quote:Maar onderzoeken omtrent leden van het Koningshuis zijn de verantwoordelijkheid van JP.
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:38 schreef sjun het volgende:[..]
De minister van binnenlandse zaken is verantwoordelijk voor de AIVD.
quote:Dan neem ik deze mee naar deel 3.
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:38 schreef sjun het volgende:Hulde aan Balkenende, geen premier heeft zo vaak in zo'n korte periode al in actie moeten komen m.b.t. het koningshuis en hij redde zich er prima mee.
quote:Het lijkt wel of Balkenende de reden is voor al die crisessen.
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:44 schreef Herostratos het volgende:[..]
Dan neem ik deze mee naar deel 3.
quote:Dat klopt niet, In de Volkskrant, Media katern, van vandaag staat dat de Volkskrant contact heeft gezocht met Ottolien en niet andersom. Een dat er eerst niet vel vor voelde om te bekennen dat ze wat met Bruinsma gehad had. Dat betekent dus dat het geen PR/actie vanuit AIVD of Koninghuis was om haar in te zetten. Misschien wel van Mabel persoonlijk, die er alles voor over had en haar hele netwerk zou inzetten, om haar doel te bereiken. Niet gelukt dus, ik denk dat ze die vrienden nu wel wat heeft uit te leggen, zeker die Ottolien zal pissed off zijn achteraf !
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:10 schreef Jane het volgende:
Ik heb de indruk gekregen dat die hele PR-campagne met Ottolien en die vrienden de laatste wanhoopspoging vanuit het Koningshuis was om het allemaal nog te redden. Ik weet niet waarom, maar ik heb niet het gevoel dat dat van de regering afkwam.
Kunnen ze nou geen van allen een lekker mokkel krijgen zonder foute relaties?
Moet toch niet zo moeilijk zijn als prins
Het is een bewuste strategie geweest om dit te verzwijgen. Zodra de wet erdoor geweest was of nog verder ze lang en breed getrouwd geweest waren, had je ook een rel gehad, maar niemand had hun dan de titel afgepakt. Beetje draaien, beetje liegen en ach het was immers maar een jeugdzonde.
Het is dus nu zaak voor hen om te voorkomen dat uitlekt hoeveel de RVD, de AIVD en Balkenende werkelijk wisten. Tijdbommetje?
quote:Ik vermoed weinig interessant genoeg omdat de mensen wat Mabelmoe worden. Doorgaan kan de indruk van platzeikers laten ontstaan. Het lijkt me niet dat politici en presentatoren op dergelijke etiketten zetten te wachten.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:59 schreef NorthernStar het volgende:
Natuurlijk wist Bea precies hoe het zat en de RVD ook. En meer dan waarschijnlijk Balkenende en de AIVD ook, anders zijn ze nog incompetenter dan ze nu al lijken.Het is een bewuste strategie geweest om dit te verzwijgen. Zodra de wet erdoor geweest was of nog verder ze lang en breed getrouwd geweest waren, had je ook een rel gehad, maar niemand had hun dan de titel afgepakt. Beetje draaien, beetje liegen en ach het was immers maar een jeugdzonde.
Het is dus nu zaak voor hen om te voorkomen dat uitlekt hoeveel de RVD, de AIVD en Balkenende werkelijk wisten. Tijdbommetje?
Discussie kan worden toegespitst op de politieke gevolgen van Mabel-gate.
quote:De beslissing is m.i. de enig juiste, maar hadden ze het niet beter op donderdag middag kunnen plannen, als Balkenende toch al op 3 oktober wist wat hij wilde doen?
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:48 schreef Kozzmic het volgende:Discussie kan worden toegespitst op de politieke gevolgen van Mabel-gate.
Heeft Balkenende de juiste beslissingen genomen? Treft de AIVD blaam? Moeten er politieke koppen rollen?
quote:Nyrem as usual. Oneliners zonder onderbouwing.
Op zondag 12 oktober 2003 13:00 schreef Nyrem het volgende:
JP must go.
De opdrachtgever heeft gefaald.
quote:Alweer zo'n trieste eenlijner zonder onderbouwing. Jij moet ergens een SP-connectie hebben
Op zondag 12 oktober 2003 13:00 schreef Nyrem het volgende:
JP must go.
De opdrachtgever heeft gefaald.
quote:Dat zal later nog blijken.
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:48 schreef Kozzmic het volgende:
Titel gewijzigd, 'Wat nu, Balkenende?' was niet meer actueel omdat Balkenende de beslissing genomen heeft de toestemmingswet niet in te dienen.Discussie kan worden toegespitst op de politieke gevolgen van Mabel-gate.
Heeft Balkenende de juiste beslissingen genomen?
quote:niet relevantTreft de AIVD blaam?
quote:De Pvda zal samen met D'66 (& stiekum VVD) het kabinet laten vallen.Moeten er politieke koppen rollen?
quote:Ik denk niet dat het zal gebeuren maar het lijkt me wel een leuk scenario
Op zondag 12 oktober 2003 18:17 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dat zal later nog blijken.
Beatrix wil van Jan-Petertje af.
[..]niet relevant
[..]De Pvda zal samen met D'66 (& stiekum VVD) het kabinet laten vallen.
quote:En jouw vriendin is er ooit vandoor gegaan met een SP'er, vermoed ik.
Op zondag 12 oktober 2003 14:33 schreef sjun het volgende:Alweer zo'n trieste eenlijner zonder onderbouwing. Jij moet ergens een SP-connectie hebben
quote:Wie weet... bron?
Op zondag 12 oktober 2003 18:17 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dat zal later nog blijken.
Beatrix wil van Jan-Petertje af.
quote:Zou leuk zijn, maar van de andere kant niet erg goed voor de continuiteit he? Trouwens, waarom zou de VVd dat doen? Ze zijn immers heel tevreden over de plannen die het kabinet nu maakt.
De Pvda zal samen met D'66 (& stiekum VVD) het kabinet laten vallen.
quote:Een prima zaak, dan zijn we weer voor jaren van het SP en D66 gezanik daaromtrent af.
Op zondag 12 oktober 2003 20:36 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Wie weet... bron?
[..]Zou leuk zijn, maar van de andere kant niet erg goed voor de continuiteit he? Trouwens, waarom zou de VVd dat doen? Ze zijn immers heel tevreden over de plannen die het kabinet nu maakt.
Mij lijkt een referendum over het koningshuis veel toepasselijker
Toch wel wrang als je erover nadenkt. Het moment van ontmaskering werd bepaald door het begin van het nieuwe televisieseizoen.
quote:Bij de VN zijn ze ook erg enthousiast over haar andere ex.
Alleen jammer, dat door alle media aandacht wordt vergeten wat voor goed werk mabel gedaan heeft voor o.a. de VN
quote:Hitler heeft ook veel goede dingen gedaan.
Op maandag 13 oktober 2003 01:37 schreef ieoor het volgende:
Alleen jammer, dat door alle media aandacht wordt vergeten wat voor goed werk mabel gedaan heeft voor o.a. de VN en warchild. Laat die mensen toch lekker met rust. We kiezen er toch zelf voor om het koningshuis in stand te houden. iedereen smult ervan,maar nieman dzou met ze willen ruilen.
De kwestie is ook niet dat ze het heeft gedaan. Maar dat ze erover gelogen heeft.
Plus dat het een echte cariere-n*keris, met 'teveel' verkeerde vriendjes voor Friso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |