quote:Joepie Sugar!!! Ik ben blij voor je!
Op maandag 27 oktober 2003 08:24 schreef Sugar het volgende:[..]
En jawel! Dat heel-misschien-wel-eitje was dus inderdaad een eitje!
Want nu ongesteld, twee weken later! Hihihi, wow, hahahaha!
Jippie!!!!!!!!!!!!Ben blij!
![]()
Overigens....
Mijn ongesteldheid moet nog steeds een beetje echt op gang komen. Nu alleen nog maar twee dagen beetje bloedverlies zo van: tampon hele dag in en nog niet "halfvol" .
Dus welke vraag rijst er in mijn hoopvolle hoofdje? Inderdaad!
En natuurlijk snap ik de vraag die je jezelf hoopvol stelt! Heb je al getest? Of wacht je het nog even af?
Ik ben echt onzettend ongesteld, dus bij is er geen twijfel mogelijk gelukkig. Ik mag volgende week weer klussen
Inderdaad, eisprong=kans op bevruchting=kans op zwangerschap en dus innestellingsbloeding, hihi. Wat een heerlijke muts ben je toch (voor de duidelijkheid, dit is lief bedoeld hoor
)
quote:Haha, Piglet, succes dan vast met jullie klusperiode (klinkt toch wel mooi, hè, als een soort paringsseizoen voor wild-krolse, loopse en gewoon errug geile gnoes of ander gedierte)!
Op maandag 27 oktober 2003 11:39 schreef piglet het volgende:
En natuurlijk snap ik de vraag die je jezelf hoopvol stelt! Heb je al getest? Of wacht je het nog even af?Ik ben echt onzettend ongesteld, dus bij is er geen twijfel mogelijk gelukkig. Ik mag volgende week weer klussen
En nee, niet getest nog !
quote:Allebei vanmiddag even testen? Hihihi!
Op maandag 27 oktober 2003 12:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ondanks het feit dat ik vorige week nog flink ongesteld geweest ben, heb ik nu toch de neiging om te gaan testenIk ben namelijk nog steeds een beetje raar in mijn lijf. Die opgebolde buik kan natuurlijk ook komen doordat ik de laatste tijd zoveel gesnoept heb, maar ja...
Heb een half uurtje geleden kontakt gehad met de gyn die me geopereerd heeft , alles zag er goed uit volgens hem en ook waren mijn eileiders goed doorgankelijk.
Maw. de operatie is voor niets geweest , maar dat wisten we van et voren ook niet natuurlijk.
Morgen heb ik een afspraak met mijn behandelende gyn om te praten over het hoe en wat nu verder , spannend dus!
Ik kan nog niet zelf rijden dus mijn vader brengt me heen , aangezien vriendlief nachtdienst draait morgen.
Voel me best gelukkig nu en ben reuze benieuwd over wat er morgen uit het gesprek komt.
Ik heb de rest van de berichtjes de afgelopen dagen wel gelezen maar steeds kom ik erachter dat ik het niet goed in me op neem , misschien een nawerking van de narcose? Dus als ik mensen nog moet feleciteren... Bij deze...
Voor de mensen met de rode monsters... op naar de volgende kans!
Knuffel Xanthe
quote:WAUW, gefeliciteerd Xeliana!
Op maandag 27 oktober 2003 17:21 schreef Xeliana het volgende:
Ik heb een tweede streepje!!! Niet te geloven.......
Vrijdag NOD, negatief getest met CB digital. Niet ongesteld geworden dit weekend, vandaag opnieuw getest, positief!!!
Ik hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan.
Hoe lang was je al bezig?
Ik schrik er helemaal van, zo goed gaat het ineens hier!
Fantastisch joh, ontzettend gefelicteerd! Zie je wel, het kan allemaal!
Wonderen, wonderen, wonderen...
Ik gun je dat het goed gaat! Dus we spreken af: het gaat goed! Oke?
Al een beetje aan het idee gewend?
[Dit bericht is gewijzigd door poemojn op 27-10-2003 17:41]
OK Sugar, spreken we af
En je hebt gelijk: het kan, het kan, het kan!
Piglet: ik ben vanaf april dit jaar bezig. Eind augustus een miskraam gehad met 11 weken. Het heeft dus 2 maanden geduurd om nu weer zwanger te worden. En nou moet-ie dus wel 9 maanden lekker blijven zitten!!!
En Poemojn: ik ben nog niet gewend aan het idee, nee! Gaat nog wel even duren ook denk ik...
Dat geeft de burger moed!
Zie je wel, die even delen zijn zo gek nog niet
quote:Ik weet niet hoe oud jij bent, maar onder 35 jaar heb je 90% kans dat het goed gaat, en boven 35 jaar 80%, dus alle reden om het beste te verwachten
Op maandag 27 oktober 2003 18:45 schreef Xeliana het volgende:
En nou moet-ie dus wel 9 maanden lekker blijven zitten!!!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:55 schreef LadyS het volgende:
Nu hopen dat het volgende spreekwoord hier opgaat:als er 1 schaap over de dam is......
quote:WOW, gefelie hoor!!!!! Wat een goed nieuws voor iedereen, word er gewoon helemaal happy van
Op maandag 27 oktober 2003 17:21 schreef Xeliana het volgende:
Ik heb een tweede streepje!!! Niet te geloven.......
Vrijdag NOD, negatief getest met CB digital. Niet ongesteld geworden dit weekend, vandaag opnieuw getest, positief!!!
Ik hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan.
Jahoor als 1 schaap over de dam is dan volgen er meer, let maar op
Komen jullie je ook melden in Zwangerschap en geboorte deel 13, ze kunnen daar wel weer wat verse zwangeren gebruiken.
quote:...dan staat ie op 't Rokin.
Op maandag 27 oktober 2003 21:35 schreef Karin het volgende:
Jahoor als 1 schaap over de dam is
Maar inderdaad geweldig Xelania. 't gaat vast goed nu, daar moet je gewoon van uit gaan. En inderdaad, er is nu zo'n babyboom op het moment, dat ze in het zwangerschapstopic wel wat "verse" kunnen gebruiken.
Sugar: wat heerlijk dat je nu toch ongesteld bent. Dan is dat ellendige wachten en die onzekerheid eindelijk voorbij. Nu is je cyclus gewoon vast in orde.
quote:Hahahahaha, ik vind 'm echt leuk
Op maandag 27 oktober 2003 21:42 schreef phileine het volgende:[..]
...dan staat ie op 't Rokin.
sorry maar die hoorde ik laatst ergens en toen vond ik m zo leuk
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:42 schreef phileine het volgende:
Sugar: wat heerlijk dat je nu toch ongesteld bent. Dan is dat ellendige wachten en die onzekerheid eindelijk voorbij. Nu is je cyclus gewoon vast in orde.
Trouwens, ik heb een maansteen om mijn nek op m'n huid hangen...
Die steen helpt je in je "gehele vrouwelijke cyclus"!
Een week om gehad...
Zaterdag ongesteld geworden! Toeval?
quote:O, ja dat had je geloof ik al eens gemeld
Op maandag 27 oktober 2003 18:45 schreef Xeliana het volgende:
Piglet: ik ben vanaf april dit jaar bezig. Eind augustus een miskraam gehad met 11 weken. Het heeft dus 2 maanden geduurd om nu weer zwanger te worden. En nou moet-ie dus wel 9 maanden lekker blijven zitten!!!
Ik zal in ieder geval ontzettend voor je duimen dat je in juli 2004 bevalt van een prachtige, gezonde zoon of dochter!
quote:Ok, bedankt voor de tip, is zojuist verkort gebeurd
Op maandag 27 oktober 2003 21:35 schreef Karin het volgende:
Komen jullie je ook melden in Zwangerschap en geboorte deel 13, ze kunnen daar wel weer wat verse zwangeren gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |