quote:Met een onnodig provocerende topictitel. En dan kun je wmb piepen wat je wilt, maar een feit is nu eenmaal dat de toon van een topic veelal gezet wordt door de titel.
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:50 schreef sp3c het volgende:
dat was ik idd vergeten erbij te zeggen ik vroeg er idd bij wat de huidge openingspost any better (een haar beter) maakt dan die van mij.het is gewoon een voortzetting van een discussie uit het vorige topic net als de huidige openingspost die over exact hetzelfde gaat hoeveel fluiten heeft die met de Ramaddan te maken?
Dat is door kozzmic volkomen terecht van een slot voorzien, mat de kanttekening dat het iedereen vrij is om het alsnog op een normale manier te proberen.
Dus als het je wel om een echte discussie te doen is, dan kan dat in het daarna geopende topic.
quote:provocerend????????
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Met een onnodig provocerende topictitel. En dan kun je wmb piepen wat je wilt, maar een feit is nu eenmaal dat de toon van een topic veelal gezet wordt door de titel.
ik zou niet weten hoe ik ramaddan en shit als provocerend uit moet leggen en waarom is dat provocerend en 'het legger anno 2003: sigarettenpeuken op je arm' niet ... omdat het over defensie gaat?
als dat al provocerend is dan mogen de volgende posts van mij best verwijderd worden
quote:generalisatie
Geplaatst door Coone op donderdag 30 oktober 2003 12:54quote:nee, ik druk geen sigarettenpeuken uit op mensen, soldaten doen dat wel.
quote:ronduit discriminerend
Geplaatst door pro_jeex op donderdag 30 oktober 2003 12:44quote:Vrouwen horen niet in het leger en homo's ook niet, die zijn geestelijk niet helemaal gezond en dat is ook vereist in het leger.
zo kan ik nog wel ff doorgaan maar het ging mij zoals gezegd nu ff niet om de titel
quote:dus feitelijk was er nix mis mee?
Dat is door kozzmic volkomen terecht van een slot voorzien, mat de kanttekening dat het iedereen vrij is om het alsnog op een normale manier te proberen.Dus als het je wel om een echte discussie te doen is, dan kan dat in het daarna geopende topic.
anders verwijderd kozzmic het strax gelijk onder het mom 'is niet normaal' of robh doet het omdat het 'er geen fluit mee te maken heeft' misschien moeten jullie als mods is meeten en duidelijk afspreken wat wel en niet door de beugel kan dan kunnen jullie tenminste 1 lijn trekken zonder dat iedereen iets anders zegt.
zo zijn die feedback topics een beetje nutteloos namelijk (ene moment zegt de ene A en de volgende zegt de volgende dag B).
edit: en ik zit niet te piepen, van mij hoeft het topic niet meer open en die discussie kan me eerlijk gezegd gestolen worden, ik vraag enkel om tekst en uitleg om herhaling te voorkomen
quote:Volgende keer een titel in Nederlands een voor iedereen begrijpbare taal en geen "blaaat blaaat" in je openingspost, dat zou een hoop schelen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:03 schreef sp3c het volgende:edit: en ik zit niet te piepen, van mij hoeft het topic niet meer open en die discussie kan me eerlijk gezegd gestolen worden, ik vraag enkel om tekst en uitleg om herhaling te voorkomen
quote:er mag geen blaat blaat in de openingspost
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:08 schreef robh het volgende:[..]
Volgende keer een titel in Nederlands een voor iedereen begrijpbare taal en geen "blaaat blaaat" in je openingspost, dat zou een hoop schelen.
er wordt duidelijk aangegeven wat ik nu geblaat vind dmv argumenten dus dat lijkt me een onzinnige beredenering, misschien moeten jullie bij de huisregels ff een aantal termen die niet gebruikt mogen worden toevoegen want het komt me niet bepaald logisch over
quote:dan wil ik nogmaals wijzen op die sigarettenpeuken topics
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:11 schreef ByteMe het volgende:
Een uitnodigende vriendelijke open titel doet wonderen
quote:Je kunt toch op een fatsoenlijke manier een topic openen? Of is dat teveel gevraagd? Geen ge-"blaaaat blaat blaaaaaat" en dat soort shit.
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:11 schreef sp3c het volgende:[..]
er mag geen blaat blaat in de openingspost
er wordt duidelijk aangegeven wat ik nu geblaat vind dmv argumenten dus dat lijkt me een onzinnige beredenering, misschien moeten jullie bij de huisregels ff een aantal termen die niet gebruikt mogen worden toevoegen want het komt me niet bepaald logisch over
quote:Daar staat niet "Het leger en shit: sigarettepeuken en shit"
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:12 schreef sp3c het volgende:dan wil ik nogmaals wijzen op die sigarettenpeuken topics
quote:Moet ik je nou ECHT gaan uitleggen dat een toevoeging als "en shit" nergens op slaat en onnodig denigrerend is?
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:03 schreef sp3c het volgende:[..]
provocerend????????
ik zou niet weten hoe ik ramaddan en shit als provocerend uit moet leggen en waarom is dat provocerend
quote:Kijk eens in MED.
en 'het legger anno 2003: sigarettenpeuken op je arm' niet ... omdat het over defensie gaat?als dat al provocerend is dan mogen de volgende posts van mij best verwijderd worden
[..]generalisatie
[..]ronduit discriminerend
quote:Maar MIJ wel. En IK en robh zijn hier de moderators.
zo kan ik nog wel ff doorgaan maar het ging mij zoals gezegd nu ff niet om de titel
quote:Die uitleg is gegeven, de topictitel is gewoon onnodig provocerend.
dus feitelijk was er nix mis mee?anders verwijderd kozzmic het strax gelijk onder het mom 'is niet normaal' of robh doet het omdat het 'er geen fluit mee te maken heeft' misschien moeten jullie als mods is meeten en duidelijk afspreken wat wel en niet door de beugel kan dan kunnen jullie tenminste 1 lijn trekken zonder dat iedereen iets anders zegt.
zo zijn die feedback topics een beetje nutteloos namelijk (ene moment zegt de ene A en de volgende zegt de volgende dag B).
edit: en ik zit niet te piepen, van mij hoeft het topic niet meer open en die discussie kan me eerlijk gezegd gestolen worden, ik vraag enkel om tekst en uitleg om herhaling te voorkomen
quote:tuurlijk kan dat maar daar is dan ook niet om gevraagd
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:33 schreef robh het volgende:[..]
Je kunt toch op een fatsoenlijke manier een topic openen? Of is dat teveel gevraagd? Geen ge-"blaaaat blaat blaaaaaat" en dat soort shit.
en zolang het beargumenteerd wordt zie ik het probleem niet
quote:maar wel een onnodig provocerende topictitel
[..]Daar staat niet "Het leger en shit: sigarettepeuken en shit"
quote:graag want in mijn woordenboek is het gewoon hetzelfde als 'en andere zaken' ik zie niet in wat er denigrerend aan is
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Moet ik je nou ECHT gaan uitleggen dat een toevoeging als "en shit" nergens op slaat en onnodig denigrerend is?
quote:jaja dat weten we nu wel maar er werd duidelijk aangegeven dat er een normale openingspost gevraagd werd volgende keer en ik zie niet in wat er niet normaal aan is.
[..]Kijk eens in MED.
[..]Maar MIJ wel. En IK en robh zijn hier de moderators.
beetje onhandig als jullie (robh) om de 10 seconde een andere reden opgeven, eerst was het een herhaling van zetten nu gaat het om het geblaat ... wat is het probleem nu eigenlijk?
quote:en dat was het?
[..]Die uitleg is gegeven, de topictitel is gewoon onnodig provocerend.
quote:Een normale openingspost, zonder blaaaat blaaaat (dat is niet normaal), over het onderwerp. Simpel.
Op zaterdag 1 november 2003 10:42 schreef sp3c het volgende:beetje onhandig als jullie (robh) om de 10 seconde een andere reden opgeven, eerst was het een herhaling van zetten nu gaat het om het geblaat ... wat is het probleem nu eigenlijk?
quote:Jah
en dat was het?
quote:maar wat is er nu niet normaal aan blaaaat blaaaaat, voor zover ik weet is het algemeen beschaafd Nederlands en de huisregels zeggen er nix over.
Op zaterdag 1 november 2003 11:23 schreef robh het volgende:[..]
Een normale openingspost, zonder blaaaat blaaaat (dat is niet normaal), over het onderwerp. Simpel.
mijn geblaat is goed beargumenteerd in tegenstelling tot bv
quote:in een niet nader genoemd ander topic, ik snap niet waarom dit wel als een normale openingspost gezien wordt en een post met bla bla en waarom het bla is niet.
Dit was te voorkomen door alleen niet-rokers aan te nemen.
quote:dus feitelijk was alleen de titel het probleem?
[..]Jah
dat wel een normale openingspost?
quote:Dat lijkt me wel heel ver gezocht. Ik zie niets waar dat uit zou blijken in ieder geval. Kun je het toelichten?
Op dinsdag 4 november 2003 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
no offense, maar mods, kunnen we trolls zoals Kirmibeyaz niet gewoon bannen, het is overduidelijk dat het een erg witte rechts-georienteerde nederlander is die de groots mogelijke moeite doet om ieder vooroordeel in zijn troll-persoonlijkheid probeert te stoppen en zodoende een negatief overdreven beeld schept van een bepaalde bevolkingsgroep om zo bij anderen vooroordelen te bevestigen.
Meneer vind de Grijze Turken een uitstekende organisatie, de Grijze Wolven zijn een erg dubieuze organisatie, die net zo helder zijn als verscheidene extreem rechtse groeperingen uit Nederland.Dat hele topic staat overigens vol met een erg hoog nationalistisch-aantal posts van KirmiziBeyaz, hier zien we overigens twee vooroordelen bevestigd. Het aanhangen, het aanmoedigen van een extremistische Turkse groepering, en een blinde loyaliteit aan Turkije, en dat terwijl hij toch werkelijk in Nederland woont en een Nederlands paspoort heeft. Het aloude "ik ben geen Nederlander maar een... inwoner-van-land-X" als er iets allochtonen word kwalijk genomen, is dat ze zich afzonderen van hun Nederlandse nationaliteit, en dat ze na zoveel generaties zichzelf niet zien als Nederlander, ze weten, dankzij vage nationalistische uitspraken, zich nog verder te distantieren van Nederland, waardoor acceptatie moeilijker word.
Want zeg nu zelf, hoe Nederlands is KirmiziBeyaz? Wat is zijn zaak hier, als hij zich een Turk in hart en nieren voelt, en het land ziet als het land waar hij wil wonen?
Overigens ook in dat topic weer het "Ik ben moslim, dus moet ik ergens Israel en Amerika de schuld geven van al het leed in de wereld", wederom een instelling die vooroordeel bevestigend is.
'Verkrachte vrouw moet dader huwen'
Dit is gewoon flame-bait. Een vooroordeel, Moslims zien de Westerse vrijheden omtrend seksualiteit als perversiteiten, ergo homo's moeten door eerder genoemde moslim worden vergeleken met pedofielen, om zo weer eens te schoppen tegen de emancipatie van homoseksueel Nederland, en die gehele emancipatie terug te draaien.
Overigens is de analogie zo krom als maar zijn kan. Maar dat maakt niet uit, het vooroordeel is bevestigd.
'Verkrachte vrouw moet dader huwen'
Dat hele topic staat overigens vol met vooroordelen die bevestigd worden. En het staat bomvol met "Het verdorven westen vs het verlichte Oosten"-posts, telkens weer benadrukkend dat Kirmizi het land waarin wij wonen ziet als een ziekelijk landje waar pedofilie een geaccepteerd fenomeen is.
Moet natuurlijk worden aangehaald, Fok zit vol met racisten, aldus Kirmizi, we negeren natuurlijk de houding die meneer in andere topics heeft aangenomen, waar hij niets liever doet dan te bewijzen dat generaliseren helemaal top is... als je een islamitische Turk bent.
''Haagse scholen weren allochtonen''
dit was ook een leuk topic, waar het natuurlijk, zonder enige bewijzen, weer werd gegooid op Racisme, wederom het vooroordeel bevestigd. Allochtonen roepen erg makkelijk dat er sprake is van racisme, vooral wanneer uit de openingspost blijkt dat er geen enkel greintje bewijs is van deze praktijken.
Niet dat het iets uitmaakt, want Kirmizi neemt meteen de rol van slachtoffer aan.
quote:Behalve dat "Grijze Wolven
Op woensdag 5 november 2003 10:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
-verhaal-
Het enige dat ik over de streep vind is
quote:maar dat is een andere discussie.
Waarom omdat jij het eens bent met die lasterende slet? Ze mag blij zijn dat ze niet word aangeklaagd wegens smaad en laster. Ook leuk om te zien hoe jij haar verdedigt en hoe jij haar aanname voor waar aanneemt terwijl ze zelf toegeeft geen greintje bewijs te hebben.Racist!
quote:Maar ga je gang en vertel me waarom dat over de streep gaat. Oh wacht ik weet het al, omdat je als allochtoon mag generaliseren en discrimineren zoveel je wil, maar als je autochtoon bent is het een grove schande, en zelfs banwaardig.
Op woensdag 5 november 2003 11:01 schreef robh het volgende:[..]
Behalve dat "Grijze Wolven
" kom ik echt niets verkeerds tegen. Ik vind het allemaal maar vrij lafjes en kan er zeker geen onwil, flames of racisme in ontdekken.
Het enige dat ik over de streep vind is
[..]maar dat is een andere discussie.
oh ja ik was vergeten dat jij er geen probleem hebt met nationalisme, mits het van allochtonen jegens een ander land gaat. En ik was vergeten dat jij ook denkt dat homo's gelijk staan aan pedofielen.
quote:Slikte jouw moeder LSD toen ze van jou zwanger was? Of snap je de definitie van fatsoen niet?
Op woensdag 5 november 2003 11:14 schreef Kugari-Ken het volgende:Maar ga je gang en vertel me waarom dat over de streep gaat. Oh wacht ik weet het al, omdat je als allochtoon mag generaliseren en discrimineren zoveel je wil, maar als je autochtoon bent is het een grove schande, en zelfs banwaardig.
oh ja ik was vergeten dat jij er geen probleem hebt met nationalisme, mits het van allochtonen jegens een ander land gaat. En ik was vergeten dat jij ook denkt dat homo's gelijk staan aan pedofielen.
quote:Relax man. Straks wordt jij nog geband terwijl je op zoek was naar een ban voor een ander. We zouden jou niet kwijt willen als waardevol discussie persoon.
Op woensdag 5 november 2003 11:14 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Maar ga je gang en vertel me waarom dat over de streep gaat. Oh wacht ik weet het al, omdat je als allochtoon mag generaliseren en discrimineren zoveel je wil, maar als je autochtoon bent is het een grove schande, en zelfs banwaardig.
quote:Ik snap de definitie van fatsoen niet, ik beroep me op mijn geloof, mijn culturele achtergrond en nog tal van andere zaken die een user zoals Kirmizi homoseksuele users te vergelijken met pedofielen, of zeggen dat autochtonen, pedofilie accepteren, mag aannemen in een discussie.
Op woensdag 5 november 2003 11:17 schreef robh het volgende:[..]
Slikte jouw moeder LSD toen ze van jou zwanger was? Of snap je de definitie van fatsoen niet?
Als Kirmizi geen fatsoen hoeft te hebben, net als Motown en nog tal van andere users, dan hoef ik dat ook niet.
quote:Zie jij Kirmizi ergens persoonlijk worden?
Op woensdag 5 november 2003 11:28 schreef Kugari-Ken het volgende:Ik snap de definitie van fatsoen niet, ik beroep me op mijn geloof, mijn culturele achtergrond en nog tal van andere zaken die een user zoals Kirmizi homoseksuele users te vergelijken met pedofielen, of zeggen dat autochtonen, pedofilie accepteren, mag aannemen in een discussie.
Als Kirmizi geen fatsoen hoeft te hebben, net als Motown en nog tal van andere users, dan hoef ik dat ook niet.
Beroep jij je maar op wat je wilt, als je niet op een fatsoenlijke manier wilt posten (en dan doel ik niet eens op je mening, maar op de vorm) dan is dat jouw probleem.
Ik vind je klacht ongegrond, dat jij dan denkt dat je gewoon maar wat aan mag klooien volg ik niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |