Met alle respect hoor, maar ik vind haar maar erg arrogant en erg onflexibel...
Als het over negatieve dingen gaat wil ze niet eens antwoorden... Doet me denken aan een politicus die een tijdje terug in nederland is doodgeschoten...
Zijn hier antillianen op het forum ? Wat vind men op de Antillen van haar ?
Ze snapt dan wel niet goed Nederlands, werkt niet altijd even mee.. maar staat wel haar mannetje
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 26-10-2003 22:04]
quote:Wel geld eisen en niets oplossen. Wel autonomie van ons land maar dan wel met geld uit Nederland. Zeer corrupt dus en ik vind haar een teef, ik zeg dus niet dat ze het is.
Op zondag 26 oktober 2003 22:00 schreef thetruth het volgende:
-edit-
Probeer het nog eens, maar dan zonder gescheld en met onderbouwing.
Kortom, haar commentaar mag dan wel bagataliserend en negerend zijn als het om drugskoeriers gaat, in bepaald opzicht heeft ze natuurlijk helemaal gelijk dat dit nergens over gaat, niet in de laatste plaats omdat de coke in de neuzen van vele rijke NL'ers verdwijnt. En verderest werkt ze mee aan opvoedprojecten voor probleemjongren op de Antillen en kijkt ze hoe dat in R'dam eraan toe gaat. Oftewel, wat zit je eigenlijk te zeuren.
Een loopvrouwtje van haar broer de crimineel, die denkt stoer een hele grote bek te kunnen hebben tegen NL.
Ja, tot NL het zat is en die 330 miljoen in de eigen knip houdt, ja dan komt ze opeens slijmen.
Vind er niet zo boeiend eigenlijk .
Ik ben het trouwens totaal oneens met de politiek die ze voert, maar ze doet het wel oed.
- De nederlandse antillen zijn een grote rotzooi, criminaliteit, fraude is van alle dag en 90% heeft er mee te maken of doet het zelf.
- Nederland heeft 2 oplossingen:
1) prima dat ze onafhankelijk zijn, maar dan ook: geldkraan dicht, risicovluchten schrappen, bolletjesslikkers, smokkelaars binnen 1 uur na aankomst meteen terugzetten op het vliegtuig. En er banden mee onderhouden zoals we met belgie hebben, vriendschappelijk en meelevend.
2) Steun van nederland? Prima, maar dan wel als 13e provincie van nederland, dus dezelfde bestuursvorm als alle andere 12, Nederland zet er zelf een bestuur neer, want zelf kunnen ze dat niet> feit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |