abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13865105
die IN mijn auto lag. Die had ik net bij mijn schoonvader opgehaald en ik morgen wou gebruiken om mijn schotelantenne aan te bevestigen... Het zou volgens die lui onder de wapenwet vallen...

Ik heb die kerels nog uitgelegd waarvoor ik het wou gebruiken en dat ik 'm net had opgehaald en nog een rondje door de stad ging rijden.
Ik heb er "vrijwillig" afstand van moeten doen anders werd ik op de bon geslingerd en werd ie alsnog in beslag genomen.

Kan ik die staaf niet terug "vorderen" op basis van het Verdrag van Rome (vrijheid van ontvangst van informatie)? Ze belemmeren me immers nu om mijn schotelantenne op te hangen! Kan ik die staaf niet sowieso terug krijgen?

Ik baal hier stevig van! Ik ga hoe dan ook morgen ff een bezoekje plegen aan het bureau met de klem van mijn schotel als bewijs stuk dat ik dat ding er echt voor wou gebruiken.

Fijne stad hoor Gorinchem!

Echt respect voor de politie voor het burgertje pesten...

pi_13865145
ik zou in de bak voor de paraplu's pissen als ze even niet opletten.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:17:54 #3
46086 vector200
Kan het ook niet helpen...
pi_13865168
Het is maar goed dat ze mijn auto nog niet gecontroleerd hebben....
Engelen kun je niet kopen, maar wel tegenkomen
Neem mijn uitspraken niet met een korreltje zout, maar met een fust bier...
pi_13865182
Aan de ene kant heb je volkomen gelijk dat je gaat klagen, maar de politie denkt (logisch) dat je andere dingen van plan bent met die staaf.
Maar het is natuurlijk lullig

[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 14-10-2003 00:18]

Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_13865188
Je had de bon moeten nemen. Je hebt nu afstand gedaan .

Waar lag die staaf trouwens?

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13865215
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:18 schreef Grayburn het volgende:
Je had de bon moeten nemen. Je hebt nu afstand gedaan .

Waar lag die staaf trouwens?

De staaf lag achter mijn stoel... Binne handberike weliswaar, alsof ik dat ding kwijt kan in de kofferbak van mijn Ibiza... (ligt vol met subwoofers en een koelbox)
pi_13865216
Was de staaf massief? Dan kan ik me de reactie van de politie wel voorstellen. Dat kom je niet elke dag tegen.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:19:56 #8
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13865219
Zelfs al zou je bevoegd zijn om een wapen te mogen hebben (schietvereniging) dan mag je het wapen alleen vervoeren van vereniging naar huis en vice versa. Helaas heb je weinig grond om op te staan met een staaf, als je in een steeg in Gorinchem wordt aangetroffen...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:20:24 #9
67385 ROG
Go on, say it.
pi_13865231
Wel klote.

Volgende keer zeggen dat je voor Dirk v/d Broek werkt en nét klaar bent met werken.

dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:20:29 #10
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_13865234
Had je er een ringetje met een sleutel aan moeten maken, was het een sleutelhanger...

Maar dit is idd bestwel lullig, en ik acht je kans om het terug te krijgen niet erg groot...

Trouwens wel bizar, zouden bouwbedrijven dan misschien een wapenvergunning nodig hebben om de materialen te vervoeren?

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
pi_13865235
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:19 schreef Steijn het volgende:
Was de staaf massief? Dan kan ik me de reactie van de politie wel voorstellen. Dat kom je niet elke dag tegen.
Nee hol met een diameter van 5 cm en met schroefdraad aan beide uiteinden.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:21:07 #12
15660 chocolatemoeze
pi_13865248
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef Pea het volgende:
Had je er een ringetje met een sleutel aan moeten maken, was het een sleutelhanger...

Maar dit is idd bestwel lullig, en ik acht je kans om het terug te krijgen niet erg groot...

Trouwens wel bizar, zouden bouwbedrijven dan misschien een wapenvergunning nodig hebben om de materialen te vervoeren?

Heheh, die hebben niet de trailers vol met subwoofers en vervoeren de staven niet achter hun stoel
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13865253
quote:
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:22:12 #14
70795 GiSH
waiting for sun
pi_13865276
is maar goed ook dat die af gepakt is... stel dat iedereen een schotel op gaat hangen.. wel eens gehoord van digitene.. dan heb je ook niet oei lelijk ding buiten hangen..
Made love to an Angel, but her wings are in the way
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:22:23 #15
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_13865281
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:21 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Heheh, die hebben niet de trailers vol met subwoofers en vervoeren de staven niet achter hun stoel

Dan vraag ik me toch af hoe ze aan die gruwelijk harde radio's komen die je altijd hoort op die bouwplaatsen.
Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:23:15 #16
15660 chocolatemoeze
pi_13865305
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:22 schreef Pea het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch af hoe ze aan die gruwelijk harde radio's komen die je altijd hoort op die bouwplaatsen.

damm, you're right
pi_13865306
De politie is je beste vriend.

Uiteraard heb je een hele belangrijke uitzending gemist omdat je schotel antenne niet compleet was.

Waarin je een ton had gewonnen bij de loterij maar die je hierdoor dus niet op kon halen.

claimen dus

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_13865316
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
Zelfs al zou je bevoegd zijn om een wapen te mogen hebben (schietvereniging) dan mag je het wapen alleen vervoeren van vereniging naar huis en vice versa. Helaas heb je weinig grond om op te staan met een staaf, als je in een steeg in Gorinchem wordt aangetroffen...
Tja, ik reed op een redelijk doorgaande weg in het centrum (niet te hard). Het was niet echt dat ik in de donkerte met een bivakmuts op m'n porem aan het rondsluipen was. Maar ach daar zie je nooit politie dus daar was ik denk ik NIET gepakt
pi_13865338
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:19 schreef Pasl2001 het volgende:

[..]

De staaf lag achter mijn stoel... Binne handberike weliswaar, alsof ik dat ding kwijt kan in de kofferbak van mijn Ibiza... (ligt vol met subwoofers en een koelbox)

Denk dat je pech hebt .
quote:
Nee, die moeten al het materiaal in een afgescheiden deel hebben. Hetzij achterin de pick-up, hetzij achter een scheidingswand tussen cabine en laadruimte. Let wel "officieel" moet dat.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:25:08 #20
15660 chocolatemoeze
pi_13865357
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:23 schreef Pasl2001 het volgende:

[..]

Tja, ik reed op een redelijk doorgaande weg in het centrum (niet te hard). Het was niet echt dat ik in de donkerte met een bivakmuts op m'n porem aan het rondsluipen was. Maar ach daar zie je nooit politie dus daar was ik denk ik NIET gepakt

Ja, in plaats van dat ze nu echt schorem met ijzeren staven pakken

Je hebt helaas vette pecht ben ik bang

pi_13865370
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:22 schreef GiSH het volgende:
is maar goed ook dat die af gepakt is... stel dat iedereen een schotel op gaat hangen.. wel eens gehoord van digitene.. dan heb je ook niet oei lelijk ding buiten hangen..
Digitenne??? In Gorinchem.... net iets te ver aan de rand van de Randstad
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:26:35 #22
70795 GiSH
waiting for sun
pi_13865392
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:25 schreef Pasl2001 het volgende:

[..]

Digitenne??? In Gorinchem.... net iets te ver aan de rand van de Randstad

als je die digitene aan een ijzeren staaf vast maak.. misschien doet het dan wel in in Gorkum..
Made love to an Angel, but her wings are in the way
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:26:41 #23
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13865396
en waarom hielden ze je tegen om in je auto te kijken? Zo'n staaf zie je vast niet direct liggen als je auto voorbij rijdt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13865407
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef Pasl2001 het volgende:
Nee hol met een diameter van 5 cm en met schroefdraad aan beide uiteinden.
Dan vind ik het echt gezeur van de politie. Ik zou proberen de staaf terug te vorderen maar heb geen idee hou dat in z'n werk gaat. Misschien kun je aantonen dat staaf echt voor die schotel nodig is. Dan hebben ze geen poot meer om op staan.
pi_13865437
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:26 schreef Tokus het volgende:
en waarom hielden ze je tegen om in je auto te kijken? Zo'n staaf zie je vast niet direct liggen als je auto voorbij rijdt.
Algemene mobiele (lees debielen) controle. Vondhet al zo raar dat ze midden op de weg stilstonden terwijl een andere auto rustig wegreed. Ben ik toch weer naief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')