Ik gebruik zelf af en toe wel eens een subtiele oogschaduw of lip gloss. Gewoon om het er mooi en stijlvol uit ziet. Het moet natuurlijk niet overdadig zijn maar een lichte tint kan helemaal geen kwaad. Ik snap ook niet dat mannen dat niet doen.
Ik vind alleen jammer dat je gelijk voor een travestiet wordt uitgemaakt. Ik pretendeer geen vrouw te zijn; ik vind alleen dat het moet kunnen en dat het ook mooi bij mannen staat.
Het is nu duidelijk dat je gewoon homo bent.
Kom er gewoon voor uit joh .
quote:Wat zijn jullie kortzichtig en zwart-wit-denkers.
Op zaterdag 1 november 2003 12:27 schreef schatje het volgende:
Waarom zijn mannen gelijk homo?
Het is nu duidelijk dat je gewoon homo bent.Kom er gewoon voor uit joh
.
quote:Oeh dies origineel
Op zaterdag 1 november 2003 12:25 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
Kan (met de nadruk op kan) mooi zijn, gebruik zelf niks.
wat quote's van de TS
quote:
Met je ogen merk je het verschil echt niet. Tenzij hij zich niet geschoren heeft.
Ik val helemaal niet op mannen, ik vind het gewoon lekker
quote:
Als ze een keer of soms met een lekkere jongen zoenen. Bij vrouwen wordt dit gedrag veel makkelijker getolereerd en is ze niet meteen een pot of lesbo.
quote:
Precies. Volgens mij komt het door de onderlinge competitie bij mannen en omdat mannen vroeger bang waren voor homo uitgemaakt te worden.
Ik zou tegen eenieder willen zeggen: probeer het eens!
quote:Als je een topic over mij wilt openen... be my guest
Op zaterdag 1 november 2003 12:34 schreef The-Chosen1 het volgende:
uit :http://forum.fok.nl/showtopic.php/412630wat quote's van de TS
[..]
[..]
[..]
Maar verknal deze topic niet. Dit is gewoon een serieuze topic over make-up bij mannen
[Dit bericht is gewijzigd door LowJoe op 01-11-2003 12:41]
quote:Daar zit hem nu net het punt.
Op zaterdag 1 november 2003 12:35 schreef sourcy het volgende:[..]
Als je een topic over mij wilt openen... be my guest
Maar verknal deze topic niet. Dit is gewoon een serieuze topic over make-up bij mannen
DAT KAN DUS NIET, of het is een serieus topic, of het gaat over make-up bij mannen.
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:41 schreef okkie-man het volgende:
[afbeelding] TS over een paar jaar
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:41 schreef okkie-man het volgende:
[afbeelding] TS over een paar jaar
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:43 schreef sourcy het volgende:[..]
![]()
Is er hier geen man die het een keer geprobeerd heeft. Ook al was het maar in een dronken bui?
Vond je het misschien stiekem niet prettig?
Ik vind dat het niets met homosexualiteit te maken heeft, al hangt er wel zo'n travestietsfeertje omheen. Maar moet je je daarvoor inhouden? Zolang het niet overdreven is, zou ik het niet eens zien en als ik het al zag zou ik me er niet aan storen.
Ik zie liever een kerel met make-up, dan een relnicht zonder.
Kortzichtige homofoben hier...
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 01-11-2003 13:48]
Homo? Welnee joh, ben je mal?
[Dit bericht is gewijzigd door PvtRyan op 01-11-2003 12:52]
quote:misschien ten overvloedde: homo
Op zaterdag 1 november 2003 12:22 schreef sourcy het volgende:
Ik gebruik zelf af en toe wel eens een subtiele oogschaduw of lip gloss. Gewoon om het er mooi en stijlvol uit ziet. Het moet natuurlijk niet overdadig zijn maar een lichte tint kan helemaal geen kwaad. Ik snap ook niet dat mannen dat niet doen.Wat vinden jullie daarvan?
vrouwen gebruiken make-up om mannen te palen, mannen gebruiken macho-uiterlijk/-gedrag of een goede baan etc. om vrouwen te palen; mannen kunnen elkaar niet imponeren met zulk voor de andere sexe imponerend gedrag, dus moeten ze make-up gaan gebruiken om alsnog op te vallen in de massa -> homo
quote:Als je niet te veel doet, is het niet lastig. En ja, af en toe sneak ik even naar de dames toiletten. Die kunnen er de lol wel van in zien.
Op zaterdag 1 november 2003 12:52 schreef PvtRyan het volgende:
Is dat niet lastig dat je af en toe wegmoet om je make-up bij te werken? Eventjes je neus poederen, beetje optutten.Homo? Welnee joh, ben je mal?
In de heren toiletten kom je mensen zoals hier tegen
quote:Mannen?
Op zaterdag 1 november 2003 12:53 schreef sourcy het volgende:In de heren toiletten kom je mensen zoals hier tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |