment duurt al vanaf m'n geboorte
en nog steeds geen vriendin
quote:Huilie reply
Op zondag 2 november 2003 19:46 schreef Demon-X het volgende:[..]
lol
mijn meest beschamende moment duurt al vanaf m'n geboorte
en nog steeds geen vriendin
Ik als 5 jarig jochie op de Enschedese markt, ik kreeg een banaan van een groenteboer. En mijn moeder zei toen aan me "en wat zeg je dan tegen die meneer?" En ik schijn toen iets gezegd te hebben van "wat ben jij lelijk".
quote:
Op zondag 2 november 2003 19:51 schreef Xebrozius het volgende:
Ik weet wel die van mijn moeder...Ik als 5 jarig jochie op de Enschedese markt, ik kreeg een banaan van een groenteboer. En mijn moeder zei toen aan me "en wat zeg je dan tegen die meneer?" En ik schijn toen iets gezegd te hebben van "wat ben jij lelijk".
quote:Jezus nou lekker beschamend hoor
Post hier beschamende momenten uit je leven.
Als metalhead-wannabe liep ik vroeger op school in superstrakke spijkerbroeken. Op een dag begonnen ineens een paar meisjes uit mijn klas te lachen en naar mijn kruis te wijzen. Bleek ik rond te lopen met een enorme cameltoe: elke bal precies aan de andere kant van mijn gulp
.
Voor het stappen bij een vriend op bezoek.
Omdat ik de wond wilde laten zien, deed ik m'n broek naar beneden.
Op het moment dat die vriend zich voorover boog om de wond te inspekteren.
Deed z'n moeder de deur van z'n slaapkamer open.
Leg dat maar eens uit.
quote:Ik kan je zeggen dat ik me behoorlijk voor lul voelde staan
Op zondag 2 november 2003 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jezus nou lekker beschamend hoor
quote:Pijnlijk
Op zondag 2 november 2003 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ik had bij het voetballen een wond opgelopen aan m'n bovenbeen.Voor het stappen bij een vriend op bezoek.
Omdat ik de wond wilde laten zien, deed ik m'n broek naar beneden.Op het moment dat die vriend zich voorover boog om de wond te inspekteren.
Leg dat maar eens uit.
quote:lol
Op zondag 2 november 2003 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ik had bij het voetballen een wond opgelopen aan m'n bovenbeen.Voor het stappen bij een vriend op bezoek.
Omdat ik de wond wilde laten zien, deed ik m'n broek naar beneden.Op het moment dat die vriend zich voorover boog om de wond te inspekteren.
Leg dat maar eens uit.
In het busje gedouwd worden voor de ogen van een hele school is geen pretje...
quote:Zwam niet,
Op zondag 2 november 2003 20:01 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben ooit eens opgepakt door de politie omdat ik illegaal vuurwerk verhandelde.
Toen ging ik goed af, was vlakbij school. Dus iedereen zag het...
Leraren
Leerlingen
Vrienden
VriendinnenIn het busje gedouwd worden voor de ogen van een hele school is geen pretje...
quote:Nee dus!
Op zondag 2 november 2003 20:11 schreef Guidoweb5 het volgende:[..]
Zwam niet,
je vond het heel stoer
Reken maar dat ik me volledig verrot schaamde, ook omdat ik wist dat mijn moeder ingelicht zou worden en omdat ik dan meteen door leraren gestigmatiseerd zou worden.
Dus LUL NIET!
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:25 schreef eMAeRCe het volgende:
Ontopic:
-> dat ja. (maar dat was niet beschamend maar gewoon stom
)
quote:Dat heeft mijn moeder ook eens gedaan
Op zondag 2 november 2003 20:21 schreef 0_o het volgende:
Het laatste dat ik me kan herinneren - ik heb de meest beschamende momenten verdrongen - is dat ik er van overtuigd was dat het mijn auto was die ik probeerde open te maken. Kostte me zeker twee minuten voordat ik door had dat mijn auto 5 meter verderop geparkeerd stond.
Die andere auto leek er wel verdomd veel op..
Na heel wat geklooi zei ik maar: "Eey mam, dat is jouw auto niet "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |