Luckepuck, doe maar rustig aan en sterkte met alle zieken om je heen!
(ik ga nu even naar je buik gluren)
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 06:29 schreef Zooi het volgende:
Hallo allemaal..
Deze ochtend zijn Lies en ik bijzonder trotse ouders geworden van een wolk van een zoon, genaamd Thomas.
Thomas is geboren om 4:15 met een gewicht van 3840 gram.
Blauwe en Liesbeth zo ontzettend van harte gefeliciteerd en ontzettend veel liefs !
Daar gaaat je xbox tijd
Leuke naam thomas
Dus al dat gerommel was toch niet voor niets.
Klinkt idd als een zware bevallig, dus Lies, laat je nog even lekker verwennen joh, en geniet lekker van Thomas!
Ja Thomas, ik schrok ook de eerste keer van je vader hoor.
Geintje . Lies en Mies, van harte gefeliciteerd!!!!
quote:Zooi
Hallo allemaal..
Deze ochtend zijn Lies en ik bijzonder trotse ouders geworden van een wolk van een zoon, genaamd Thomas.
Details volgen later, alles is keurig in orde, Thomas en Lies maken het prima. Bevaling was gigazwaar, Thomas is uiteindelijk gehaald met een vacuumpomp, zonder verdere complicaties. Het is het mooiste ventje wat is ooit gezien heb.
.
Thomas
quote:Zooooi
Hallo allemaal..
Details volgen later, alles is keurig in orde, Thomas en Lies maken het prima. Bevaling was gigazwaar, Thomas is uiteindelijk gehaald met een vacuumpomp, zonder verdere complicaties. Het is het mooiste ventje wat is ooit gezien heb.
.
Gefeliciteerd dude !
Meaghan, ik hoop dat de kleine nog snel even draait in de komende weken, net zoals die van jou heeft gedaan. Als die dat niet doet, weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen. Ik heb altijd gezegd dat ik bij weer een stuitligging dan maar direct voor een geplande keizersnede ga kiezen, maar nu dat realiteit wordt, begin ik toch weer te twijfelen. Voorlopig steek ik dus nog maar twee weken mijn kop in het zand en ik zal er over na gaan denken zodra het aan de orde is.
Luckepuk, had je nog speciale redenen om af te zien van het Diak? Bij mij wordt het nu definitief wel het Diak. Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe kraamsuites eigenlijk. Het WKZ hoorde bij ons niet tot de keuzemogelijkheden. Het schijnt dat dat regionaal bepaald is.
Belana, fijn dat alles goed was bij de vk. De baby heeft dus gelukkig niet te lijden gehad van al die stresserige werktoestanden.
quote:WAAN-ZIN-NIG gefeliciteerd !!!!!
Luckepuck jeetje joh bij jullie loopt ook niet alles op rolletjes zeg. Nou maar hopen dat met jouw en de baby wel alles van een leien dakje gaat. In ieder geval goed om weer wat van je te horen en sterkte ook met je moeder, want dat is natuurlijk niet zo fijn allemaal.
Belana, gelukkig is bij jouw alles gewoon goed met de baby. Dus gewoon vooral zo doorgaan he
Enne Livelink, ik hoop dat je baby nog even goed gaat liggen, lijkt me niet zo'n pretje om een keizersnede te ondergaan. Dat maakt het voor jouw alleen nog maar zwaarder. Dus even goed toespreken dat kind he.
Meaghan, gelukkig gaat bij jouw ook alles goed. En ja zwaar het zo tegen het einde. Ik moet nog 8 weken maar mijn rug en heupen gaan steeds trager, dus moet ook veel laten. Nou ja joh je weet waar je het voor doet zullen we maar zeggen. Sterkte met de laatste loodjes.
Zo nou heb ik iedereen wel weer gehad. Oh nee, Grijs meldt je ook even, dat hoort het zo tegen het einde
Gefeliciteerd, veel plezier! Of hoe je dat ook zegt.
Geniet lekker van de kraamtijd en laat jullie goed verwennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |