quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar alleen posten om B&H voorbij te gaan vind ik ook nergens over gaan. Het moet wel enige inhoud hebben, anders wordt dit net zo'n grote bende als Onzin
we moeten nu niet allemaal posts krijgen met alleen maar smilies ofzo
quote:moet je alleen dit topic nog gaan gebruiken als het zover is en voor de rest posten in die andere topics.
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar alleen posten om B&H voorbij te gaan vind ik ook nergens over gaan. Het moet wel enige inhoud hebben, anders wordt dit net zo'n grote bende als Onzin
quote:potverdorie, gaat echt hard
Op vrijdag 12 december 2003 15:09 schreef Doc het volgende:
En we zijn 2 posts voorbij B&H en zijn nu 12e forum qua in aantal posts op dit forum...
quote:wat is de volgende en wat is de achterstand???
Op vrijdag 12 december 2003 15:09 schreef Doc het volgende:
En we zijn 2 posts voorbij B&H en zijn nu 12e forum qua in aantal posts op dit forum...
quote:Zie de index.
Op woensdag 17 december 2003 19:45 schreef rubbereend het volgende:
wat is de volgende en wat is de achterstand???
quote:politiek
Op woensdag 17 december 2003 19:45 schreef rubbereend het volgende:[..]
wat is de volgende en wat is de achterstand???
quote:politiek met ongeveer 7800 posts
Op woensdag 17 december 2003 19:45 schreef rubbereend het volgende:wat is de volgende en wat is de achterstand???
quote:Kut. SCH is unbanned.
Op woensdag 17 december 2003 20:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
politiek met ongeveer 7800 posts
quote:Hebben we geen 'voetbal groepskloon' om hem daar uit de tent te lokken en weer een ban aan te smeren?
Op woensdag 17 december 2003 20:52 schreef tong80 het volgende:Kut. SCH is unbanned.
quote:U riept mijn?
Op donderdag 18 december 2003 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Hebben we geen 'voetbal groepskloon' om hem daar uit de tent te lokken en weer een ban aan te smeren?
quote:Dat hebben we wel voor het EK gered
Op woensdag 17 december 2003 20:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
politiek met ongeveer 7800 posts
quote:mety jouw als sapmmert halen we het nog voor het EK
Op vrijdag 19 december 2003 09:43 schreef Bartoli het volgende:
of anders erna wel
quote:In een maand dus 2800 dichterbij gekomen en dat in de winterstop. op 1 maart moet het dus wel gelukt zijn denk ik.
Op maandag 19 januari 2004 15:44 schreef rubbereend het volgende:
voor de geintreseerde, het verschil met politiek is inmiddels onder de 5000 gekomen
quote:aarvoor moeten we dan maar onze troefkaart het EK gebruiken, die moet goed zijn voor een hoop posts
Op maandag 19 januari 2004 15:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Daarna is het voorlopig positie verdedigen, NWS is de volgende, met 100000 posts voorsprong op POL.
quote:ALs die in VBL blijft...
Op maandag 19 januari 2004 16:02 schreef rubbereend het volgende:[..]
aarvoor moeten we dan maar onze troefkaart het EK gebruiken, die moet goed zijn voor een hoop posts
quote:daar zou nog ee topic over komen, dus dat komt nog ter sprake. Maar het lijkt mij hier toch op zijn plaats
Op maandag 19 januari 2004 16:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
ALs die in VBL blijft...
quote:Zal wel een apart subforum worden
Op maandag 19 januari 2004 16:04 schreef rubbereend het volgende:[..]
daar zou nog ee topic over komen, dus dat komt nog ter sprake. Maar het lijkt mij hier toch op zijn plaats
quote:Als we dat topic nu vast openen, dan lopen we weer wat posts in.
Op maandag 19 januari 2004 16:04 schreef rubbereend het volgende:[..]
daar zou nog ee topic over komen, dus dat komt nog ter sprake. Maar het lijkt mij hier toch op zijn plaats
quote:lijkt me uberhaupt niet zo'n slecht idee, kan er alvast het een en ander besproken worden, bjivoorbeeld nu het gedoe rond het assistentschap van Gullit. als de modjes t prima vinden dan lijkt mee een EK 2004 voorpret topic niet verkeerd. mooie openingspost met het speelschema enzo dr in.
Op dinsdag 20 januari 2004 10:14 schreef DivineJester het volgende:[..]
Als we dat topic nu vast openen, dan lopen we weer wat posts in.
Kunnen we daar ook weer een serie van maken.
Met Neuzen - P$V, Roma - Juve etc. voor de boeg komend weekend, en midweeks allerlei bekervoetbal, komt dat wel goed.
quote:VBL had over heel januari 350 posts meer dan POL.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:18 schreef Doc het volgende:
Tijdens de weken van de winterstop in totaal nog meer posts dan in POL. Had ik niet verwacht.
quote:Zie je nou wel dat voetbal veel belangrijker is dan politiek
Op dinsdag 3 februari 2004 21:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
VBL had over heel januari 350 posts meer dan POL.
Zie het lijstje in Centraal [POLstats]-topic.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Zie je nou wel dat voetbal veel belangrijker is dan politiek
quote:Een dagje topics over asielbeleid en allochtonen en het verschil is 11 uur later weer 1800!
Op donderdag 5 februari 2004 10:38 schreef rubbereend het volgende:
een avondje bekervoetbal en het verschil is nu nog zo'n 1000 posts
En POL gaat als eerste over de 300.000 !
quote:Het lijkt Volendam wel, heen en weer.. (En nog een keer...)
Op donderdag 5 februari 2004 21:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Een dagje topics over asielbeleid en allochtonen en het verschil is 11 uur later weer 1800!
quote:you can run but you can't hide.....
Op donderdag 5 februari 2004 21:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Een dagje topics over asielbeleid en allochtonen en het verschil is 11 uur later weer 1800!
quote:"I wanna runaway, never say goodbye, wanna know the truth instead of wondering why."
Op donderdag 5 februari 2004 21:58 schreef DutchGooner het volgende:[..]
you can run but you can't hide.....
quote:Beide fora zijn leuk om te volgen. Zondag zal vbl weer een stukje inlopen en met Super Tuesday zal POL weer flink uitlopen.
Op donderdag 5 februari 2004 21:50 schreef Kozzmic het volgende:
Een dagje topics over asielbeleid en allochtonen en het verschil is 11 uur later weer 1800!En POL gaat als eerste over de 300.000 !
quote:VBL heeft structureel meer posts, dus in de loop van het weekend zal het wel gebeurd zijn. En zo druk als het vandaag is in POL dat heb ik liever ook niet elke dag.
Op donderdag 5 februari 2004 22:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Beide fora zijn leuk om te volgen. Zondag zal vbl weer een stukje inlopen en met Super Tuesday zal POL weer flink uitlopen.
Ik vind trouwens het aantal posts per maand een betere manier om fora te vergelijken, dat cijfertje in de index zegt niet zo veel. De verschillende fora bestaan niet uiteraard niet even lang, en ik heb bijvoorbeeld bij de start van POL een hoop topics 'overgehengeld' vanuit ANM en C&H.
quote:Hengeltje uitwerpen, dus.
Op donderdag 5 februari 2004 22:10 schreef Kozzmic het volgende:[..]
VBL heeft structureel meer posts, dus in de loop van het weekend zal het wel gebeurd zijn. En zo druk als het vandaag is in POL dat heb ik liever ook niet elke dag.
Ik vind trouwens het aantal posts per maand een betere manier om fora te vergelijken, dat cijfertje in de index zegt niet zo veel. De verschillende fora bestaan niet uiteraard niet even lang, en ik heb bijvoorbeeld bij de start van POL een hoop topics 'overgehengeld' vanuit ANM en C&H.
quote:Tja, als er een politicus praat over rassenrellen die niet bij voorbaat negatief zijn, dan is er gesprekstof te over.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:45 schreef rubbereend het volgende:
nou bij POL lopen ze gewoon weer uit, nu is het gat meer dan 2.000
Maar binnen een week zal VBL wel meer posts hebben dan POL.
quote:Sorry
Op zaterdag 7 februari 2004 15:45 schreef rubbereend het volgende:
nou bij POL lopen ze gewoon weer uit, nu is het gat meer dan 2.000
quote:Morgen lopen we wel weer in
Op zaterdag 7 februari 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Tja, als er een politicus praat over rassenrellen die niet bij voorbaat negatief zijn, dan is er gesprekstof te over.
Maar binnen een week zal VBL wel meer posts hebben dan POL.
quote:ja als iedereen in Den Haag een beetje zn mond kan houden
Op zaterdag 7 februari 2004 15:55 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Morgen lopen we wel weer in
.
POL is weer uitgelopen, maar ik ben benieuwd wat het verschil aan het einde van de dag is
quote:Wanneer dat zal zijn zal afhangen waar, of, en hoe het EK op Fok gedaan wordt ...
Op zondag 8 februari 2004 12:56 schreef Eilanden het volgende:Op naar het half miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |