abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_950104
Zijn er nog meer Fokkers die van plan zijn om daaraan mee te gaan doen? Ik geloof dat het op 11 november is dit jaar. Ik ben gisteren begonnen met trainen, en da's ook hard nodig want sinds de 7heuvelenloop van afgelopen november heb ik NIETS meer gedaan. Toen was mijn doel: de finish halen. Dit jaar is mijn doel: sneller lopen dan afgelopen jaar. Aangezien ik toen de bedroevende tijd had van 1 uur 36 lijkt het me niet zo moeilijk om dat te verbeteren

Wie gaat er ook meedoen?
Ben je al aan het trainen? Hoe ga je het aanpakken?

Voor de broodnodige voorpret kun je alvast kijken op http://www.zevenheuvelenloop.nl

zondag 3 juni 2001 @ 21:51:44 #2
11721 scheur
maar toch.....................
pi_963780
Ik beklim af en toe twee heuvels en ik moet eerlijk zeggen; dan rook ik een sigaretje en heb het helemaal gehad. Dus 7..............?

pi_1799052
Even omhoog aangezien het nog maar 5 weken is tot 11 november

Ben ik dan echt de enige Fokker die deelneemt aan dit mega-evenement?
Niemand anders?

Mij benieuwen dan of er uberhaupt 1 Fokker de finish haalt, want van mezelf ben ik daar nog niet zo zeker van

dinsdag 2 oktober 2001 @ 19:15:48 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1799062
Ik zelf niet.. Ik doe al jaren nietsmeer aan hardlopen.. M'n pa zou wel meedoen gloof ik maar volgens mij is dat ook dit jaar alweer niet t geval.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 21:39:57 #5
15951 raikkonen
Go Kimmmmi!!!!
pi_1800359
de enige keer dat ik de 7 heuvelenweg loop is tijdens de 4daagse van nijmegen daarna moet ik echt wel een biertje drinken en dan weer verder hele top
To finish first, you first have to finish!
pi_1800380
Ik hou niet zo van hardlopen, anders had ik wel meegedaan.

Ik rij wel op de racefiets drie keer op en neer. .

pi_1920405
En omhoog, omdat ik nog een heel klein beetje hoop heb dat er misschien toch een Fokker is die meedoet, en dit topic nog niet gezien had.

Met mijn voorbereidingen is het vrij beroerd. Vermoedelijk haal ik de finish wel, maar in dezelfde bedroevend langzame tijd als vorig jaar

pi_1921099
TheHolyOne was vroeger een vervent hardloper en heeft inmiddels de draad weer opgepakt maar doet ni mee, ik train en loop puur voor mezelf op m'n eigen parcours.

Maar als je het zo leuk vind, waarom loop je ni meer dan?
Vast wel een leuke atletiekclub in de buurt!

en aan bakboord zwemmen haaien......
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 22:52:56 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1921462
ik ben (was) meer een korte afstandssprinter en vond de Coopertest al een ramp
The Internets, I needs it..
pi_1928365
Jarenlang meegedaan (53.46), maar helaas unable om te rennen tegenwoordig
Anders had ik je wel vergezeld...
pi_1928409
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:43 schreef Tiger_Woods het volgende:
Jarenlang meegedaan (53.46
Waaaaaa dat is supersnel!
Geblesseerd nu? Balen..

Als je in de buurt komt, kom dan maar wel even kijken! Niet voor mij want dat wordt dus bedroevend...maar:

HAILE DOET MEE

pi_1936053
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:47 schreef Beatrice het volgende:

[..]
Als je in de buurt komt, kom dan maar wel even kijken! Niet voor mij want dat wordt dus bedroevend...maar:

In de buurt ben ik zeker: Als je op de Nijmeegsebaan (die eerste'berg' door het bos naar Groesbeek op een gegeven moment links afslaat (Derdebaan, naar de 7-hweg) dan kom je langs hole 6 van de golfbaan en zal ik jullie allemaalzien lopen...

En inderdaad: voorgoed geblesseerd, ik mis het lopen erg

pi_1940304
Jammer dan het in nijmegen is en dat ik helaas niet kan hardlopen verder wel leuk om een keer te doen.

ben van plan volgend voorjaar weer te gaan trainen, conditie is goed (veel cardio bij fitness). ben ik alleen nogal blessuregevoelig en wil eerst de rest van mijn lichaam in goede staat hebben en de conditie verbeteren voor dat ik weer ga lopen.

pi_2003408
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 11:28 schreef Tiger_Woods het volgende:
En inderdaad: voorgoed geblesseerd, ik mis het lopen erg
Eigenlijk is het niet eerlijk he, als mensen met een tijd van 53 minuten geblesseerd raken en kneuzen als ik nog wel kunnen deelnemen

Het is namelijk best bedroevend met mij gesteld. Ik heb vandaag met grote moeite een uur gelopen op een sukkeldrafje. Ben ongeveer net zo slecht voorbereid als vorig jaar, en toen deed ik er ruim anderhalf uur over! Zou misschien beter niet kunnen starten, maar dan laat ik mijn zusje (die voor het eerst meedoet) EN mijn vader (die speciaal meedoet omdat zusje en ik meedoen) in de steek. En bovendien: als ik nu besluit om niet mee te doen ga ik al helemaal niet meer trainen en wordt het NOG bedroevender met mijn conditie

Wel gaaf dat Gebreselassie meedoet, voor de publiciteit (al heeft de 7heuvelenloop dat niet echt meer nodig denk ik) en gewoon omdat hij een toploper is! Laatst liep ie zijn eerste halve marathonwedstrijd....meteen gewonnen. Grote kans dat ie bij de 7heuvelenloop ook als eerste over de finish komt, de vraag is alleen in wat voor tijd.

pi_2004184
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 22:00 schreef Beatrice het volgende:

Eigenlijk is het niet eerlijk he, als mensen met een tijd van 53 minuten geblesseerd raken en kneuzen als ik nog wel kunnen deelnemen

las in de runners world tekst van een duurloper en die stelde ook dat langzame lopers minder slijtage hebben dus is het logisch dat de echte hardlopers (meer hardrenners) meer last van blessure's hebben. Klappen zijn harder en het luistert vaak ook wat nauwer voor hun. Verder is lopen op wedstrijdschoenen ook niet echt best dat doen de snelle vaker dan de langzame.
pi_2004268
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:12 schreef fisico het volgende:
las in de runners world tekst van een duurloper en die stelde ook dat langzame lopers minder slijtage hebben dus is het logisch dat de echte hardlopers (meer hardrenners) meer last van blessure's hebben.
Zou me niet verbazen inderdaad...ik sjok al jaren gewoon een beetje rond in een slakkentempo, en heb nooit ergens last van. Toen ik ooit eens een tijdje meetrainde met een atletiekclub, intervaltrainingen enzo, viel het me wel op dat dat een stuk zwaarder leek te zijn voor vooral mijn onderbenen. Geen last van gekregen verder, maar het viel wel op.

Goh, en ik maar gefrustreerd zijn dat het me maar niet lukt om aan mijn snelheid te werken. Misschien is het eigenlijk maar goed!

pi_2092806
Willen jullie alsjeblieft voor me duimen, a.s. zondag zo rond een uur of kwart over twee? (dan zit ik vermoedelijk op het moeilijkste punt)
Please?
pi_2092855
quote:
Op maandag 05 november 2001 17:57 schreef Beatrice het volgende:
Willen jullie alsjeblieft voor me duimen, a.s. zondag zo rond een uur of kwart over twee? (dan zit ik vermoedelijk op het moeilijkste punt)
Please?
*duimen alvast klaar zet*
pi_2117930
Ik loop ook zondag. Ben wel hopeloos uit vorm ivm drukke werkzaamheden maar 15 kilometer moet lukken.
Weet niet of ik jullie zie in de drukte. (Heb dan ook geen idee hoe jullie er uitzien)
Succes in ieder geval en ik wacht met spanning op de verhalen van na de loop
pi_2118751
Start jij ook in het langzaamste vak? Lachen man, in de brief staat dat je tot 13:15 nog dat startvak in mag, omdat er gewoon zo ontzettend veel mensen meedoen. Vorig jaar stond de klok ook al op 25 minuten toen ik eindelijk de start passeerde

En nu ik verhuisd ben kan ik in principe thuis wachten tot ik het startschot hoor, en dan eens die kant op wandelen. Tijd genoeg!

Maar: succes! Je moet maar zo denken: slechter getraind dan Bea kun je niet zijn!

pi_2132934
Ik start in het vak voor een tijd vanaf 1 uur maar dit was gebasserd op het moment van inschrijven, zoals ik al zei heb ik sindsdien amper twee keer mijn loopschoenen aangedaan dus het zal wel rond de 1 uur en een kwartier worden.

Heb jij misschien iets opvallends aan zodat ik je kan ontdekken tussen 20.000 mannen en vrouwen?

En als jij dichtbij woont kan je me vast wel een tip geven waar ik kan parkeren. Kom uit de richting van Arnhem over die brug aankachelen maar ik veronderstel dat het niet mee gaat vallen om daar ergens te parkeren?

pi_2133218
Tom_Bombadil
Als je uit Arnhem komt, dan moet je op het Keizer-Karelplein (dat grote lastige plein) de st. Annastraat afslag nemen (richting Radboud ziekenhuis). Dit betekent dat je het plein helemaal moet nemen.
Dan gelijk de afslag Groesbeekseweg (eerste stoplicht links)
Ik weet niet waar de start is op de Groesbeekseweg maar links en rechts van die straat zijn vrij veel parkeergelegenheden. Anders is er op de Wedren, ook vlak bij, een grote parkeerplaats.
Als er 20000 lopers zijn zou ik wel op tijd komen.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_2153245
Nou dat zit erop.

Ik vond het best een goed georganiseerde wedstrijd. Mooie startvakken en redelijk snel over de startlijn. Wel te hard gestart en de laatste vier kilometer was ik al helemaal op. En dat terwijl dat stuk bijna helemaal afliep! Met mijn tijd ben ik gezien mijn huidige vorm best tevreden: net onder de 1uur en 2 minuten. Nu hopen dat ik niet te veel spierpijn krijg en dan snel de training weer oppakken.

pi_2157872
Da's een erg goeie tijd! Gefeliciteerd!

Bea heeft de finish ook weer gehaald. Over de tijd zullen we het maar niet hebben , maar ik HEB de finish gehaald!

Het was goed georganiseerd ja, zeker. En dat met zoveel deelnemers (er waren er zoveel dat ik pas over de startlijn kwam toen de klok al op 29 minuten stond!)

En het mooiste van de Zevenheuvelenloop: het parcours. Helaas was het een beetje mistig, normaal gesproken kun je helemaal tot in Duitsland kijken vanaf die heuvels.

Het minst mooie van de Zevenheuvelenloop dit jaar: de doordringende mestgeur ergens rond het 6/7 kilometerpunt

maandag 12 november 2001 @ 16:21:56 #25
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_2161547
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 22:00 schreef Beatrice het volgende:
Wel gaaf dat Gebreselassie meedoet, voor de publiciteit (al heeft de 7heuvelenloop dat niet echt meer nodig denk ik) en gewoon omdat hij een toploper is! Laatst liep ie zijn eerste halve marathonwedstrijd....meteen gewonnen. Grote kans dat ie bij de 7heuvelenloop ook als eerste over de finish komt, de vraag is alleen in wat voor tijd.
Prima tijd, maar net niet goed genoeg! Erg benieuwd naar zijn eerste marathon (Londen 2002).
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')