met zo'n CV is het de ideale persoon het neerlands cultuurgoed en medialandschap op een hoger plan te krijgen. Wat vinden jullie?
quote:bron: http://www.lexharding.com/mongolie/avonturiers.html
Lex Harding (1945) werd na zijn studie op Nijenrode in 1967 disc jockey, eerst bij Radio Dolfijn, later bij Radio Veronica. Na de gedwongen verdwijning van dat radiostation zette hij zich in voor de legalisering van Veronica, hij werd directeur radio bij de Veronica Omroep Organisatie, bepaalde het muzikale gezicht van Veronica op televisie en werd bovendien benoemd tot bestuurslid. In 1988 was hij betrokken bij de oprichting van Sky Radio. In 1989 keerde hij Veronica de rug toe en werd algemeen directeur bij RTL Veronique. In 1992 verwezenlijkte hij een langgekoesterd ideaal en richtte hij Radio 538 op, in 1995 gevolgd door het muziek TV station The Music Factory, eerst in Nederland, later ook in Vlaanderen. In mei 1999 trok hij zich terug uit het dagelijks management van ondernemingen en nam hij zich voor (nog) meer tijd te besteden aan zijn hobbys: tuinieren en reizen.
Hier laat Lex zien, dat men aan zijn lippen hangt..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-10-2003 19:33]
quote:Ideologie en visie telt niet meer vandaag de dag...
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Lex Harding, de meest intelligente man uit de mediawereld. Hij is grappig ,slim, charmant, heeft een goede babbel, veel kennis van zaken, bereisd ,gehaaid en handig, kortom de ideale polititicus.
Ik ken Lex Harding verder niet zo goed, maar kun je verklaren van wat soort zaken hij veel kennis heeft?
quote:zie zijn CV ... De mediawereld kent hij op zijn duimpje. Hij heeft bewezen een groot visionair te zin door de strategische keuzes die hij maakte in zijn carriere. Ook op het gebied van cultuur en kunst is Harding een expert.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ideologie en visie telt niet meer vandaag de dag...
Ik ken Lex Harding verder niet zo goed, maar kun je verklaren van wat soort zaken hij veel kennis heeft?
quote:Anders ik wel, hij heeft echt geniale plannen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:08 schreef Dezz het volgende:
Ik zie liever BHFH in de politiek eigenlijk
quote:, gelukkig nog iemand die wat verder kijkt dan zijn neus lang is en teminste niet gewoon de meute napraat..
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:21 schreef VikingGold het volgende:[..]
Anders ik wel, hij heeft echt geniale plannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |