abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 november 2003 @ 07:50:08 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14293155
vorige delen:
Tarantino's nieuwe telg: Kill Bill
Kill Bill: de nieuwe film van Quentin Tarantino #2

En in tegenstelling tot onderhand velen hier heb ik hem nog steeds niet gezien, geen zin om te downloaden alhoewel ik hem wel graag wil zien.

Dat wordt dus nog ff wachten t/m 20 november, nog 3 weekjes. Ach eerst nog The Matrix Revolutions om me mee bezig te houden dus dat lukt wel

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 1 november 2003 @ 08:09:41 #2
43172 crN
The Excessum
pi_14293209
Lijkt me wel een leuke film, Reservoir Dogs, Plup Fiction en From Dusk Till Dawn waren allemaal leuke films.
  Moderator zaterdag 1 november 2003 @ 08:12:44 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14293223
Ik vond het een erg leuke film...de leukste van 2003 tot nu toe in ieder geval. (Nou is dat niet zo moeilijk want zoveel leuks is er niet voorbij gekomen het afgelopen jaar).

Een film als deze zorgt ervoor dat jonge mensen keer op keer weer verslaafd zullen raken aan films: veel fantasie, het doorbreken van stijlen, puur entertainment.

Grote aanrader...de volgende film kan niet snel genoeg komen...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 1 november 2003 @ 09:08:50 #4
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_14293427
wat ik eigenlijk best gek vind, is dat quentin nóg een film heeft geschreven, alleen dat wordt vreemd genoeg niet gezien als 1 van zn films

namelijk: True Romance, oh ja, hij heeft ook natural born killers geschreven natuurlijk, maarehh je kon wél de hand van de meester zien in die films.

Oh ja, Killing Zoë is ook van Tarantino, maar over het algemeen worden alleen de films die hij later heeft uitgebracht en directed heeft als van hém zelf gezien.

Apart...

p.s. ben ook een gigantische tarantino fan zoals je wel uit mn verhaal kan opmaken

"Fotootje van..."-Plaatser
pi_14297212
Ik heb hem gisteravond in Belgie gezien. De film was vermakelijk, maar meer dan dat niet voor mij persoonlijk. Ik vond het een beetje clichématig hoe de filmtruukendoos werd opengetrokken. Punt.
Superfly.
pi_14297583
Gister ook gezien in belgie. Ik vond de film veel te langdradig, te stukken daar dan apart van waren wel goed, maar ik denk dat ze hem zeker 15 minuten hadden kunnen inkorten als ze die gare lange stukken eruit hadden gehaald
  zaterdag 1 november 2003 @ 14:51:02 #7
65477 Bill.Lumbergh
Thanks a bunch...
pi_14297735
Ik vond de film erg matig... slecht verhaal, cliche gedoe, realisme van niks.

Ik snap dan ook niks van die hoge rating op IMDB.

Zal wel komen door al die Tara-aanhangers die bij wijze van spreken The Fast And The Furious nog een 10 zouden geven als de naam van Quentin op de hoes zou staan.

Tegenvaller...

Whaaaaat's happening?
  zaterdag 1 november 2003 @ 14:57:29 #8
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_14297850
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 14:51 schreef Bill.Lumbergh het volgende:
slecht verhaal
Wat vind je dan slecht aan het verhaal?
quote:
cliche gedoe
Hij heeft een hommage gebracht aan oude kung fu b-films, dan krijg je automatisch wat cliche's erbij.
quote:
realisme van niks.
Dus elke actie/fantasy/s.f-film vind jij maar niks.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_14297882
lijkt me fijne film
killing zoe is erg cool btw.
  Redactie Games zaterdag 1 november 2003 @ 14:59:21 #10
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14297883
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 09:08 schreef SinCerEly het volgende:
wat ik eigenlijk best gek vind, is dat quentin nóg een film heeft geschreven, alleen dat wordt vreemd genoeg niet gezien als 1 van zn films

namelijk: True Romance, oh ja, hij heeft ook natural born killers geschreven natuurlijk, maarehh je kon wél de hand van de meester zien in die films.

True Romance is , zwaar onderschatte film en Christian Slater's beste film.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 1 november 2003 @ 15:03:02 #11
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_14297944
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

True Romance is , zwaar onderschatte film en Christian Slater's beste film.

Sinds wanneer word True Romance onderschat
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_14298051
ik heb hem gezien
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  zaterdag 1 november 2003 @ 15:08:35 #13
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_14298063
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 15:07 schreef piertje2 het volgende:
ik heb hem gezien
Ik ook
IMDb Vote History
  zaterdag 1 november 2003 @ 15:08:38 #14
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_14298066
zoals dat bloed soms uit de wonden spuit.. alsof een hogedruk-reiniger wordt aangezet

Ik vond het niet echt een bijzondere film, die gangster films ("Resevoir Dogs", "Pulp Fiction" en "Jacky Brown") waren beter

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_14301324
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 08:09 schreef crN het volgende:
Lijkt me wel een leuke film, Reservoir Dogs, Plup Fiction en From Dusk Till Dawn waren allemaal leuke films.
Form dusk till dawn was niet van Quentin.... hij heeft er alleen in gespeeld (misschien ook geregiseerd??), maar niet geschreven. Wel Jackie Brown Neemt niet weg dat het allemaal zeer goede films zijn
If I am not back in 5 minutes.... just wait longer
  Moderator zaterdag 1 november 2003 @ 18:03:20 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14301994
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 17:37 schreef Trancer het volgende:

[..]

Form dusk till dawn was niet van Quentin.... hij heeft er alleen in gespeeld (misschien ook geregiseerd??), maar niet geschreven. Wel Jackie Brown Neemt niet weg dat het allemaal zeer goede films zijn

IMDB:

From Dusk Till Dawn (1996)

Directed by
Robert Rodriguez

Writing credits
Robert Kurtzman (story)
Quentin Tarantino

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 1 november 2003 @ 18:16:09 #17
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_14302322
Ik ga 'm vanavond in België kijken, kan niet wachten!
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_14302471
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 18:03 schreef Mike het volgende:

[..]

IMDB:

From Dusk Till Dawn (1996)

Directed by
Robert Rodriguez

Writing credits
Robert Kurtzman (story)
Quentin Tarantino

D8 toch echt dat hij niet het verhaal geschreven had..... Ook was er een uurtje geleden een stuk over Quentin op Mtv (movie special) waarin de films besproken werden die hij zelf geschreven had. From dusk till dawn zat daar niet bij...

I stand corrected

If I am not back in 5 minutes.... just wait longer
pi_14309338
als ie eindelijk in nederland uit is, gaan degene die m al in belgie gezien hebben m weer in de nederlandse bioscoop kijken?

wat was de reactie van het publiek waar jij bij zat?

het belgische publiek was bij ons tamelijk stil, heel stil eigenlijk, nu en dan een reactie maar voornamelijk ..ja.. stil. slechts twee mensen liepen weg. tijdens het anime gedeelte liep een stel voor me langs richting de deur.

is iemand nog bepaalde dingen opgevallen in de film? zoals de reklame voor red apples in de luchthaven?

zaterdag 1 november 2003 @ 23:09:58 #20
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_14309542
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 22:59 schreef Astronaut_Jones het volgende:
als ie eindelijk in nederland uit is, gaan degene die m al in belgie gezien hebben m weer in de nederlandse bioscoop kijken?
Ja, ik ga hem zaterdag in een Tarantino-nacht (samen met Pulp Fiction ) weer kijken.
En ik ga hem ook kijken in de sneak.
quote:
is iemand nog bepaalde dingen opgevallen in de film? zoals de reklame voor red apples in de luchthaven?
Die heb ik ook voorbij zien komen.
IMDb Vote History
  zondag 2 november 2003 @ 00:24:44 #21
4180 Hare
Come fly with me!
pi_14311155

Ik mag niet later komen voor de Tarantino nacht

Bij ons begint de Quentin Tarantino avond om 12 uur 's nachts (ook op zaterdag). En ik moet zondag werken.

Nou dacht ik het zo te regelen, dat ik vroeg m'n bed in zou duiken, de eerste film (Jackie Brown) zou skippen en dan met Pulp Fiction beginnen . Daarna Kill Bill (ben zo benieuwd!!! ) om een uur of 8, half negen thuis, ff mijn bed in, en om 12 uur naar m'n werk.

Maar om half 3 willen ze niet ff de deuren voor me opendoen. Gaat m'n plannetje niet duur en moet ik tot de 20e wachten

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_14312165
Ik heb hem net gezien .

Geweldig .

Eigenlijk zit er geen kont aan verhaal in de film, maar hij blijft toch boeien. Er zijn scenes die superlang duren, maar ze gaan niet vervelen. Het is ook echt een aparte film, er valt geen labeltje op te plakken, er zit comedy in, actie, drama, enz. Daarnaast is de muziek en het camera werk ook echt heel apart. Ik vind het zeker een aanrader .

zondag 2 november 2003 @ 01:28:22 #23
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_14312459
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:13 schreef Lexie het volgende:
Ik heb hem net gezien .

Geweldig .

Eigenlijk zit er geen kont aan verhaal in de film, maar hij blijft toch boeien. Er zijn scenes die superlang duren, maar ze gaan niet vervelen. Het is ook echt een aparte film, er valt geen labeltje op te plakken, er zit comedy in, actie, drama, enz. Daarnaast is de muziek en het camera werk ook echt heel apart. Ik vind het zeker een aanrader .

Ik deel je mening. Soms wist ik gewoon echt niet of ik nou moest lachen of geschokt moest zijn, zeer aparte gewaarwording! Je moet de film in ieder geval niet te serieus nemen, dat is wel duidelijk.

Maar filmisch gezien is dit echt een meesterwerk. De cinematografie en de manier waarop de muziek de sfeer bepaalt, is echt geweldig! Ook leuk om te zien dat er een dikke knipoog wordt gegeven naar Japanse animé en Bruce Lee, waar ik een groot fan van ben.

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
pi_14312563
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 14:57 schreef victorinox het volgende:
Hij heeft een hommage gebracht aan oude kung fu b-films, dan krijg je automatisch wat cliche's erbij.
Wat raar dat iedereen het over hommages heeft. Op mij kwam het meer over als een parodie op vechtfilms, maar dan wel een superieure waarin hij even laat zien hoe het moet. Geef toe, dat spuitende bloed zou raar zijn in een hommage.

Hommage of parodie?

[Dit bericht is gewijzigd door Bazyx op 02-11-2003 01:36]

Redactie Frontpage zondag 2 november 2003 @ 01:35:56 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14312577
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:35 schreef Bazyx het volgende:
Hommage of parodie?
Of beide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties