abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14158870
http://www.nu.nl/news.jsp?n=224192&c=11

Met alle respect hoor, maar ik vind haar maar erg arrogant en erg onflexibel...

Als het over negatieve dingen gaat wil ze niet eens antwoorden... Doet me denken aan een politicus die een tijdje terug in nederland is doodgeschoten...

Zijn hier antillianen op het forum ? Wat vind men op de Antillen van haar ?

zondag 26 oktober 2003 @ 22:00:22 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_14159209
Ik vind dr wel ok.

Ze snapt dan wel niet goed Nederlands, werkt niet altijd even mee.. maar staat wel haar mannetje

Camera 1... 1!
  zondag 26 oktober 2003 @ 22:00:56 #3
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_14159227
-edit-
Probeer het nog eens, maar dan zonder gescheld en met onderbouwing.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 26-10-2003 22:04]

zondag 26 oktober 2003 @ 22:17:17 #4
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_14159700
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:00 schreef thetruth het volgende:
-edit-
Probeer het nog eens, maar dan zonder gescheld en met onderbouwing.
Wel geld eisen en niets oplossen. Wel autonomie van ons land maar dan wel met geld uit Nederland. Zeer corrupt dus en ik vind haar een teef, ik zeg dus niet dat ze het is.
pi_14164515
Armoede brengt ten alle tijden criminaliteit met zich mee. De Haagse leeghoofden zouden daar eens wat meer en harder aan moeten gaan werken i.p.v. met hun irritante vingertjes wat bolletjesslikkers terecht te wijzen, die vervolgens onze kostbare gevangenisruimte bezetten waardoor de echte criminelen naar huis gestuurd worden.

Kortom, haar commentaar mag dan wel bagataliserend en negerend zijn als het om drugskoeriers gaat, in bepaald opzicht heeft ze natuurlijk helemaal gelijk dat dit nergens over gaat, niet in de laatste plaats omdat de coke in de neuzen van vele rijke NL'ers verdwijnt. En verderest werkt ze mee aan opvoedprojecten voor probleemjongren op de Antillen en kijkt ze hoe dat in R'dam eraan toe gaat. Oftewel, wat zit je eigenlijk te zeuren.

pi_14164537
ej jonga die chimeid is flex mang
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_14164692
Ah joh Godett stelt niets voor.

Een loopvrouwtje van haar broer de crimineel, die denkt stoer een hele grote bek te kunnen hebben tegen NL.

Ja, tot NL het zat is en die 330 miljoen in de eigen knip houdt, ja dan komt ze opeens slijmen.

Vind er niet zo boeiend eigenlijk .

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  maandag 27 oktober 2003 @ 08:06:52 #8
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14164823
Schopje POL, ik zie zo 123 geen lopend topic over MG dus krijgt deze maar een zetje.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 27 oktober 2003 @ 08:26:45 #9
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14164981
Mevrouw Godett kan wat mij betreft eenzelfde behandeling tegemoet zien als de wijze waarop ze slecht nieuwsberichten tegemoet treedt. Negeren of mooi weer spelen vraagt de minste inspanning en offers...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14169085
ontzettend dom huisvrouwtje afkomstig uit een criminele familie....
  woensdag 29 oktober 2003 @ 18:55:45 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14229712
godett is een beetje hetzelfde als dat saddam, bij verplicht aftreden, had gekozen om zijn broer naar voren te schuiven. in mijn perceptie zie ik een marionette die bedient wordt door een crimineel. ik hoop dat ze naar hun geld kunnen fluiten en eens proberen (op eigen kracht) zonder gepapt of nat gehouden worden de boel in orde gaan maken. hoogste tijd om mondiaal de handen een uit de mouwen te steken, zonder dat ik daarmee bedoel dat je je bedelhandje uit je groezelige mouwtje mag steken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 30 oktober 2003 @ 11:44:24 #12
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_14244885
Ja, ze komt in elk geval niet erg snugger over. Ik betwijfel ook ten zeerste dat ze door onze politici serieus genomen wordt.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 11:46:55 #13
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14244928
Misschien heeft ze ook wel een inwendig onderzoek moeten doorstaan voor ze Nederland in kwam. Verklaart waarom ze zo kribbig is.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_14253709
Nou ja, er zijn wel een paar politici die een voorbeeld kunnen nemen aan haar manier van politiek voeren.
Ze zegt wat ze denkt, geeft duidelijk een mening en is voor niemand bang.
Wat dat betreft mogen ze wel met zo iemand op de proppen komen om het franse begrotingstekort aan te kaarten bij de EU.

Ik ben het trouwens totaal oneens met de politiek die ze voert, maar ze doet het wel oed.
- De nederlandse antillen zijn een grote rotzooi, criminaliteit, fraude is van alle dag en 90% heeft er mee te maken of doet het zelf.
- Nederland heeft 2 oplossingen:
1) prima dat ze onafhankelijk zijn, maar dan ook: geldkraan dicht, risicovluchten schrappen, bolletjesslikkers, smokkelaars binnen 1 uur na aankomst meteen terugzetten op het vliegtuig. En er banden mee onderhouden zoals we met belgie hebben, vriendschappelijk en meelevend.
2) Steun van nederland? Prima, maar dan wel als 13e provincie van nederland, dus dezelfde bestuursvorm als alle andere 12, Nederland zet er zelf een bestuur neer, want zelf kunnen ze dat niet> feit

Yeah baby Yeah!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 19:09:09 #15
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_14256650
Typische exponent van een afglijdende bananenrepubliek, helaas.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_14260765
Die griet zou hier nog niet worden aangenomen als garnalenpeller. Want een lomp wijf !!
signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')