btw: wie gaat er allemaal naar de premiere van the matrix reloaded??
quote:Ja, destijds gebeurde het nog niet dat er meerdere topics volgeluld werden over een film terwijl de film nog niet eens draaide (zoals nu wel lijkt te gaan gebeuren met Reloaded daar topic #2 van die film ook alweer over de helft is)
Op zondag 11 mei 2003 19:55 schreef MadMarine het volgende:
Sjiit, die eerste reacties stammen nog uit de oertijd man!!
quote:Goede film
Op zondag 11 mei 2003 19:58 schreef ArmaniMania het volgende:
Morgen komt The MAtrix op SBS6
quote:maar daar wordt de film niet minder van (hoop ik)
Op maandag 12 mei 2003 13:46 schreef DJKoster het volgende:[..]
Goede film
Foute zender
Heb ik eindelijk de kans om de film nuchter te zien, en aan het einde v/d maand naar deel 2 te gaan zodat ik het nog echt snap ook! Olé!
quote:Als je die film nog niet op DVD hebt verdien je het wel om telkens onderbroken te worden door reclames en HvN
Op maandag 12 mei 2003 13:46 schreef DJKoster het volgende:Foute zender
quote:Ik wacht tot de trilogie in een mooie box komt, ik heb hem toch nog op video.
Op maandag 12 mei 2003 13:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als je die film nog niet op DVD hebt verdien je het wel om telkens onderbroken te worden door reclames en HvN
quote:Flink in geknipt ook. "Follow the white rabbit" kwam niet op Neo's schermpje te staan.
Op maandag 12 mei 2003 20:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
NU op sbs6
quote:Welwaar, je zit te slapen
Op maandag 12 mei 2003 20:46 schreef nietzman het volgende:[..]
Flink in geknipt ook. "Follow the white rabbit" kwam niet op Neo's schermpje te staan.
quote:Bij mij wel!!!
Op maandag 12 mei 2003 20:46 schreef nietzman het volgende:[..]
Flink in geknipt ook. "Follow the white rabbit" kwam niet op Neo's schermpje te staan.
Een flaw... in the Matrix ?
In het begin van de film op Neo zijn kamer zie je plaatjes van Morpheus op zijn computer voorbijkomen, maar wat is nu de precieze reden dat hij Morpheus zoekt voordat deze contact met Neo opneemt, dit is mij namelijk niet duidelijk...
quote:glitch toch ?
Op maandag 12 mei 2003 20:55 schreef ChOas het volgende:[..]
Bij mij wel!!!
Een flaw... in the Matrix ?
quote:Hij wil weten wat The Matrix is, en Morpheus weet dat.
Op maandag 12 mei 2003 20:59 schreef NiXz het volgende:
Vraagje:In het begin van de film op Neo zijn kamer zie je plaatjes van Morpheus op zijn computer voorbijkomen, maar wat is nu de precieze reden dat hij Morpheus zoekt voordat deze contact met Neo opneemt, dit is mij namelijk niet duidelijk...
quote:Helemaal duidelijk is dat me hiermee nog niet want hoe weet hij van iets wat de Matrix is voordat Morpeeus hem vind? Blijft leuk om over te filosoferen deze film
Op maandag 12 mei 2003 21:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Hij wil weten wat The Matrix is, en Morpheus weet dat.
Moest trouwens daarnet vreselijk lachen bij dat Combat training, een discipline is Drunken Boxing zag ik
Kom alweer aardig in de mood voor the Matrix reloaded voor zover dat nodig was
Oh en voor degene die balen van de reklame hou je vast 22:30 HvN en daarna shownieuws de grapjassen
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 12-05-2003 22:37]
quote:Hij is de bevrijder, maar weet dat zelf nog niet (neo dus), maar morpheus weet wel dat hij het is en zoekt 'm op..
Op maandag 12 mei 2003 22:08 schreef Machiel het volgende:[..]
Helemaal duidelijk is dat me hiermee nog niet want hoe weet hij van iets wat de Matrix is voordat Morpeeus hem vind? Blijft leuk om over te filosoferen deze film :ja
Moest trouwens daarnet vreselijk lachen bij dat Combat training, een discipline is Drunken Boxing zag ik
Kom alweer aardig in de mood voor the Matrix reloaded voor zover dat nodig was
Oh en voor degene die balen van de reklame hou je vast 22:30 HvN en daarna shownieuws de grapjassen
Kutzooi.. bom op dat HvN..
quote:Ja! kut sbs
Op maandag 12 mei 2003 22:25 schreef delapoko het volgende:
Haten jullie ook net als mij Hart van Nederland tussen een film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |