quote:mjah, eerst zien dan beoordelen zeg ik maar in dit geval
Tarantino denkt over vervolg Pulp FictionOp de site van Cinema Confidential heeft Quentin Tarantino zich in een interview uitgesproken over een mogelijk vervolg op zijn meesterwerk Pulp Fiction. Als het aan hem ligt begin hij vandaag nog met schrijven van de sequel:
That's something I always planned on doing, but other projects took precedence. Ten years on, John Travolta's getting older, Michael's getting older. I don't think they'd even want to do it. Not that that's the last hope audiences have of seeing more of Vic or Vincent Vega. There's an idea I have a Pulp Fiction follow-up. Sequels generally suck, so it's nothing I want to rush into. But bottom line: the studio wants it, the fans want it. I'm sure I can compromise somewhere. It'd be my way of apologizing for never getting 'Vega Brothers' off the ground I guess. That way, we could get John, we could get Michael, and we could get Sam and Tim...everyone back. It would be interesting to see whatever happened to Jules and his plans to 'walk the earth.' Hey, just having Michael and John in the same frame would be great. They're great. But that said, I got to write such a thing."
quote:prequel?
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:49 schreef Suphafly het volgende:
hoe kan travolta er nou in zitten? hij ging toch aardig dood in deel 1?
quote:Net als de film zelf... en deel voor en een deel na...
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
prequel?
En J. Travolta, S. Jackson, M. Madsen. T Roth en H. Keithel enzo in één film te zien.. dat kan toch alleen maar smullen zijn?
quote:Jackie 'fucking slow and boring' Brown
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:51 schreef Neilza het volgende:
Welke film van Tarantino is dan slecht?
quote:Dat is een kwestie van waardering voor het tempo. Nu is het tenminste een originele film. En het verhaal is sterk.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:54 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Jackie 'fucking slow and boring' Brown
quote:Onzin, is een hele goede film!
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:54 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Jackie 'fucking slow and boring' Brown
Maar een "vervolg" op PF vind ik een beetje een domme actie. De film is nu juist zo goed en met een sequel word het meestal alleen maar minder. (kijk maar naar the matrix bijvoorbeeld)
quote:Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:51 schreef Neilza het volgende:
Welke film van Tarantino is dan slecht?En J. Travolta, S. Jackson, M. Madsen. T Roth en H. Keithel enzo in één film te zien.. dat kan toch alleen maar smullen zijn?
quote:Dan kan het dus nog wel "bagger" worden he.. maar dat geef jezelf ook wel aan. maar goeie acteurs hoeven niet goed te blijven natuurlijk. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:59 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn
. Of het nou een baggerfilm wordt (wat ik betwijfel) of niet, wel goeie acteurs!
.
quote:idd. Met het casten van Pam Grier was Jackie Brown eigenlijk een eerbetoon aan het Blacksploitation filmgenre uit de jaren zeventig. Die film volgt dus ook keurig het tempo van de gemiddelde actiefilm uit die tijd.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:58 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat is een kwestie van waardering voor het tempo. Nu is het tenminste een originele film. En het verhaal is sterk.
quote:Curdled
Weet iemand hoe die ene film heet die gaat over schoonmakers die na een moord of een misdrijf het huis gaan schoonmaken?
[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 21-10-2003 16:20]
Ik hou van Tarantino!
quote:En Stanley kubrick dan ??
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:19 schreef bolus het volgende:
Tarantino is een van de weinige regisseurs, misschien wel de enige, die ik zou vertrouwen als het om een prequel (of sequel) gaat
quote:En Alfred Hitchcock dan?
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:22 schreef shady1983 het volgende:[..]
En Stanley kubrick dan ??
quote:En Martin Scorsese dan?
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:41 schreef Sai het volgende:[..]
En Alfred Hitchcock dan?
quote:En George Lucas dan? (
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:47 schreef California het volgende:[..]
En Martin Scorsese dan?
quote:En Francis Ford Coppola dan ??
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:58 schreef StrayDog het volgende:[..]
En George Lucas dan? (
)
quote:En James Cameron dan ??
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:13 schreef shady1983 het volgende:[..]
En Francis Ford Coppola dan ??
quote:Kubrick is dood, die kan geen sequels meer maken
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:22 schreef shady1983 het volgende:[..]
En Stanley kubrick dan ??
Zie ik dubbel?
[Quentin Tarantino] The Vega Brothers.
Tarantino denkt over vervolg Pulp Fiction
Ja ik zie dubbel en de bovenste is het oudste.
<<MikeyMo zeikstemmetje off>>
quote:ja ik weet het nou wel hoor, blijf je nou doorzeiken in meerdere topics tegelijk?
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:52 schreef SunChaser het volgende:
<<MikeyMo zeikstemmetje on>>Zie ik dubbel?
[Quentin Tarantino] The Vega Brothers.
Tarantino denkt over vervolg Pulp FictionJa ik zie dubbel en de bovenste is het oudste.
<<MikeyMo zeikstemmetje off>>
Of dat script wat hij "bijna af had" moet helemaal veranderd zijn.
quote:Die film heeft hij nooit van de grond gekregen zoals hij zelf zegt. Dit is Pulp Fiction 2, niet de Vega Brothers.
It'd be my way of apologizing for never getting 'Vega Brothers' off the ground I guess.
quote:Jij hier ook.
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:59 schreef MikeyMo het volgende:
Hmmm, gaat het wel over dezelfde film. In dat andere topic hebben ze het over een prequel op Pulp Fiction
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:49 schreef Suphafly het volgende:
hoe kan travolta er nou in zitten? hij ging toch aardig dood in deel 1?
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:50 schreef MikeyMo het volgende:prequel?
quote:Wat ik net dus ook al zei in het andere topic
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]Die film heeft hij nooit van de grond gekregen zoals hij zelf zegt. Dit is Pulp Fiction 2, niet de Vega Brothers.
quote:ik vraag het me enkel af, ik beweer niets.
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jij hier ook.
[..]
[..]
Het ziet er uit als een sequel, alleen moet ik nog zien hoe hij Travolta er in gaat verwerken. Wellicht in Flashbacks. We zien wel.
quote:ja, dat is zijn huidige project.
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:09 schreef Zpil het volgende:
Kill Bill
quote:nou, EP I en II waren
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:58 schreef StrayDog het volgende:[..]
En George Lucas dan? (
)
quote:vandaar ook de
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:52 schreef Dance-Commander het volgende:[..]
nou, EP I en II waren
. ge-wel-dig!
.
Een tweede deel van PF, van mij mag hij. Hij is de enige die weet wat en hoe het verhaal verder zou lopen. Wat zat er nou in de koffer?? Tot nu toe is het volgensmij een raadsel. Ik denk dat er een gedachte inzat. De gedachte dat je leven beinvloed kan worden door iets zeer kleins/groots/duurs/goedkoops. Dat je in iedergeval met twee benen op de grond moet blijven staan, en dat je over sommige dingen objectief moet blijven denken. Ik heb dit al eerder een keer ergens anders gezegd, en daar vonden ze het bull. Tja wat moet je er van zeggen. Ieder zijn eigen gedachte, en misschien is dat wel de uiteindelijke bedoeling geweest van QT.
P
quote:Inderdaad... ik vind het ook gewoon een ontzettend goede film.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:58 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat is een kwestie van waardering voor het tempo. Nu is het tenminste een originele film. En het verhaal is sterk.
Maar goed, we zien wel. Voorlopig krijgen we eerst Kill Bill .
Michael Madsen talked today about the much rumoured and talked about Vega Brothers movie "Quentin and I have talked about doing a film about the Vega brothers. He has the idea in his head, where Travolta and I would play club owners in Amsterdam. I do see the film being made. He just has to finish work on Kill Bill and the World War II movie he's working on, so it won't be for another 2 or 3 years, but I do see it happening then."
Madsen says : "All I can say is Quentin wants to make The Vega Brothers. He already has it in his head. But it has to be soon. Maybe next year? It will be set in Amsterdam."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |