Ik heb die kerels nog uitgelegd waarvoor ik het wou gebruiken en dat ik 'm net had opgehaald en nog een rondje door de stad ging rijden.
Ik heb er "vrijwillig" afstand van moeten doen anders werd ik op de bon geslingerd en werd ie alsnog in beslag genomen.
Kan ik die staaf niet terug "vorderen" op basis van het Verdrag van Rome (vrijheid van ontvangst van informatie)? Ze belemmeren me immers nu om mijn schotelantenne op te hangen! Kan ik die staaf niet sowieso terug krijgen?
Ik baal hier stevig van! Ik ga hoe dan ook morgen ff een bezoekje plegen aan het bureau met de klem van mijn schotel als bewijs stuk dat ik dat ding er echt voor wou gebruiken.
Fijne stad hoor Gorinchem!
Echt respect voor de politie voor het burgertje pesten...
[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 14-10-2003 00:18]
Waar lag die staaf trouwens?
quote:De staaf lag achter mijn stoel... Binne handberike weliswaar, alsof ik dat ding kwijt kan in de kofferbak van mijn Ibiza... (ligt vol met subwoofers en een koelbox)
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:18 schreef Grayburn het volgende:
Je had de bon moeten nemen. Je hebt nu afstand gedaan.
Waar lag die staaf trouwens?
Maar dit is idd bestwel lullig, en ik acht je kans om het terug te krijgen niet erg groot...
Trouwens wel bizar, zouden bouwbedrijven dan misschien een wapenvergunning nodig hebben om de materialen te vervoeren?
quote:Nee hol met een diameter van 5 cm en met schroefdraad aan beide uiteinden.
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:19 schreef Steijn het volgende:
Was de staaf massief? Dan kan ik me de reactie van de politie wel voorstellen. Dat kom je niet elke dag tegen.
quote:Heheh, die hebben niet de trailers vol met subwoofers en vervoeren de staven niet achter hun stoel
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef Pea het volgende:
Had je er een ringetje met een sleutel aan moeten maken, was het een sleutelhanger...Maar dit is idd bestwel lullig, en ik acht je kans om het terug te krijgen niet erg groot...
Trouwens wel bizar, zouden bouwbedrijven dan misschien een wapenvergunning nodig hebben om de materialen te vervoeren?
quote:
Had je er een ringetje met een sleutel aan moeten maken, was het een sleutelhanger...
quote:Dan vraag ik me toch af hoe ze aan die gruwelijk harde radio's komen die je altijd hoort op die bouwplaatsen.
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:21 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Heheh, die hebben niet de trailers vol met subwoofers en vervoeren de staven niet achter hun stoel
quote:damm, you're right
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:22 schreef Pea het volgende:[..]
Dan vraag ik me toch af hoe ze aan die gruwelijk harde radio's komen die je altijd hoort op die bouwplaatsen.
Uiteraard heb je een hele belangrijke uitzending gemist omdat je schotel antenne niet compleet was.
Waarin je een ton had gewonnen bij de loterij maar die je hierdoor dus niet op kon halen.
claimen dus
quote:Tja, ik reed op een redelijk doorgaande weg in het centrum (niet te hard). Het was niet echt dat ik in de donkerte met een bivakmuts op m'n porem aan het rondsluipen was. Maar ach daar zie je nooit politie dus daar was ik denk ik NIET gepakt
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
Zelfs al zou je bevoegd zijn om een wapen te mogen hebben (schietvereniging) dan mag je het wapen alleen vervoeren van vereniging naar huis en vice versa. Helaas heb je weinig grond om op te staan met een staaf, als je in een steeg in Gorinchem wordt aangetroffen...
quote:Denk dat je pech hebt
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:19 schreef Pasl2001 het volgende:[..]
De staaf lag achter mijn stoel... Binne handberike weliswaar, alsof ik dat ding kwijt kan in de kofferbak van mijn Ibiza... (ligt vol met subwoofers en een koelbox)
quote:Nee, die moeten al het materiaal in een afgescheiden deel hebben. Hetzij achterin de pick-up, hetzij achter een scheidingswand tussen cabine en laadruimte. Let wel "officieel" moet dat.
quote:Ja, in plaats van dat ze nu echt schorem met ijzeren staven pakken
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:23 schreef Pasl2001 het volgende:[..]
Tja, ik reed op een redelijk doorgaande weg in het centrum (niet te hard). Het was niet echt dat ik in de donkerte met een bivakmuts op m'n porem aan het rondsluipen was. Maar ach daar zie je nooit politie dus daar was ik denk ik NIET gepakt
Je hebt helaas vette pecht ben ik bang
quote:Digitenne??? In Gorinchem....
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:22 schreef GiSH het volgende:
is maar goed ook dat die af gepakt is... stel dat iedereen een schotel op gaat hangen.. wel eens gehoord van digitene.. dan heb je ook niet oei lelijk ding buiten hangen..
quote:als je die digitene aan een ijzeren staaf vast maak.. misschien doet het dan wel in in Gorkum..
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:25 schreef Pasl2001 het volgende:[..]
Digitenne??? In Gorinchem....
net iets te ver aan de rand van de Randstad
quote:Dan vind ik het echt gezeur van de politie. Ik zou proberen de staaf terug te vorderen maar heb geen idee hou dat in z'n werk gaat. Misschien kun je aantonen dat staaf echt voor die schotel nodig is. Dan hebben ze geen poot meer om op staan.
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:20 schreef Pasl2001 het volgende:
Nee hol met een diameter van 5 cm en met schroefdraad aan beide uiteinden.
quote:Algemene mobiele (lees debielen) controle. Vondhet al zo raar dat ze midden op de weg stilstonden terwijl een andere auto rustig wegreed. Ben ik toch weer naief
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:26 schreef Tokus het volgende:
en waarom hielden ze je tegen om in je auto te kijken? Zo'n staaf zie je vast niet direct liggen als je auto voorbij rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |